5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

Het was een BX… Maar waarom eigenlijk? RIP 16-4-2010
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 18 maart 2010 10:44 AM
  [ # 61 ]
limburger schreef:

Hier een bericht van die vuile limburger ,

Auto is naar eer en geweten verkocht , u hebt mijn telefoonnummer , email en het nummer van de garage waar ik hem in onderhoud heb gehad , deze auto heb ik naar eer en geweten bijgehouden in onderhoud. Echter nu is het stadium bereikt dat ik zodadelijk een afspraak heb met mijn advokaat inzake uw berichtgeving en stugestieve houding. Ik heb geen verstand van techniek en zal dat nooit krijgen. vol vertrouwen heb ik de auto aan u verkocht voor een bottomprijs. bij de verkoop met getuige hebt u de kans gekregen en genomen om met uw partner alleen een uur lang met de auto te rijden en bekijken zonder mijn bijzijn. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om uw krachttermen jegens mij vandaag nog te corrigeren , want dat er juridische stappen gaan volgen jegens u staat al vast.

met vriendelijke groet “die vuile limburger” P. van Boekhold

Hooohoooo,

U maakt een melding wegens kwelling. Nog voordat we iets kunnen beetpakken begint u hier al te blazen.

Uiteraard heeft u recht om uw verhaal te posten. Verder als dat moet het niet gaan.

GAARNE ONDERLING VERDER REGELEN!

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 18 maart 2010 11:37 AM
  [ # 62 ]
Gooi schreef:
beerpeet schreef:
Gooi schreef:

... Ik hoor zelfs water lopen als ik rij, dus volgens mij zijn die kanaaltjes gewoon open Wink