6 van de 13
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
Comfort bollen
Kaaskop
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 18-05-2005

Gepost: 25 september 2005 12:26 AM
  [ # 76 ]

Ik voel helemaal niets voor comfortbollen. De C5 3+ is echt comfortabel genoeg. Vind je dat niet? Dan lekker opboren maar niet klagen als je de auto niet meer onder controle hebt. Feit is: met hogere snelheden maar ook met kortere reactie tijden (zeer druk verkeer) moet een auto strakker liggen.

En dan biedt Citroen een superieur alternatief.

Groeten,


Kaaskop


Comfort boven absolute topsnelheid: die kun je alleen nog straffeloos in Duitsland rijden! En met 3+ de 200 km/u moeiteloos aangetikt.. Razz

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 25 september 2005 12:29 AM
  [ # 77 ]

Toch maar eens een proefritje regelen….

 

Profiel  
 
Kaaskop
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 18-05-2005

Gepost: 25 september 2005 12:36 AM
  [ # 78 ]

He Rene,

Vraag Oldenhage effe…kan je meteen alle versies testen! Maar zonder dollen…kom maar langs en zeg of de C5 je bevalt. Geen probleem (no problem Very Happy ).


Groeten,


Kaaskop

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 25 september 2005 12:36 AM
  [ # 79 ]
Kaaskop schreef:

Ik voel helemaal niets voor comfortbollen. De C5 3+ is echt comfortabel genoeg. Vind je dat niet? Dan lekker opboren maar niet klagen als je de auto niet meer onder controle hebt. Feit is: met hogere snelheden maar ook met kortere reactie tijden (zeer druk verkeer) moet een auto strakker liggen.

En dan biedt Citroen een superieur alternatief.

Groeten,


Kaaskop


Comfort boven absolute topsnelheid: die kun je alleen nog straffeloos in Duitsland rijden! En met 3+ de 200 km/u moeiteloos aangetikt.. Razz

Met mijn opgeboorde zwevende uberslap geveerde xantiasloep ook vaak genoeg de 200 aangetikt dus dat zegt niks Wink

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 25 september 2005 12:39 AM
  [ # 80 ]

Ik wil geen discussie gaan uitlokken…maar had voor bx bollen die super veerder….maar op de snelweg   met een windvlaag was het een ramp…
heb nu origineel (klein beetje geboord voor en achter)  en veert nu super….


@Kaaskop….is ook geen probleem hoor die proefrit….meende nog een waardebon voor een proefrit in C5 van Menno te hebben… Very Happy

 

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 25 september 2005 12:40 AM
  [ # 81 ]

ik heb 2 weken een c5 gehad en vond juist dat hij op hoge snelheden nogal vaag was totaal gevoelloos en vond hem ook vrij stug maar als je cx bent gewent ben ja al snel verpest

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 25 september 2005 12:41 AM
  [ # 82 ]

Ja Oké  een CX is een ander verhaal….
De eend veert ook lekker!

 

Profiel  
 
Kaaskop
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 18-05-2005

Gepost: 25 september 2005 12:42 AM
  [ # 83 ]

Jawel, het zegt wel wat! Uitwijken? Remmen? Daar gaat het om Shocked


Groeten,


Kaaskop Very Happy

Profiel  
 
Frenchie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 100
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 25 september 2005 01:03 AM
  [ # 84 ]

Hey moderator,
kan dit draadje afgesloten worden pleazzzze.
Dit loopt de spuigaten uit !!!

C5 2.2HDI Automaat Exclusive
+
Renault Twingo Initiale automaat

Profiel  
 
Kaaskop
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 18-05-2005

Gepost: 25 september 2005 01:07 AM
  [ # 85 ]
Frenchie schreef:

Hey moderator,
kan dit draadje afgesloten worden pleazzzze.
Dit loopt de spuigaten uit !!!

Rolling Eyes Het wordt nu pas gezellig. Of zie je dat anders?


Groeten,

 

Kaaskop

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 25 september 2005 01:08 AM
  [ # 86 ]

mensen, het gaat hier over ervaringen van C5 rijders met comfortbollen..

Ja?
Kan het daar nu weer over gaan…

Profiel  
 
c5willem
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 17-06-2005

Gepost: 25 september 2005 02:24 PM
  [ # 87 ]

dit vraagt om een meting om bollen te testen, kan Rene gelijk vergelijken

c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.

mazda mx5 1.8 16v

Profiel  
 
Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 25 september 2005 03:07 PM
  [ # 88 ]
metro2005 schreef:
Kaaskop schreef:

Ik voel helemaal niets voor comfortbollen. De C5 3+ is echt comfortabel genoeg. Vind je dat niet? Dan lekker opboren maar niet klagen als je de auto niet meer onder controle hebt. Feit is: met hogere snelheden maar ook met kortere reactie tijden (zeer druk verkeer) moet een auto strakker liggen.

En dan biedt Citroen een superieur alternatief.

Groeten,


Kaaskop


Comfort boven absolute topsnelheid: die kun je alleen nog straffeloos in Duitsland rijden! En met 3+ de 200 km/u moeiteloos aangetikt.. Razz

Met mijn opgeboorde zwevende uberslap geveerde xantiasloep ook vaak genoeg de 200 aangetikt dus dat zegt niks Wink


Tsja… totdat opa in zijn Volvo 340 (om maar es iets te noemen) plots naar links komt en jij met je uberslap geveerde sloep daarop moet reageren…... SPANNEND!  Ben trouwens best benieuwd hoe bijvoorbeeld ESP hierop reageert.

Waar je overigens óók nog over zou kunnen discussieren is het feit dat je met het opboren van veerbollen een (niet toegestane) wijziging maakt aan het onderstel van je voertuig. Heel extreem vervalt hiermee de typegoedkeuring van je auto, en zou je problemen kunnen krijgen met de wetsdienaars danwel verzekering na een “vreemd” ongeval. Of niet…..?

Ik hou ook van comfortabele auto’s, maar aan een C5 zou ik nie zoveel wijzigen.

Gr Martijn

Profiel  
 
Phritz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 495
Geregistreerd: 23-06-2005

Gepost: 25 september 2005 09:52 PM
  [ # 89 ]
Martijn de Ruijter schreef:

Ik hou ook van comfortabele auto’s, maar aan een C5 zou ik nie zoveel wijzigen.

Gr Martijn

Ik raak steeds meer overtuigd Smile
Gewoon zo origineel mogelijk houden.

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 27 september 2005 03:31 PM
  [ # 90 ]
Martijn de Ruijter schreef:

Tsja… totdat opa in zijn Volvo 340 (om maar es iets te noemen) plots naar links komt en jij met je uberslap geveerde sloep daarop moet reageren…... SPANNEND!  Ben trouwens best benieuwd hoe bijvoorbeeld ESP hierop reageert.

Waar je overigens óók nog over zou kunnen discussieren is het feit dat je met het opboren van veerbollen een (niet toegestane) wijziging maakt aan het onderstel van je voertuig. Heel extreem vervalt hiermee de typegoedkeuring van je auto, en zou je problemen kunnen krijgen met de wetsdienaars danwel verzekering na een “vreemd” ongeval. Of niet…..?

Ik hou ook van comfortabele auto’s, maar aan een C5 zou ik nie zoveel wijzigen.

Gr Martijn

Als je je auto verlaagd verander je ook je onderstel.
Als jij een andere bandenmaat monteert verander je ook je onderstel.

En bovendien, remmen en uitwijken gaat nog niet zo mooi als voorheen.
Het deint alleen allemaal wat meer. JE moet ervan houden maar ik ben niet in de veronderstelling dat de wegligging er (veel) minder van is geworden. En dan is mijn auto nog een extreem voorbeeld.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
 
6 van de 13
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook