Geen idee wat het is, maar er staat op de site dat Citroën ruim vertegenwoordigt zal zijn. Is dit hier al bekend en zijn er al mensen die erheen gaan?
Ja is best gezellig en CitroënClub NederLand houd er zijn waggelmeeting heel veel plubliek, voorheen moest je betalen voor het stoomfestifal dit jaar is het weer gratis toegang
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Klinkt leuk hoor. Ik kom waarschijnlijk met een vriend wel ff een kijkje nemen. Bij een waggelmeeting moet ik dan denken aan o.a. eenden?
Klopt maar op deze meeting zijn alle type citroën’s toegestaan, als je lid bent van de CCNL kost het voor 4 dagen camperen op deze meeting meen ik € 25,00 incl stroom en warm water bere gezellig in de late uren
Dat kan niet anders nee! Maar ik heb helaas gewoon school op donderdag en vrijdag. Maar vrijdagavond en zaterdag zorg ik dat ik in de buurt ben! Ik ken het terrein niet goed, maar het is allemaal op een soort camping?
Ik ben er in 2006 eens geweest en het ruikt er heerlijk naar stoom. Verder heel wat mooie voertuigen, al dan niet aangedreven door stoom. Het speelt zich allemaal af op het manifestatieterrein in Almere.
Een kleine impressie:
Stanley 735B steamcar uit 1921:
Mooie oude wagen van de gemeentereiniging van Dordrecht:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
IDvM schreef:Dat kan niet anders nee! Maar ik heb helaas gewoon school op donderdag en vrijdag. Maar vrijdagavond en zaterdag zorg ik dat ik in de buurt ben! Ik ken het terrein niet goed, maar het is allemaal op een soort camping?
Weet je zeker dat je die donderdag en vrijdag naar school moet?
Edit Graddus: Dit is namelijk het hemelvaartweekend.
Oh ja, dat is hemelvaart. Ben wel vrij inderdaad!
Maar het wordt in ieder geval even een kijkje nemen. Waarschijnlijk vrijdagavond en zaterdag overdag.
IDvM schreef:Dat kan niet anders nee! Maar ik heb helaas gewoon school op donderdag en vrijdag. Maar vrijdagavond en zaterdag zorg ik dat ik in de buurt ben! Ik ken het terrein niet goed, maar het is allemaal op een soort camping?
Hierbij een link
http://nieuw.citroenclubnederland.nl/voorpagina/waggel2010.html