Foto 1 en 2 kan ik geen kaas van maken…
Op foto 3 is de drukregelaar met de 5e bol te zien.
Eric Vertogen schreef:Foto 1 en 2 kan ik geen kaas van maken…
Op foto 3 is de drukregelaar met de 5e bol te zien.
Denk dat er ook geen lekkere kaas van zou komen….
Het vermoeden is dat het iets te maken heeft met het stuurhuis…. we zullen zien! O ja…. heb er een halve BX bij! Samen met WYD een BX Gti voor onderdelen gekocht vandaag! Kan wel wat dingetjes gebruiken
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
BXsport1986 schreef:Eric Vertogen schreef:Foto 1 en 2 kan ik geen kaas van maken…
Op foto 3 is de drukregelaar met de 5e bol te zien.Denk dat er ook geen lekkere kaas van zou komen….
Het vermoeden is dat het iets te maken heeft met het stuurhuis…. we zullen zien! O ja…. heb er een halve BX bij! Samen met WYD een BX Gti voor onderdelen gekocht vandaag! Kan wel wat dingetjes gebruiken
Het zou de retour kunnen zijn van de stuurcilinder.
Het beste om te controleren welke onderdelen te veel retour hebben, is controleren bij het reservoir. Ga niet klakkeloos onderdelen vervangen en overtuig je ervan dat de onderdelen die je vervangt ook daadwerkelijk versleten zijn en de ‘nieuwe’ onderdelen goed zijn, anders kom je van de wal in de sloot.
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Eric Vertogen schreef:BXsport1986 schreef:Eric Vertogen schreef:Foto 1 en 2 kan ik geen kaas van maken…
Op foto 3 is de drukregelaar met de 5e bol te zien.Denk dat er ook geen lekkere kaas van zou komen….
Het vermoeden is dat het iets te maken heeft met het stuurhuis…. we zullen zien! O ja…. heb er een halve BX bij! Samen met WYD een BX Gti voor onderdelen gekocht vandaag! Kan wel wat dingetjes gebruiken
Het zou de retour kunnen zijn van de stuurcilinder.
Het beste om te controleren welke onderdelen te veel retour hebben, is controleren bij het reservoir. Ga niet klakkeloos onderdelen vervangen en overtuig je ervan dat de onderdelen die je vervangt ook daadwerkelijk versleten zijn en de ‘nieuwe’ onderdelen goed zijn, anders kom je van de wal in de sloot.
Interne lekkage in stuurcilinder…kan je merken door lang gesis van hogedrukregelaar, om steeds maar de druk te leveren. Vaak met even sturen houdt het op.
Door lekkage idd hoge retourdruk en dan vliegt het fragiele slangetje wel een keer los
Maar dit is wel XM theorie…lijkt me niet onlogisch bij een BiX.
See, buy, fly C5 V6
Aangezien benjamin hem voor de 2e keer wilt verkopen en wij dat voor de 2e keer geen goed idee vinden ... ... Zijn hier mensen die benjamin niet een dagje kunnen helpen.. ?
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Ijs schreef:Aangezien benjamin hem voor de 2e keer wilt verkopen en wij dat voor de 2e keer geen goed idee vinden ... ... Zijn hier mensen die benjamin niet een dagje kunnen helpen.. ?
Altijd zin, alleen werk kan plezier verstoren!
See, buy, fly C5 V6
Ik wil best helpen, maar denk dat ik niet meer dan benjamin weet
xm_turbo schreef:Altijd zin, alleen werk kan plezier verstoren!
Tja werk en plezier gaan niet samen he….
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
BXsport1986 schreef:xm_turbo schreef:Altijd zin, alleen werk kan plezier verstoren!
Tja werk en plezier gaan niet samen he….
Water en vuur!
See, buy, fly C5 V6
Als benjamin nou even dat ding gaat stallen, dan help ik em volgend voorjaar mee. In de winter is het toch niet best rijden met een BX sport.
Kun je em hier op de brug zetten en alles goed aanpakken.