In mijn auto die ik wat ik reeds eerder gemeld heb net het gekocht,zit geen airco in ,wat voor mogelijkheden heb ik om en airco te laten inbouwen?en is hier ook ervaring mee ?
Weet iemand wat dat gaat kosten?of weet iemend en adres die het voor en redelijke prijs doen.Ik denk zelf om b.v. en airco te proberen te bemachtigen via schadebedrijf! wat is jullie mening?
misschien goedkoper om deze interuilen voor een exemplaar met airco..
Mischien wel maar ben ik niet van plan!
Totaal aantal Berichten: 152
- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Ik vraag me dan eigenlijk af waarom je deze auto zonder airco hebt gekocht terwijl je er eentje wil met airco..
Zeker omdat je hem net hebt gekocht.. Er zijn er zat met airco.
Hoe lang heb je de auto al. Wellicht kan je nog wat regelen met de garage als ie echt nog maar een paar weken in je bezit is.
Ik denk dat dat het beste alternatief is.
Ik denk niet dat je achteraf nog een airco in kan bouwen.
Mocht dit wel kunnen zal dat denk ik wel zeveel geld kosten dan je dat dan beter kan bijbetalen voor een auto met airco af fabriek.
Houdt er ook rekening mee dat geen airco zeker van invloed is op de inruilwaarde.
Mijn broer heeft heeft eens een mooie 206 1.6xsi gehad. Nieuw gekocht maar zonder airco.
Bij inruil vielen ze daar overal over..
ach bij inruilen vallen ze altijd over datgene dat je net niet hebt…
mocht er airco ingezeten hebben, dan was het wel de kleur, de motor oid…
Hallo, ik heb de CITROEN C4 net van de week gekocht of eigenlijk en dail met de garage gemaakt met mijn auto,om het een en ander duidelijk te maken zal ik het geheel uit leggen: we hadden en AUDI A2 van jan.2001 benzine uitvoering ! Deze hadden we net 2 maanden ,de auto viel ons wel te klein uit achteraf. Toevallig kwam ik bij een garaga bedrijf waar de C4 stond en die wilde onze auto dolgraag hebben ( denk en klant ervoor) Ik zij heb wel interesse maar dan zonder bijbetaling.
de man ging direkt accoord ,heb er en 10 km. mee gestuurd en de wagen rijd perfect .dus dail. Dat er geen airco inzat zag ik wel, maar heb nu en wagen van augustus 2005 diesel ,ben ook zonder airco zeer tevreden ermee , zal wel het een an ander ontdekken maar dat neem ik voor lief.ik hoop dat ik duidelijk genoeg alles heb onschreven!en ondek ik iets waar ik niet uitkom horen jullie dat zeker
Totaal aantal Berichten: 75
- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 VTi by Loeb
- C2 1.4 VTR
Een aantal jaren geleden heb ik een Xantia gehad waar geen airco in zat. Ik heb toen geinformeerd wat me dit zou kosten om achteraf dit in te bouwen. Toendertijd kostte het me fl 30000,=. Dit is ongeveer 9 jaar geleden. Dus wat het tegenwoordig kost weet ik niet. Er worden wel meer airco’s geproduceerd, echter het uurloon is in die 9 jaar ook behoorlijk gestegen.
Marcel
Totaal aantal Berichten: 15708
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Nooit gedacht dat de C4 nog zonder airco geleverd is…
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
fjr1300 schreef:......kostte het me fl 30000,=.
Je bedoelt zeker 3000 gld ,maar ik heb enkele bedrijven gemaild ,nu kijken wat er uit komt,zodra ik wat meer weet horen jullie het,ik had zelf gedacht ook de C4 heeft wel eens schade (totalos) als ik zoiets kan kopen ben ik ook klaar!
Nog en vraag welke modellen zijn gelijk van de C4 ik neem aan de C4 coupe en C4 is zowiezo gelijk maar dan welke nog meer?
- C2 1.4 VTR
Waren dure airco’s
Hoezo dure airco’s ,deze uitspraak snap ik niet! vertel.
Je hebt overigens en mooie auto !
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
Wat voor blok ligt er in de C4 een 1.4 ?
- C2 1.4 VTR
fritske schreef:Hoezo dure airco’s ,deze uitspraak snap ik niet! vertel.
Ik had die uitspraak moeten quoten. Het moest inderdaad zijn 3000 gulden i.p.v. 30.000
saxodriver85, nee een 1600 HDI diesel van 2005 , groeten fritske
Maar zou het betreffende de airco wat uitmaken,ik ga ervan uit dat elke airco in die van mij past ,als het maar een C4 is in iedergeval.mischien ook nog wel andere modellen.
Totaal aantal Berichten: 14
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 138
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 138
dit kun je zeker en vast achteraf instaleren maar….. wat heb je ervoor over ??
want je hebt een aircopomp nodig + de nodige riemen+ polie’s dan nog radiator + leidingen + uwe klimaatcontrole module, en dan komt er nog is de leuke kabelboom bij ..... “Stel” in het beste geval dat je dit allemaal hebt voor +- 1500 euro, en “stel” dat je iemand vind die gek genoeg is om dit tegen een schappelijke prijs wilt instaleren.dan nog eens laten vullen en dergelijke dan ben je al snel in het “beste” geval 2500 a 3000 euro kwijt ik zeg wel in het beste geval he want het zal wel een pak meer zijn dan denk ik dat je beter die wagen overlaat en 1 zoekt met airco in….. OF je hebt nog 1 optie is je koopt een oude diepvriezer motor instaleert dit in je wagen en je hebt airco….. in india doen ze dit ook blijkbaar :d