Gelukkig maar Ruud, anders reden we allemaal in dezelfde kleur en dan werd het wel erg saai op de weg. En ik ben nog steeds heel blij met het groene metallic. Bovendien een goede schutkleur voor vuil. Hoef ik hem ook niet iedere week te wassen.
Groeten, Jan.
Life is too short for bad cigars
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Wij zijn er ook nog steeds heel blij mee De kleur zie je gelukkig niet veel dus blijft een beetje exclusief. Onze vorige C1 was zwart maar daar zie je echt alles op, nooit weer zwart.
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Ik zie trtium ook niet echt veel, 1 in een dorp verderop en ik rijd zo n 40000 kilometers per jaar dus je zou denken er meer te kunnen treffen op de weg met die kleur. De dealer heeft er maar 7 verkocht naar het zeggen met de lak trtium erop dus geld er het zelfde op voor beide kleuren denk ik en niet alleen voor de verte mica. Kijk maar eens op het citybugclub forum dan zie je er maar 2 in het tritium van leden waarvan 1 de mijne is, en ook volgens mij maar 2 met verte mica dus een redelijk exclusieve kleur zo. Daar ben ik het wel weer mee eens.
Mooie auto, gefeliciteerd. Je velgen lijken wel een beetje op die onder mijn C2 overigens.
Sterker nog, het zijn dezelfde: MAK Audace Mirror. Alleen heb ik 14” en jij 15”. Mooie velg, goeie smaak .
Groeten, Jan.
broker schreef:Sterker nog, het zijn dezelfde: MAK Audace Mirror. Alleen heb ik 14” en jij 15”. Mooie velg, goeie smaak .
Groeten, Jan.
Had al zo’n vermoeden idd, maar zag er wel Citroën-logo’s op. Dopjes vervangen dus?
Klopt. Ik vond het leuker om er het Citroën logo op te hebben. Heeft de dealer overigens gratis voor me geregeld.
Groeten, Jan.
Heb al weken plannen om dat ook eens te regelen idd, maar er komt steeds niks van wegens tijdgebrek. Moet vanavond toch tanken en om de hoek is de dealer, dus ff binnen lopen mssn.
Nu bijna een jaar later ben ik nog steeds heel erg blij met mijn C1 mica green.
Er rijden inmiddels zoveel c1’s rond maar de kleur mica green zie je niet veel.
Ik krijg nog dagelijks complimenten over de kleur!
Super aankoop geweest!
Helemaal mee eens, Jerney. Volgende week naar de dealer voor de 15000 km beurt. Tot nu toe geen enkel probleem gehad, zou zelfs niets weten wat bij de komende beurt onder garantie moet gebeuren.
Wat de kleur betreft krijg ik dezelfde reacties. Bovendien is het een kleur waarop je het vuil niet zo goed ziet. Valt het niet op als ik eens een weekje wassen oversla..
Groeten, Jan.