c3 picasso my way navi jan 2010
libby
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

- C3 Picasso 16 hdi exclusive
Gepost: 27 maart 2010 07:01 PM

Wat betekent het kaartje wat in beeld verschijnt als je een route gepland hebt.grijs kaartje met rode blauwe en groen vierkantje. WAnt dit is nergens te vinden in de slecht handleiding die citroen geleverd heeft over dit navi systeem.Als ik dit geweten had dat dit een niet zo fijn navi systeem is dan had ik er mijn pioneer ingezet.net als de telefoon die allemaal dubbele namen geeft fijn als je de w moet hebben zit je 5 min te draaien wat niet echt veilig is.

Profiel  

frankieboy-hvs
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

- C1 Ambiance
- (Grand) C4 Picasso 1.6THP Ligne Business
Gepost: 29 maart 2010 05:03 PM
  [ # 1 ]

Libby,

Kaart weet ik ook niet maar vwb het selecteren van een adres uit je adresboek: Met de pijltjestoetsen (omhoog/omlaag) van de radio kun je per beginletter scrollen, dat scheelt een hoop gedraai….....!

Frank

Profiel  

Sultankat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45

Gepost: 29 maart 2010 08:13 PM
  [ # 2 ]
libby schreef:

Wat betekent het kaartje wat in beeld verschijnt als je een route gepland hebt.grijs kaartje met rode blauwe en groen vierkantje. WAnt dit is nergens te vinden in de slecht handleiding die citroen geleverd heeft over dit navi systeem.Als ik dit geweten had dat dit een niet zo fijn navi systeem is dan had ik er mijn pioneer ingezet.net als de telefoon die allemaal dubbele namen geeft fijn als je de w moet hebben zit je 5 min te draaien wat niet echt veilig is.

Wat die kaartjes betreft: draai hem maar eens op een andere schaal dan zie je dat het een symbool wordt zoals bijv een tankstation (afhankelijk van opgegeven POI’s).
Inderdaad is de handleiding bagger en zat ik in het begin meer terug te verlangen naar mijn Garmin. Na veel lezen op internet en uitzoeken raak ik er nu meer en meer aan gehecht.

3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook