Gisteren op de terugweg in Bergambacht naar een mij tegemoetkomende C15 gezwaaid, zie ik net in het clubblad staan dat we daar tegenwoordig ook een lid hebben wonen. Zou ik hem tegengekomen zijn?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Die rode visa heeft warempel een axel-voorwiel!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Gisteren heb ik in Gent deze ex-leger-C15 gespot:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 62
- Visa 11 RE
- Visa -
- Visa GT
Gisteren tijdens de technische dag van de Visa-Club in Aalsmeer, een weerzien met een hoogst originele Visa (Spécial) uit 1983, nog niet zo lang geleden uit Frankrijk gehaald. Vorig jaar stond deze Visa nog te koop op Citromobile, kort daarna heeft ie een goed onderdak gevonden.
Meer beeld van de technische voorjaarsdag 2010 op: http://www.citroenvisaclub.nl/impressies54/impressies_54.htm.
Wat een leuke foto’s! Gert heeft zich weer eens laten verleiden voor een meeting!
Ami 8 Club (1970)

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Pas geleden een camper in Den Bosch:
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Zou dit dezelfde zijn?
Ik denk het wel !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Die stond laatst nog bij mij in de operatiekamer (achterveren verwisseld). Het wagentje woont in Amsterdam.
Goed, ik heb ook weer wat wagentjes gespot hoor!
Afgelopen vrijdag bracht ik een collega thuis in Odijk, draai ik bij Bunnik de snelweg op en prompt haal ik een bordeauxrode 11RE in. Even ernaast gereden, getoeterd en gezwaaid en vervolgens een foto via mijn buitenspiegel gemaakt (staat nog op mijn telefoon, die komt nog wel een keer).
Ook zag ik ergens vorige week vanuit mijn werkplek (P.I. Nieuwegein) een rode C15 GV staan en toen ik vandaag in mijn pauze naar buiten keek, stonden er zowaar twee heuse Visa’s op de parkeerplaats! Een daarvan was uiteraard geel/zwart, die staat daar altijd als ik binnen ben, maar nu stond er een stukje verderop ook een rode (het leek op een 11RE) waarvan ik het kenteken niet kon lezen. Uiteraard stond die er niet meer toen ik om kwart over 3 werd vrijgelaten, dus geen foto kunnen maken, maar hij stond er wel!
Ik kom zelden een andere Visa tegen en nu zie ik er gewoon 3 in een week. Die derde was namelijk een 14TRS, maar die weet ik te staan en daar was ik toevallig in de buurt, dus even langs gelopen (in Capelle a/d IJssel).
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Vorige week zag ik een bordeauxrode Visa met witte linker voordeur rijden op de N200 in Amsterdasm. Iemand van hier?
Ami 8 Club (1970)
Guess what: ik kijk vandaag naar buiten in mijn pauze, komt die rode Visa net aanrijden. De bestuurder leek me een advocaat (niet vreemd, ik werk in een gevangenis die nog half in gebruik is).
Het kenteken kon ik helaas niet goed lezen, want de combinaties die ik opgeschreven had (P[V/X/Y]-68-VJ) zijn bij de RDW niet bekend ... jammer! Misschien morgen maar eens verder zoeken. Van de P ben ik vrij zeker, evenals de 68, de rest zouden ook letters kunnen zijn die erop lijken als je er van een meter of 100 naar kijkt.
Project Cabrio
Deze Visa trok naast mij op. Ik dacht dat het een diesel was. Wat liep die lelijk zeg. Lijkt me ook aardig verrot.
(URL kopieren voor 1600x1200)

Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
klonk het zo?