renz schreef:okeej! dat klinkt wel als een goed plan!
waar? en hoe laat???
10.00 verzamelen bij:
SHELL HELLEVLIET
A12 E30 NZ
NL - 3480 QQ HARMELEN
Tel: 0031 (0348) 44 33 99
Vervolgens 10.30 verzamelen bij:
SHELL MAATVELD
A20 / E25 NZ
2913 LB NIEUWERKERK AD IJSSEL
Telefoon: (0180) 31 87 90
Caroline81 schreef:renz schreef:Ik ben nog druk op zoek naar een collone waarin ik kan meerijden, iemand een idee??? vanuit Haarlem
Als je over de A5, stukje a4, N11 en dan de a12 op bij bodegraven gaat kan je vanaf daar met ons meerijden zijn we al met 3
En als je dan vanaf gouda richting rotterdam rijdt, kom je op de a20. Dan is het nog maar een klein stukje naar nieuwerkerk aan den ijssel waar een van de twee ontmoetingsplaatsen van de colonne is .
En daar rijden er wel wat meer dan drie vandaan.
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Wie komen er naar de najaars meeting met CCR (30sept-2okt)
Komt
1. gti_styling84 (komt maar 1 dag)
2. sans-pareil (kamperen is evil)
3. arjan_verkade (za)
4. CitroenAzu (CCR-crew member)
5. Peer (komt snuffelen en foto’s maken)
6. Simpele Ziel (houdt er rekening mee, wilt ook wel overnachten daar)
7. Superpetur (verheugt zich er al een tikje op)
8. Tom Duckpower (komt langs en blijft logeren)
9. McDean (za)
10. ZX1.4i (slaapt alleen in zn eigen bed)
11. WYD (1 dag)
12. Voge (za)
13. Willem (1 dag, wilt racen op de Noordzeeweg)
14. TinusTussengas (komt wel. Blijven slapen hangt van zn werk af)
15. Erwt en Ewwie (kan veranderen, maar nu komen ze nog)
16. BXsport1986 (zeker een dagje, met mss nieuwe auto, blijven slapen is de vraag)
17. citroenc2 (met de bling-bling-xantia of bx aut.)
18. Paul Cornelisse (waarschijnlijk 1 dag, met beide wagens, anders stro-trekken)
19. Sandert (alle 3 dagen)
20. banshee777 (1 dag)
21. Bram (zo)
22. Renz (za)
23. Phritz
24. mpostma
25. Xsara_Coupe + vader (za)
26. Lelijke Eend (za)
27. Ijs (za)
28. Caroline81 (za)
29. Matthijs Spaa (za)
30. XBXG (1 dag)
31. ieksEmmu
32. PBO (za)
33. Harm
Misschien
1. BleuDuck (vrij regelen en eend afmaken)
2. Ron Kerstens (weet het nog niet, wordt tijd dat ie zijn neus laat zien)
3. René van Maren
4. punky
5. Robb
6. winnetou
Niet
1. Revi (weekendje weg met vrienden)
2. Ronama
3. Serge
4. Gerard Maas
5. Patje74
6. Erik Wijngaarden
Wie er terecht of onterecht wel of niet bijstaat, moet dit maar even aangeven.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Xsara_Coupe schreef:Caroline81 schreef:renz schreef:Ik ben nog druk op zoek naar een collone waarin ik kan meerijden, iemand een idee??? vanuit Haarlem
Als je over de A5, stukje a4, N11 en dan de a12 op bij bodegraven gaat kan je vanaf daar met ons meerijden zijn we al met 3
En als je dan vanaf gouda richting rotterdam rijdt, kom je op de a20. Dan is het nog maar een klein stukje naar nieuwerkerk aan den ijssel waar een van de twee ontmoetingsplaatsen van de colonne is .
Xsara_Coupe
Dus als ik het nog kan volgen dan laten jullie renz eerst over de a4 naar de a12 rijden om daar om te draaien en via de a20 naar rotterdam te gaan?
we kunnen ook afspreken op de carpoolplek op de a13 onder delft-zuid voor de mensen uit de regio haaglanden…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Kom vanuit Frl. via Afsluitdijk/A’dam, dus sluit me bij Nieuwerkerk a/d IJssel aan.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Ik kom ook, 2 dagen maar ik rij heen en weer D D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
kom je zaterdag ook?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Er komt niemand uit Zeeland zeker??
Simpele Ziel schreef:Xsara_Coupe schreef:Caroline81 schreef:renz schreef:Ik ben nog druk op zoek naar een collone waarin ik kan meerijden, iemand een idee??? vanuit Haarlem
Xsara_Coupe
Dus als ik het nog kan volgen dan laten jullie renz eerst over de a4 naar de a12 rijden om daar om te draaien en via de a20 naar rotterdam te gaan?
we kunnen ook afspreken op de carpoolplek op de a13 onder delft-zuid voor de mensen uit de regio haaglanden…
Mijn opmerking was puur omdat er al werd gesproken over een ontmoeting bij gouda, en dat is natuurlijk heel dicht bij nieuwerkerk. Ben het er ook wel mee eens dat het een stukje om is voor Renz, maar van omkeren is volgens mij niet echt sprake.
Nogmaals, het is wel een eind om, daar ben ik het helemaal mee eens.
Mijn opmerking was ook voor Caroline81 bedoeld. Die kan natuurlijk ook net zo makkelijk bij nieuwerkerk aansluiten!
Xsara_Coupe
Ik had hier graag een bericht willen posten met daarin de link naar de Auto-Tag© naamplaatjes.
Helaas is de server waar ze op stonden gesmurft.
Helaas geen naambordjes dus ben ik bang, tenzij er iemand die hem nog digitaal heeft.
Zelf zit ik weer een weekje zonder internet dus ik kan ze ook niet in ontvangst nemen en bewerken/hostië
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 58
- Saxo 1.4i SX automaat
- C1 Ambiance 5-deurs Sensodrive
- C1 Séduction+ 3-deurs
Matthijs Spaa schreef:Matthijs Spaa schreef:Ik kom ook. (op zaterdag)
Iets zit me dwars en ben er ook laat mee ops: :
Ik wil graag komen, ben aan ‘t puzzelen hoe ik met ‘t OV kom, maar da’s helaas niet te doen . (tjah, wat wil je als je je rijbewijs nog niet hebt, laat staan ‘n auto ops:)
Komt er misschien iemand langs ‘t station in Maassluis, die nog ‘n plekje over heeft in de auto? (zowel heen als terug).
Zo ja, dan hou ik me aanbevolen.
Ik wil heel graag mee, maar toch moet ik ‘t verstek laten gaan. ops:
Aangezien ik niet in ‘t bezit ben van m’n rijbewijs (ben wel druk bezig met lessen overigens ), en laat staan ‘n auto, en met ‘t OV ben ik 6 tot 8 uur kwijt heen en terug (dat schiet dus ook niet echt op )
Dus bij deze meld ik me af…. ops:
gr.
Matthijs
duizel waar ligt dat dan gaan we toch proberen een lift te regelen
Totaal aantal Berichten: 58
- Saxo 1.4i SX automaat
- C1 Ambiance 5-deurs Sensodrive
- C1 Séduction+ 3-deurs
Waar ‘t groene vlaggetje staat, daar is Duizel ops:
gr.
Matthijs
citroenc2 schreef:duizel waar ligt dat dan gaan we toch proberen een lift te regelen
Wat denk je ervan om trein van Eindhoven naar Utrecht te nemen, daar haal ik of anders citroenc2 je op van station en dan heb je je lift in de collone naar Rozenburg! Kan je nooi meer dan 1,5 uur kosten om in Utrecht te komen, vanaf daar is het hobby!
En voor de mensen vanuit Amsterdam/ Friesland/ Haarlem>>>>> je kunt natuurlijk ook vanmuit Amsterdam de A2 pakken naar Utrecht en aansluiten bij De Meern… is wel iets om maar wel erg leuk!
En vanuit Zoetermeer is het heel simpel om binnendoor via Zevenhuizen (eerst A12 richting Utrecht) en Nieuwerkerk aan den IJssel naar Shell aldaar te rijden en aan te sluiten op de colonne!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Matthijs Spaa schreef:Waar ‘t groene vlaggetje staat, daar is Duizel ops:
He jammer jongen…laat ik nou net volgend weekend uit Zoetermeer en niet uit eindhoven vertrekken… maar goed, komt wel goed hoor…eindhoven->utrecht is prima te doen, vanaf daar is het een overstap en stoptrein gedoe daar wordt je niet goed van
@ BXsport, ik zal het mijn pappie overleggen, hij zal de bestuurder zijn en het zijn ook zijn litertjes diesel
Ex BX 16v, Ex AX GTI