Vandaag heeft mijn zoon een kleine grote beurt gegeven aan onze Xant (1.8 break 1996 op LPG).
Daarbij heeft hij geconstateerd dat het koppelstuk waarmee de slang van de verdamper aan de carburateur gekoppeld zit, vol met scheuren zit.
Een rondje dealer en autoonderdelenhandel leverde niks op.
Heeft iemand nog zo’n ding liggen?
Jos van der Voort
Menige lpg inbouwspecialist heeft heeft er nog wel één of meer liggen.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Carburateur? Op een Xantia?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Bij de gasboer hier in Enschede geweest (dat is die lompe boer op de Kanaalstraat) en die heeft er geen liggen.
IK hoop eigenlijk dat iemand zo’n ding bij zijn onderdelen heeft liggen. Ik heb enkel de rubber mof nodig van de terugslagklep naar de carburateur. Bij de dealer konden ze enkel vertellen dat je het ding alleen kon bestellen in combinatie met de terugslagklep en dat het niet meer leverbaar is.
Jos van der Voort
waterman schreef:Carburateur? Op een Xantia?
Shit! Sorry!....
Jos van der Voort
Vond het ook al een beetje raar…...
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Doe eens even een foto?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Vraag eens aan Goofblikscha
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Niet meer nodig. Xant overleden.
Draadje kan dicht
Jos van der Voort