![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8211.jpg)
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 11-08-2007
- Xantia 2.0 HDI break 90+
McDean schreef:@gooi, al gekeken wat voor uitlaat systeem je hebt?
Nee, nog niet. Ik zal eerst uit moeten zoeken hoe ik daar achter kom, en dan zal ik waarschijnlijk onder de auto moeten om te checken wat er daadwerkelijk hangt. En zonder lopende motor is het toch wat lastiger om efkes onder de wagen te kijken. Maar hou het even warm voor me als je wilt?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8211.jpg)
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 11-08-2007
- Xantia 2.0 HDI break 90+
beerpeet schreef:Je Engels is goed volgens mij, hier kun je alvast wat bijlezen: http://www.citrofiel.net/index.php?page=downloads
Hee, bedankt zeg! Ik heb me sufgezocht op internet naar een downloadbare versie ipv een koopversie. Om dan in de lijn van mijn sjagrijn te blijven: “Blijkbaar ben ik ook al niet goed in internetsurfen…”
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Al je huidige gedonder ben je in no time van af als je gewoon die woonplaatsservice van de ANWB er bij pakt. 70 Euro per jaar is een stuk goedkoper dan je auto laten afslepen en repareren door een garage!
Ik maak ook zelden gebruik van de Wegenwacht, als ik ‘t doe is ‘t omdat ze me een onderdeel moeten brengen die ik toevallig niet in m’n kofferbak had liggen. Voor de rest mogen ze gereedschap en onderdelen aangeven terwijl ik de rest doe.
Maar, ik zou het voor GEEN GOUD willen missen.
Dus breid je dekking uit, laat die vent ff je carb doorblazen of whatever die vent doet, maar dan loopt ie weer wel!
Geen gezeik, iedereen rijk.
Doen!
Oh en dan nog wat, Die Weber van je heeft een inrichting voor het verhogen van het stationair toerental bij inschakelen van iets anders dan N of P, en een inrichting voor het samenwerken met het Pulsair systeem. Samen met de automatische choke een ontzettend kwetsbaar en ingewikkeld apparaat. Als je het kan betalen zou mijn advies zijn laat het Pulsair systeem afkoppelen en vervang de carb door een Solex of Weber van een GT, met het deksel van een BX 16 (handchoke). Dat is de enige configuratie die een beetje betrouwbaar is en makkelijk te onderhouden/herstellen valt.
Ik heb twee TRS Automatics gehad en heb ze allebei gesloopt. Ik vermoed dat de meesten op de sloop zijn beland vanwege die carburateur FROM HELL.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8211.jpg)
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 11-08-2007
- Xantia 2.0 HDI break 90+
Alcyone schreef:Oh en dan nog wat, Die Weber van je heeft een inrichting voor het verhogen van het stationair toerental bij inschakelen van iets anders dan N of P, en een inrichting voor het samenwerken met het Pulsair systeem. Samen met de automatische choke een ontzettend kwetsbaar en ingewikkeld apparaat. Als je het kan betalen zou mijn advies zijn laat het Pulsair systeem afkoppelen en vervang de carb door een Solex of Weber van een GT, met het deksel van een BX 16 (handchoke). Dat is de enige configuratie die een beetje betrouwbaar is en makkelijk te onderhouden/herstellen valt.
Ik heb twee TRS Automatics gehad en heb ze allebei gesloopt. Ik vermoed dat de meesten op de sloop zijn beland vanwege die
carburateur FROM HELL.
Bij mijn auto werkt het precies andersom (vandaar misschien ook de problemen): Als ik de bak uit de P of N haal, duikt het toerental naar beneden, zeker bij een koude motor. Dat is dan door een of andere onverlaat opgelost door het stationair toerental in zijn geheel op te schroeven. (Denk ik dan dus met mijn lekenkennis.)
Als ie loopt , dan doet ie bij koude motor 1200-1300 toeren in P of N. Schakel ik naar R of A, dan doet ie met de voet op de rem iets van 800 toeren. Voet van de rem begint de auto natuurlijk meteen te rollen op nog minder toeren en dan moet ik echt goochelen met het gas om de zaak draaiend te houden. Soms moet ik heel voorzichtig en weinig gas geven, en dan 25 meter verderop (veel drempels in mijn buurt) juist flink veel.
Warm doet ie in P of N ook nog dik 1100 toeren en in R of A weer 800. Alleen hoef ik dan niet met het gas te truuken en kan ik gewoon gas geven naar believen, met bijbehorend toerental als gevolg.
Ik denk dat ik wel kan concluderen (hehe eindelijk!) dat er van de afstelling niet veel klopt.
Ik lees her en der ook wel iets over het ombouwen naar injectie in plaats van carb. Heeft iemand daar ervaring mee?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gooi schreef:
Bij mijn auto werkt het precies andersom (vandaar misschien ook de problemen): Als ik de bak uit de P of N haal, duikt het toerental naar beneden, zeker bij een koude motor. Dat is dan door een of andere onverlaat opgelost door het stationair toerental in zijn geheel op te schroeven. (Denk ik dan dus met mijn lekenkennis.)
Met andere woorden die constructie is dus reeds kapot of niet goed afgesteld.
Als ie loopt
, dan doet ie bij koude motor 1200-1300 toeren in P of N. Schakel ik naar R of A, dan doet ie met de voet op de rem iets van 800 toeren. Voet van de rem begint de auto natuurlijk meteen te rollen op nog minder toeren en dan moet ik echt goochelen met het gas om de zaak draaiend te houden. Soms moet ik heel voorzichtig en weinig gas geven, en dan 25 meter verderop (veel drempels in mijn buurt) juist flink veel.
Dat een TRS Automatic prima kan zonder die extra rommel bewees ik mezelf toen ik de carb van mijn Digit op de TRS schroefde. Toerenval van ik geloof 100 - 150.
Warm doet ie in P of N ook nog dik 1100 toeren en in R of A weer 800. Alleen hoef ik dan niet met het gas te truuken en kan ik gewoon gas geven naar believen, met bijbehorend toerental als gevolg.
Ik denk dat ik wel kan concluderen (hehe eindelijk!) dat er van de afstelling niet veel klopt.
Ik lees her en der ook wel iets over het ombouwen naar injectie in plaats van carb. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ombouwen naar injectie kan alleen met de vuile GTI aangezien jouw automaat geen “vliegwiel” heeft met de benodigde nokjes voor de krukassensor. Die dingen zijn schaars en het ombouwen is natuurlijk ook een werk.
GT carburateur is echt de makkelijkste oplossing, moet er alleen nog een aansluiting voor de kickdown-kabel aan geklust worden.
Een na beste oplossing: carb laten uitpluizen door een ECHTE specialist, hem de Pulsair rotzooi er af laten gooien (afdoppen), automaat-stationair regeling of afkoppelen of laten afstellen (dat wordt nog specialistischer) en last but not least: handchoke laten monteren - De automatische choke werkt goed gedurende een tijdje, ze gaan op lange termijn allemaal varken en klootzakken. De handchoke kan prima de functie van de automaat-stationair regeling overnemen.
Mijn persoonlijke oplossing: ik heb er een turbodiesel aan gehangen.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Jawel. Maar daar heb je een hoop spullen voor nodig die niet zo makkelijk te vinden zijn. Inlaatspruitstuk met injectoren, luchtweger met mini-ECU, motorkabelboom, filterhuis, draadboom, benzine pomp, alle bij voorkeur van een GTi met D6A motor.
Dat is een fijn boodscahppenlijstje.
Daarnaast heb je ook nog iemand nodig die (helpt met) het erop zet(ten).
[edit] Alcyone was me voor[/edit]
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8211.jpg)
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 11-08-2007
- Xantia 2.0 HDI break 90+
Ik heb dan vooral iemand nodig die snapt waar jullie het over hebben en die voor weinig het hele zaakje onder handen wil nemen… Ik heb al visioenen van een lege motorruimte waar mijn vrouw dan Betty Flintstone moet gaan zitten spelen om een beetje vooruit te komen…
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Bedenk eerst wat je wil. Injectie raad ik af, kost meer aan onderdelen/arbeid zowel qua tijd als geld en je moet ook weten wat je precies nodig hebt. Carburateurs zijn voorlopig ingewikkeld genoeg.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4648.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Dito. Dan kun je beter/goedkoper je carbu onder handen laten nemen of er inderdaad een goeie andere opzetten, zoals Alcyone zegt.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_14123.jpg)
Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
De problemen die Gooi beschrijft had ik ook met mijn TRS.
Nadat de carb was schoongemaakt was het al 200% beter. Het inhouden was voorbij en de auto sloeg niet meer af.
De monteur zei dat er allemaal zwarte korreltjes en andere prut in de carburateur zaten, en dat terwijl ik al een hele bus “carburettor cleaner” van Wynn’s had ingespoten en laten inwerken.
Het reinigen van de carb zou ik dan ook als eerste adviseren voordat je drastischer maatregelen neemt.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8340.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Wat Chrispy70 zegt… Gewoon laten schoonmaken dat ding en dan weer verder kijken.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_7338.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Gooi schreef:Ik heb al visioenen van een lege motorruimte waar mijn vrouw dan Betty Flintstone moet gaan zitten spelen om een beetje vooruit te komen…
Ho ho
‘t is Betty RUBBLE en WILMA Flintstone hè!
Dus excuses voor de interruptie, maar ik vind wel dat dit topic geschiedkundig kloppend moet blijven.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8211.jpg)
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 11-08-2007
- Xantia 2.0 HDI break 90+
La Léo schreef:Gooi schreef:Ik heb al visioenen van een lege motorruimte waar mijn vrouw dan Betty Flintstone moet gaan zitten spelen om een beetje vooruit te komen…
Ho ho
![]()
‘t is Betty RUBBLE en WILMA Flintstone hè!Dus excuses voor de interruptie, maar ik vind wel dat dit topic geschiedkundig kloppend moet blijven.
Ik bied bij deze mijn oprechte verontschuldigingen aan aan de gehele bevolking van Bedrock en aan de families Rubble en Flintstone in het bijzonder.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1325.jpg)
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
ON-TOPIC aub jongens, het is hier niet het café. OK?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1325.jpg)
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gooi schreef:Ik heb dan vooral iemand nodig die snapt waar jullie het over hebben en die voor weinig het hele zaakje onder handen wil nemen… Ik heb al visioenen van een lege motorruimte waar mijn vrouw dan Betty Flintstone moet gaan zitten spelen om een beetje vooruit te komen…
Of je koopt gewoon voor zo’n 500 euro een Wber vervangingscarburateur waarme je in één keer van alle allende af bent! http://www.bccp.nl/nl/indexnl.htm
O nee… het moet natuurlijk goedkoop….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste