Ik heb ooit eens meegereden in een zogenaamde Regembeau, maar dan een SM met een CX 2200 diesel motor. Het is maar goed dat je dat van buiten niet ziet, want ik was onder de indruk van 2 dingen: Het geluid ( alsof je in een oude DAF truck zat, en het absolute gebrek aan prestaties. Je zou moeite hebben een 2CV6 bij te houden.
To err is human, not to err is divine.
Was deze van Eric Madoyan al ‘ns voorbij gekomen ? Zie er geen prijs bij. Wellun schôn wâhgen…
http://www.citroen-ds.fr/debut.htm
Een harde witte met complete geschiedenis:
http://www.leboncoin.fr/vi/103009580.htm?ca=8_s
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Als die witte in het echt net zo netjes is als op de foto’s, valt de prijs wel mee lijkt me.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
In Nederland willen we altijd massieve kleppen hebben en een gemodificeerde kettingspanner. Als die er niet in zitten, dan is het niet goedkoop, maar ook niet duur. Hoewel, die bekleding, die is wel wat verdacht. Is het bruin, is het zwart ? Het lijkt zo glad als simili. Het is in ieder geval een slechte foto. En daarbij, een witte, daar….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Robin Visser schreef:Was deze van Eric Madoyan al ‘ns voorbij gekomen ? Zie er geen prijs bij. Wellun schôn wâhgen…
Ik zie d’r €19000,- bijstaan.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
ik ben kippig aan het worden
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Kan ik het enigzins verzachten met een Sm alla USA .....
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l2ewouxgg1a2
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
2.7 en 180 pk !?
Hoop werk, zijlampjes, verkeerde neus, verkeerde achterkant, verkeerde striping, automaat….
Maar stel, er zit inderdaad 180 pk in… Wel een beetje duur om mee aan de klus te gaan.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dacht je dat je die 10 pk merkt of zo ? Dat ding van mij heeft 184 pk op de wielen, 210 pk en 290 nm aan de krukas. DAT maakt hem snel
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Die 180 pk is maar een begin. Die duidt op 3 liter. En dan aan de slag, eerst hydraulische kettingspanner en massieve kleppen en dan de rest. Een tijdje terug heb ik met zoiets gereden. Ging als de brandweer !
Nard van Renard vertelede me trouwens, dat hij titanium kleppen heeft gemonteerd. Licht en oersterk. Wat denk je daarvan, ervan uitgaande dat er ooit een Amerikaan op mijn pad komt voor weinig in dit topic ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Amerikaan voor weinig…..hoeveel wil je d’r hebben. Oh ja, staan in Ft.Lauderdale (USA).
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Nog maar eentje….. link
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
O de foto’s van de yahoo-group. Ouwe meuk man.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Nou, die laatste op de veiling, die is best leuk voor de onderdelen. Ansa pijpen, handbak en misschien ook een 3 l blok. Voor dit geld doen we toch zeker samen zaken !?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Robin Visser schreef:Nou, die laatste op de veiling, die is best leuk voor de onderdelen. Ansa pijpen, handbak en misschien ook een 3 l blok. Voor dit geld doen we toch zeker samen zaken !?
Doen we zeker zaken maar, weet je wat het is: daar staat zoiets als “Reserve not met” en vaak hebben die gasten iets van 4k of meer ingedachten en ik denk (net zoals bij die vorige usa slopers op ebay.com) dat aan het eind van die biedingen er nog steeds staat “Reserve not met”. En durf ook wel een gokje te wagen dat het hoogste bod max €1900 is….....
Kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat het dezelfde is die al eens op ebay heeft gestaan met een verrotte kofferbak…..
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.