Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ja je bent behoorlijk bezig geweest haha dat had ik mijn mijn vtr ook redelijk! En nou mag ik weer helemaal van voor af aan beginnen;)
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Nou onderdelen zijn binnen zoeel geld voor een beetje plastic nu nog wachten op de voorbumper trouwens iemand intresse ineen armsteun? orgineel
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 27-07-2006
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
pm!!
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Die angeleye koplampen voor een ph2 vind ik geen porum. Ze zijn veel te rommelig ingedeeld.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
ik monteer ze ook niet dus en trouwens als ik jou was zou ik je velgen niet compleet met blanke lak spuiten is maar een tip
Gaat wel gebeuren. Voor metallic lak heb je namelijk ook blanke lak nodig. Maar op het hart van de velg komt nog wel eerst een ander kleurtje bij onder…. Je hebt wel gelijk. Bling onder een zilveren auto is ook niet mooi. Resultaat wordt mooi wacht maar.
Nee maar ik heb die lampen al eens in het eggie gezien. Vandaar.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Na goed ik bedoelde de rand ik heb die altijd blank gelaen dus zonder blanke lak potje belgom erbij 1 keer in deweek en klaar.
Nadeel van blanke lak op een gepolijst deel is 1 steenslag en het is gelijk voorbij
dat zou ook nog kunnen. Glimt het iig wel veel harder. Past weer mooier bij de chromen accenten die op de auto komen.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Ik doe die altijd polijsten en dan absoluut geen blanke lak erover is een hobby van mij velgen opknappen rare hbby ik weet et maja
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Als dat jou hobby is heb ik nog wel 4 velgen waar de lak van los begint te laten haha:P
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
@Vandaag deze ook in het echt geien.
Leuke VTR Pascal. Leuke oplossing met het dashboard gedaan, mis staat niet dat zwarte look!
Ik ben benieuwd naar de Phase 3 voorbumper?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1228
Geregistreerd: 21-06-2008
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Zeker een mooie xsara, vind de embleemloze gril toch wel wat hebben, ook een van de weinige mooie niet orginele achterlichten. Zeer netjes gedaan allemaal!!
Ik kwam de 2 uit het diepe zuiden nog tegen toen ik savonds ook nog naar het zuiden ging. Was wel al een uur thuis geweest, naar een vriend gereden en toen kwam ik ze weer tegen op de snelweg. Zeker de xsara van pascal valt goed op. Ik hoop toch dat jullie niet zo lang verdwaald zijn geweest?
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Vreemd waar je af en toe bekenden tegen kan komen. Dan ben je nog zo ver van huis en dan kom je nog bekende tegen haha.
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Heeey nee wij waren niet verdwaald hebben wel wat lang bij de mac drek gezeten maar voor de rest niks bijzonders.
Hey ff een andere vraag die mistlampen in die ph3 bumper kan ik die gewoon met een schakelaartje uit en aan laten gaan of moet ik daar ook nog zekeringen voor ertussen zetten.ik wilde de stroon gewoon bij de koplampmistlampen weg halen en dan de cabine in en daar een schakelaar ertussen zetten kan dat?
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Pascal112 schreef:Heeey nee wij waren niet verdwaald hebben wel wat lang bij de mac drek gezeten maar voor de rest niks bijzonders.
Hey ff een andere vraag die mistlampen in die ph3 bumper kan ik die gewoon met een schakelaartje uit en aan laten gaan of moet ik daar ook nog zekeringen voor ertussen zetten.ik wilde de stroon gewoon bij de koplampmistlampen weg halen en dan de cabine in en daar een schakelaar ertussen zetten kan dat?
Ik heb een tijdje geleden deze om schrijving geplaatst. Misschien dat je er wat mee kunt:
ik had laatst mistlampen werkend gemaakt bij de auto van een neef..
Ik had het zo gemaakt, dat de mistlampen het alleen deden. Als de stadslichten branden.
-(85)Een voedingskabel vanaf de + van de stadslicht. Naar een achteruitverwarmings schakelaar, die daar vandaan naar de relais gaat(extra zekering tussen stadslichtvoeding en schakelaar geplaatst).-(30)Een voedingschakelaar vanaf de accu naar de relais toe (met zekering ertussen).
-(86)Een massa die vanaf de relais naar een massa punt gaat.
-(87)Een voedingsschakelaar die vanuit de relais naar de mistlampen gaat. Vanuit de mistlampen gaat een massa kabel naar een massapunt toe.
De schema van een relais:
87 naar de mistlampen.
30 + van de accu
86 massa
85 + van de schakelaar!
Mijn neef heeft een Ibza uit 98. Ik heb een achterruitverwarmings-schakelaar gebruikt. Om de mistlampen te laten branden. Hierdoor valt het niet op. Als je een niet orgineelschakelaar gebruikt.
Misschien dat je in de Xantia ook zoiets kan monteren, waardoor een extra schakelaar niet opvalt?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?