Beste forumers,
Ik denk eraan om mijn C4 te laten chiptunen om de motor wat optimaler te laten presteren. Volgens een kennis van me die veel met raceauto’s doet is dat altijd winst, meer vermogen en als je rustig rijd scheelt het benzine. Hij geeft aan dat het ook scheelt een wat beter dan het standaard fabrieks luchtfilter te gebruiken omdat je dan een veel betere airflow krijgt en dat ook bijdraagt aan het vermogen.
Hij raad een filter aan van het merk Green. Ik heb naar dat merk gekeken en die leveren inderaad van alles op dit gebied. Nu heb ik bij die kennis aangegeven dat ik geen modificatie wil uitvoeren dus alleen het standaard luchtfilter wil vervangen door een betere.
En dan de vraag welk type standaarluchtfilter zit er eigenlijk in mijn model. ik heb het niet zo snel gevonden in het boekje. anders weet ik ook niet welk type luchtfilter in moet aanschaffen.
En tot slot zijn er wellicht betere nog filters dan die van het merk green? of is dit inderdaad een goed merk?
Hoor graag van jullie,
GdV
Totaal aantal Berichten: 15706
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Edit mod: Dit topic is gewoon een vervolg op dit net geopende topic, http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/204597/ Topicstarter, je kunt ook gewoon je vraag aanpassen in het bestaande topic en je titel aanpassen. Succes.