Ree schreef:Het is inderdaad jammer dat het lettertype van “GTi” niet overeenkomt.
Wellicht kunnen zo op basis van een foto van je GTi tekst een stikker maken.
Jelte
lid #1998 http://www.citroen-cxclub.nl

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Als ik Jaco lief aankijk…
Maar dat dopje is maar 5 cm groot. Die letters zullen dus max 1 cm groot zijn en dat zie je echt alleen als je op je knieën voor de velg zit. Waar maken we ons druk om
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
ruitenwisservloeistofvaatje leeg.
Lek, dus
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Omdat het zondag is en ik dus nergens een nieuw vaatje kan scoren heb ik een rvs ringetje met de grootte van de opening aan de binnenkant vastgekit met waterbestendige lijm/kit. Dit diameter is een fractie kleiner dan het originele gat. Nu maar wachten tot het droog is. Moeilijk, moeilijk, moeilijk
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ree schreef:
ruitenwisservloeistofvaatje leeg.
Maar komt alweer helemaal goed, dus
Ree schreef:Als ik Jaco lief aankijk…
Maar dat dopje is maar 5 cm groot. Die letters zullen dus max 1 cm groot zijn en dat zie je echt alleen als je op je knieën voor de velg zit. Waar maken we ons druk om
Ik sta voor je klaar hoor. Wat je ook wilt, ik maak het voor je. Zal ik eens uitzoeken wat je voor een setje stickers kwijt bent? Laat ik er natuurlijk meteen meer maken voor reserve en eventueel anderen die ook naafstickers willen hebben.
En ik wil ook best eens nadenken over mogelijke ‘designs’.

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Op die site is het €12 voor vier naafstickers. Volgens mij kan je daar gewoon je eigen design aanleveren.
Jaco, van mij mag je helemaal los gaan
Anders wacht ik op het resultaat van Robin, of doe ik ze gewoon egaal grijs, of laat ik ze lekker zoals ze zijn
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
€12,- voor vier stickers is een hele mooie prijs en als je ze werkelijk geheel naar eigen ontwerp kan laten maken, zou ik dat zeker doen.
Op een andere site krijg ik tien stickers voor €48,-. Dat is duur, maar dat komt door de kleine oplage. Bestel je er meteen 50 dan betaal je €65,- en bij 100 stuks betaal je €86,50. Dat wordt dus pas interessant als er meer mensen naafstickers willen hebben of als je een handeltje wilt beginnen.
Wat is ook alweer de url van die site waar jij het over had? En heb je nog een mooie foto waar jouw velg recht mooi recht van voren op staat? Dan ga ik van de week eens m’n handjes laten wapperen.
Ree, ik heb jouw link er alweer bij, maar volgens mij geldt die prijs enkel voor de afgebeelde stickers. Een eigen ontwerp zal zeker duurder uitvallen en dan is mijn adresje nog niet eens zo gek denk ik.
Nu is het gewoon zaak meer geïnteresseerden te vinden, bestel je 16, 32 of weet ik hoeveel stickers en deel je de kosten. Het lijkt me hoe dan ook handig om meer dan vier stickers te hebben voor als er eentje kapot gaat…
... of voor als er eentje gejat wordt op citromobile..
Maar nu we het toch over Citromobile hebben, je zou ook even tot dan kunnen wachten. Misschien kom je daar wat tegen?

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Er was toch ooit een topic met iets over naafstickers? Ik weet niet meer voor welk type auto, maar dat zou te vinden moeten zijn. Ik meen dat die stickers op Ebay gevonden zijn voor een erg schappelijke prijs. Toen.
Ik ben nu niet echt in de situatie dat ik zelf kan gaan zoeken, dus misschien dat Ree even in de kelder van het CiFo kan gaan zoeken.
Het mooiste is natuurlijk een metallic naafsticker met het logo in reliëf erop. Maar dat zal wel buiten Ree’s budget vallen…
Hoewel zoiets natuurlijk bij uitstek iets is om op E-bay of Citromobile naar te zoeken.
Ja, OF je neemt gewoon Citroën wielen…

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Of je blijft gewoon rijden met alfa velgen en kwik-fit trekhaakdop Want ere wie ere toekomt, alfa heeft gewoon betere velgen gemaakt dan Citroen. Wat minder mooi, maar alles is beter dan 15,3” velgen.
We zien tzt wel wat ik hiermee ga doen. Volgens mij zijn er ook gewoon grijze dopjes te koop zonder logo. Dat is ook prima. Misschien zijn ze zelfs bij de dealer te krijgen. Ik ga eerst even kijken of mijn ruitenwisservloeistofvaatje al uitgehard is.
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Met die 15,3” velgen is niets mis, het is alleen jammer dat het bandenmannetje zich niet geroepen voelt om daarvoor een nieuwe serie banden op de markt te brengen met hedendaagse eigenschappen.

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Deze zijn al minder verkeerd en volgens mij mooier dan een sticker. Ze zijn alleen 1cm te groot, maar vast wel te vinden, dus.
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Die zijn inderdaad ook heel mooi. Misschien ook wel wat voor op de delata mics .
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl