Ik zal de RDW even schoppen (mailt niet meer terug), dan kan ik een chassis regelen.
En kan ik concluderen dat ik nooit achter het stuur van jouw GS zal zitten ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:En kan ik concluderen dat ik nooit achter het stuur van jouw GS zal zitten ?
Zeg nooit nooit! Ik zal eens zien hoeveel schadevrije kilometers ik ga eisen.
Maar olieversen van de motor en versnellingsbak is dus een klusje wat heel goed kan? En een paar LHM leidingen vervangen? Pffff kunnen we niet het hele weekdn afspreken?
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
BXsport1986 schreef:Maar olieversen van de motor en versnellingsbak is dus een klusje wat heel goed kan? En een paar LHM leidingen vervangen? Pffff kunnen we niet het hele weekdn afspreken?
Hehe, werk genoeg op die meeting volgens mij
Ik probeer smidags nog ff te komen, sochtens al wat anders staan.
Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden
Ik heb zelf niks in de planning behalve ff olie en filter wisselen. Dus ik help anderen graag mee, als daar behoefte aan is.
Animal triste post coitum
Ds23man
BXsport1986
Ijs
Lelijke Eend >> misschien
ZX1.4i
hel1 >> misschien
Patje74 >> misschien
Serge
erwt >> komt ff langs!
ZX19d >> probeert ‘s middags ff langs te komen
Animal triste post coitum
Serge schreef:Ik heb zelf niks in de planning behalve ff olie en filter wisselen. Dus ik help anderen graag mee, als daar behoefte aan is.
Alweer
Nou maar hopen dat we het oliefilter niet te vast hebben gedraaid vorige keer en dat we geen filterhuis slopen
ZX1.4i schreef:Serge schreef:Ik heb zelf niks in de planning behalve ff olie en filter wisselen. Dus ik help anderen graag mee, als daar behoefte aan is.
Alweer
Nou maar hopen dat we het oliefilter niet te vast hebben gedraaid vorige keer en dat we geen filterhuis slopen
Ik ben ondertussen alweer 2 verversingen en wissels verder, dus die zit zeker niet zo vast en is zeker niet zo vies als die keer in Leek
Animal triste post coitum
BXsport1986 schreef:Maar olieversen van de motor en versnellingsbak is dus een klusje wat heel goed kan? En een paar LHM leidingen vervangen? Pffff kunnen we niet het hele weekdn afspreken?
Geen probleem, dat moet wel lukken
Serge schreef:Ik ben ondertussen alweer 2 verversingen en wissels verder, dus die zit zeker niet zo vast en is zeker niet zo vies als die keer in Leek
Heb je al zoveel gereden tussen 2 meetings door
Ik heb laatst een olie filter echt eraf moeten slopen/slaan van een AX, dat was echt een vieze kliederboel geworden zeg
Ik twijfel nog: Mijn auto heeft verse olie en filters nodig (allemaal, dus ook lucht en brandstof, grote beurt zogezegd) en ik wil het door wat tegenvallers en de brandstofprijzen graag zelf kunnen.
Maar Groningen is wel een pokkenend (lees: duur, weer 300 km) en de 22e om 5 uur in Enschede weer een potje waterpolo spelen (en dus uiterlijk 4 uur weer terug zijn).
ZX1.4i schreef:Serge schreef:Ik ben ondertussen alweer 2 verversingen en wissels verder, dus die zit zeker niet zo vast en is zeker niet zo vies als die keer in Leek
Heb je al zoveel gereden tussen 2 meetings door
Als ik regelmatig m’n olie ververs, dan is de prognose volgens meerdere monteurs dat m’n dametje nog iig 20dkm moet kunnen doen. Daarmee zou ik misschien net het einde van het jaar kunnen halen, waar ik waarschijnlijk weer een beetje financiele speelruimte heb om een andere te kopen. Ik ververs nu om de 10dkm.
Je hebt trouwens een PBtje ontvangen.
Animal triste post coitum
EW schreef:Ik twijfel nog: Mijn auto heeft verse olie en filters nodig (allemaal, dus ook lucht en brandstof, grote beurt zogezegd) en ik wil het door wat tegenvallers en de brandstofprijzen graag zelf kunnen.
Maar Groningen is wel een pokkenend (lees: duur, weer 300 km) en de 22e om 5 uur in Enschede weer een potje waterpolo spelen (en dus uiterlijk 4 uur weer terug zijn).
Gewoon komen, ik heb ook een Xantia 1.9D en ik vervang de filters ook altijd zelf, met wat hulp van mij, kun je het straks zelf en heb je die 2 tientjes aan brandstof er zo weer uit. Het arbeidsloon voor een beurt kost veel meer.
@Serge, je heb een PB terug.
ZX1.4i schreef:EW schreef:Ik twijfel nog: Mijn auto heeft verse olie en filters nodig (allemaal, dus ook lucht en brandstof, grote beurt zogezegd) en ik wil het door wat tegenvallers en de brandstofprijzen graag zelf kunnen.
Maar Groningen is wel een pokkenend (lees: duur, weer 300 km) en de 22e om 5 uur in Enschede weer een potje waterpolo spelen (en dus uiterlijk 4 uur weer terug zijn).Gewoon komen, ik heb ook een Xantia 1.9D en ik vervang de filters ook altijd zelf, met wat hulp van mij, kun je het straks zelf en heb je die 2 tientjes aan brandstof er zo weer uit. Het arbeidsloon voor een beurt kost veel meer.
Is ook de reden waarom ik eigenlijk wil komen.
Heb het ook inmiddels in de groep gegooid en mijn vrouw kon zich er wel in vinden geloof ik.
Noteer mij dus maar voor verse olie en een rondje filters! (zou ik daarvoor vooraf nog contact moeten opnemen voor het materiaal?)
EW schreef:Heb het ook inmiddels in de groep gegooid en mijn vrouw kon zich er wel in vinden geloof ik.
Noteer mij dus maar voor verse olie en een rondje filters! (zou ik daarvoor vooraf nog contact moeten opnemen voor het materiaal?)
Ah, het grootste struikelblok is genomen, toestemming vragen aan het gezin
Filters en olie zijn van die verbruiksartikelen die normaal gezien gewoon op de plank liggen bij een beetje garage.