Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Ter verfraaiing van de saaie binnenkant van mijn garage ben ik van plan om op de muur het oude Citroën logo te schilderen. Het idee is om met behulp van een projector het logo op de muur te projecteren en zodoende redelijk natuurgetrouw over te zetten.
Wie o wie kan mijn helpen met een digitaal bestand of foto waar het logo mooi op staat? Hoe hoger de kwaliteit van de afbeelding hoe beter. Voor alle duidelijkheid ik bedoel het blauwe ovale logo met de gele chevrons.
Thanks, Edwin
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Zoek hier maar uit wat je nodig hebt: citroën logo’s. Ook de hele oude blauwe met gele chevrons zit er tussen.
Het zijn .eps bestanden, oneindig schaalbaar als je beschikt over Adobe Illustrator of Corel Draw (of heet dat tegenwoordig niet meer zo?). Maar ze zijn ook in Photoshop te openen.
Als je de bestanden in een ander bestandsformaat nodig hebt, kan ik ze wel voor je omzetten.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Dyane_ac078 schreef:
Ter verfraaiing van de saaie binnenkant van mijn garage ben ik van plan om op de muur het oude Citroën logo te schilderen. Het idee is om met behulp van een projector het logo op de muur te projecteren en zodoende redelijk natuurgetrouw over te zetten.
Wie o wie kan mijn helpen met een digitaal bestand of foto waar het logo mooi op staat? Hoe hoger de kwaliteit van de afbeelding hoe beter. Voor alle duidelijkheid ik bedoel het blauwe ovale logo met de gele chevrons.
Thanks, Edwin
Maar volgens mij heb ik een retro reclame blik met hetzelfde logo in een meubelwinkel in Beverwijk gezien voor een euro of 20…..Is dat geen optie ipv overschilderen?
Totaal aantal Berichten: 154
- CX CXA 25 GTi Turbo 2
- Xantia 1.8I 16V
- C6 (2005-2012) benzine
Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Mooie logo’s mannen. Voor de de laatste is erg fraai (emaile bord) met veel ondersteuningskleuren. Oa bij de gele rand (ondersteund door zwart) en in de naam Citroën. De EPS versie van de site die Jaco aanbeveelt is qua gebruiksgemak wel erg goed. Met eps bestanden kun je behoorlijk veel kanten op zonder dat de kwaliteit beinvloed wordt.
JohanBB je hebt een pb voor wat betreft het origneel.
Met jullie input ben ik al lekker op weg. maar een foto van een verweerd exemplaar is wellicht ook een leuk idee?
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”