4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
CX 20 RE van Tinfoil: het begin van het einde?
Tinfoil
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1282
Geregistreerd: 09-02-2008

Gepost: 15 maart 2010 10:12 PM
  [ # 46 ]
beerpeet schreef:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Tinfoil nu gaat doen.

Tinfoil gaat bij het eerste mooie weer op zijn gemak de spleet eens wat open peuteren en het achterwiel demonteren om te zien hoever de schade is gevorderd.
Daarna schoonmaken, insmeren met roestwerend middel en tenslotte bedekken met een dikke laag (ik denk) tectyl.

ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 16 maart 2010 10:42 AM
  [ # 47 ]

Onder dikke lagen zie je niks meer en loop je het risico op echte ellende. Is ook met mijn SM gebeurd. De achterkant zat onder een dikke laag tectyl en was reddeloos verloren. Beter structureel aanpakken als de auto het je waard is.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 16 maart 2010 10:01 PM
  [ # 48 ]

Dik in de tectyl zetten zou ik inderdaad alleen doen als je zeker weet dat alles weg is. Anders lost het niet zoveel op.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook