







Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Op de TRi in ieder geval standaard 2/3 1/3 deelbaar vanaf de bestuurderskant gezien. Het ladingrekje tegen het doorschuiven naar voren vind ik ook zoiets grappigs aan een break. Zat dat ook op een ondeelbare bank?
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ja, die rekjes ken ik wel, maar heb ik weer niet in elke auto gehad. Dus zo’n rekje wel op een ondeelbare bank.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
baroen schreef:Op de TRi in ieder geval standaard 2/3 1/3 deelbaar vanaf de bestuurderskant gezien. Het ladingrekje tegen het doorschuiven naar voren vind ik ook zoiets grappigs aan een break. Zat dat ook op een ondeelbare bank?
Dat ken ik dan weer niet… Bedoel je gewoon zo’n rek dat achter de achterbank staat? Of een rekje dat op de rugleuning van de bank staat?
garagestmarien schreef:Hoe zit dat nou eigenlijk met die deelbare bank? Ik heb toch al wat breaks gehad, maar nog nooit een deelbare bank.
Was dat een leuke optie ofzo?
Als je geinteresseerd bent in een break met deelbare achterbank, het is een uurtje bij jou vandaan…



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik heb het gezien, maar ik wil helemaal geen achterbank. Nog makkelijker.








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
par eXeMple! schreef:baroen schreef:Op de TRi in ieder geval standaard 2/3 1/3 deelbaar vanaf de bestuurderskant gezien. Het ladingrekje tegen het doorschuiven naar voren vind ik ook zoiets grappigs aan een break. Zat dat ook op een ondeelbare bank?
Dat ken ik dan weer niet… Bedoel je gewoon zo’n rek dat achter de achterbank staat? Of een rekje dat op de rugleuning van de bank staat?
Het rekje dat je uitklapt als de bank plat ligt. Dat zit normaal dan onder de zitting.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )










Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Dat rekje zat bij de break die wij vroeger hadden (1977) er wel op en dat was een ondeelbare bank. Weet alleen niet of dat standaard was of een optie.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Een mailtje gestuurd aan deze Zwitser.
Ik kreeg vandaag een pdf “verkoopbrochure” met een heel verhaal en een boel foto’s toegestuurd. Helaas is het niet mogelijk om een pdf als bijlage bij de post te voegen.
Daarom heb ik er wat foto’s uit gehaald en bijgevoegd.
In het verhaal staat nog dat de c-matic wat olie verliest en dat de keerring tussen bak en motor binnenkort vervangen moet worden.
Het interieur is idd skai…














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Juist ja. Een C-matic met een probleem. Fijn als er vrijwel geen onderdeel voor zo’n ding te koop is. Lijkt me geen slimme koop dus.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nope, dat had ik ook al bedacht…












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is ook niet echt goedkoop toch?
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zeker niet voor een stoel met tape

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mwah als die stoel het enige zou zijn… Interieurs zijn er genoeg. Mooi hoor, zo’n serie 1 Break.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Yep, zo’n smalspoor break is een echte beauty…








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Mulder schreef:Mwah als die stoel het enige zou zijn… Interieurs zijn er genoeg. Mooi hoor, zo’n serie 1 Break.
Maar wel met een nieuwe einddemper, dat mag ook wat kosten…
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )