Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Vandaag heb ik de lekkende stuurbekrachtigings unit gedemonteerd en voorzien van een nieuwe bovenste pakking. Dit omdat de oude dus LHM lekte. (krijg je dus als je nooit je LHM ververst, dan krijg je ROEST…)
Ging allemaal prima alhoewel een moeizaam gedoe onder die auto. Na
montage geen lekkage meer maar ook geen stuurbekrachtiging??
Mijn digitale (op CD gekocht) Haynes manual is kennelijk helaas net niet compleet want mijn Hoofdstuk 11 houdt op bij blz. 15 tot mijn grote chagrijn vanochtend
Het enige wat ik kan verzinnen is dat de gaatjes die in het de as van het apparaat zitten, bij montage moet corresponderen met de LHM hoofdleiding? Vreemd genoeg heb ik zo’n ding al eens eerder vervangen zonder hier op te letten. Ik had toen wederom lekkage (Ieren weten niet wat LHM in een Citroen doet denk ik) maar wel een werkende stuurbekrachtiging.
Wie heeft dit al eens aan de hand gehad of heeft de oplossing?
niet de beste kwaliteit maar dit maakt je beschrijving wellicht compleet? Verder heb ik hier (gelukkig) nog geen ervaring mee..
Hmm, te groot gescanned, dat past niet in de bijlage. Dan maar even via onderstaande link; laat je even weten zodra je hem hebt dan haal ik hem weer weg.
http://www.starmail.nl/H11_P15P16.pdf
Groeten,
Remco
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Dank je zeer Remco voor je genomen moeite.
Om eerlijk te zijn heb ik er niets aan: de inhoudsopgave komt kennelijk niet overeen met de inhoud van de Haynes manual. Ik las nu wel dat er verwezen wordt naar hoofdstuk 9 hydrauliek, waar vervolgens het hele geval niet wordt genoemd..
Anyway, van’t weekend komt het vast wel voor elkaar. Lukken zal het hoe dan ook want ik heb geen zin om 500 euri te betalen voor een nieuw exemplaar.
thanks again
Jaap