Gooi schreef:Maar wie heb ik nou eigenlijk allemaal gesproken?
Nou, ons allemaal. Ik ben bijvoorbeeld die knappe jongeman, met die snell bril en strakke scheiding.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Het lijkt erop dat het te laat is voor een nababbeltopic. Dan maar hier HET LIJSTJE met links naar foto’s.
Mensen, ook van mijn kant dank! Ik vond het een zeer geslaagde meeting en erg leuk om te organiseren! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Van onze kant dank voor het netjes achterlaten van vooral de parkeerterreinen! Ook voor alle gezelligheid, voor de grote opkomst en de toch bijzondere auto’s die er stonden !
Erg leuk om al die foto’s terug te zien! Zelf heb ik weinig tijd gehad om ze te maken. We hebben wel geluk gehad met het weer zeg! Toen ik savonds na alle bezigheden naar huis reed stortte het zo hard dat 80-90 op de snelweg gewoon echt de max was..
@Wendela: En weer een super lijstje! Super dat je ze bij wilt houden!
Hulde voor Marco, AMGA, Sohail, Lucas en allen die zich ingezet hebben!!!
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Het is weer een leuke meeting geweest!
Iedereen die mee geholpen heeft bedankt
Ik was vrij vroeg, dus ik kon als eerste in de C6 3.0 HDi stappen. Na paar 100 meter rijden kon ik al direct zeggen dat dat ding echt zweeft. (Raar want die ervaring had ik eerder niet in de 2.7 HDi, misschien is de software veranderd of stond die in de sportstand? ).
Bij flink optrekken trekt die zelfs de neus omhoog, net als in een CX. Zoals het hoort dus
De 3.0 klinkt ook veel beter als de 2.7. Je hoort bijna niet dat het een diesel is.
Mijn conclusie is dat het de CX van nu is, een prachtige machine.
En natuurlijk niet te vergeten de geschoten foto’s
Een geslaagde dag dus!
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ja die C6 3 liter is prachtig hé. vooral vanaf 140km/u
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja dat klopt, op de snelweg is die onder de 140 nog niet echt wakker.
Eigenlijk ook net als de CX
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Een erg geslaagde meeting. Iets langer gebleven dan gepland, maar dat had te maken met het feit dat m’n dynamolampje echt niet meer uit wilde. Leontien van Garage Hydraulique had wellicht nog wel wat liggen, maar ik mijn volgende afspraak begon nogal gestressed te bellen. Uiteindelijk toch maar met een steeds leger wordende accu weer huiswaarts gereden. (Ergens halverwege nog eens gemeten, toen stond er 11 volt op de accu….) Dat werkte redelijk als ik eens in de zoveel tijd even de motorkap opengooide op een tankstation. Met draaiende motor koelde de dynamo dan weer zover af dat ie weer wat vermogen leverde.
Mijn excuses dus als Leontien mij niet meer aantrof bij haar aankomst.
Hoe het ook zij: een hoop mensen weer eens gesproken, een mooie kalender van Jaco overgenomen en genoten van de prima locatie en organisatie.
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
En voor ik het vergeet: de Activa van Prutsy, wat een b/feest!
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Arjan Verkade schreef:
Mijn conclusie is dat het de XM van nu is, een prachtige machine.
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Arjan Verkade schreef:Ja dat klopt, op de snelweg is die onder de 140 nog niet echt wakker.
Eigenlijk ook net als de CX
of de sm….ik moet eigenlijk zeggen dat ik de c6 nog het meest vindt rijden qua veergevoel als de sm.. waterman kan me bijtreden. En wat een verschil met een 2.2HDI het 3+ systeem is goed maar de AMVAR op de 3 liter maakt toch echt wel een immens verschil!
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
JaapJ schreef:Arjan Verkade schreef:
Mijn conclusie is dat het de XM van nu is, een prachtige machine.
Een SM is natuurlijk eigenlijk een coupé, het wordt tijd dat er weer eens een grote HP geveerde Citroën komt.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
bxsport schreef:
En wat een verschil met een 2.2HDI het 3+ systeem is goed maar de AMVAR op de 3 liter maakt toch echt wel een immens verschil!
Beetje offtopic…
Is de 2.7 wel gelijk aan de 3.0?
Met de 2.2 heb ik nog niet gereden.
Was erg leuk!
Prutsy’s Xant is idd een beest.
We hebben de Activia allen even aan de tand gevoeld. Vooral de mobiele cc was handig!
En lekker bij de Griek gegeten haha.
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.