Pascal schreef:Heb ik jou vorige week ook al niet gespot op de A59 ter hoogte van Den Bosch (richting Rotterdam/Zierikzee)?
Grote kans, dat je mij hebt gespot. Die van mij lijkt hier wel op. Ook RVS spiegels en donker grijs, zij het espadon. En die rijdt elke dag in de buurt wel ergens een keer een richting op vanuit Den Bosch. Zaterdag reden mijn meisje en ik richting de Moerdijk. En elke avond rijd ik het eerste stukje van die weg vanaf de A2 naar de afslag ‘Centrum’.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zondagavond gespot op de Waalbrug in Nijmegen, een mooie donkergrijze TGD Turbo break. Kenteken iets met RF-xx-xx, kentekenplaathouder van Timmer in Groningen. De onmiskenbare achtersteven was van verre al als zodanig herkenbaar, moest even flink doortrappen om em bij te halen. Foto volgt. Binnenkort zit ik aan de andere kant van het glas, nog even geduld…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Robin Visser schreef:Pascal schreef:Heb ik jou vorige week ook al niet gespot op de A59 ter hoogte van Den Bosch (richting Rotterdam/Zierikzee)?
Grote kans, dat je mij hebt gespot. Die van mij lijkt hier wel op.
Heb je een klimrek achterop dan?
‘Spirit of avant-garde’
Geen klimrek. Zat die op de spot ?
- ID/DS DSuper
Pascal schreef:Vanmiddag rond 16.30u bij het opdraaien van de A59 op weg naar huis: een donkergrijze serie I ter hoogte van Den Bosch richting Rotjeknor.
Volgens mij zag ik in de spiegel een klimrek, maar weet het niet zeker (ging te snel)..
Iemand van hier?
Dat is het punt; ik ben er niet helemaal zeker van….
‘Spirit of avant-garde’
vanmiddag op de parkeerplaats van Biesheuvel Techniek in Eindhoven, een donkergrijze (gris renard) break familiale met turbo velgen. Heb het kenteken niet onthouden
De dame was in redelijk erbarmelijke staat; 2 grote (roestige) bouten staken uit het rechter voorportier en de achterklep was ook flink aan het roesten. Wel duidelijk een auto die dagelijks gebruikt wordt, met kinderstoelen, etc.
Ik heb mijn dame er pontificaal naast geparkeerd.
Binnen nog even navraag gedaan naar de eigenaar, maar die (dame) bleek aan het einde van mijn afspraak al naar huis te zijn gegaan.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Vandaag,
in Nieuwegein een zilvergrijze serie 1 bij de Binnenwal, kenteken 49-zh-zh. Er zat helaas wel een deuk rechtsvoor.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Wat leuk, 2 CX-en in Nieuwegein. Is maar goed ook. Voor de rest is het niet zo fraai…
En d’rnet een zilvergrijze 83’er GTI gespot op de proviciale weg in Nieuwerkerk a/d IJssel
Kenteken: 86-KDZ-1
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Vanochtend in de file een donker grijze Prestige prestige gespot die bezig was de A2 op te komen rochting Utrecht vanaf knooppunt Deil. Foto genomen, maar PC-problemen….
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
25trd schreef:Stond er niet meer citroen-spul? De laatste keer dat ik ze zag, kan ik me een witte CX herinneren, één of meerdere BXen en een Xantia… Lijkt me iets van een citroen-garage of liefhebber.
De laatste keer dat ik er langs kwam stond er ook een witte CX serie 1 inderdaad (met mosgroen dak, letterlijk…). Volgens mij zit daar iemand die aan GS-sen knutselt.
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Vandaag een zilveren CX 25 Prestige Turbo gezien uit februari 1986. Bij de kruising Bennebroekerweg/Spoorlaan bij Hoofddorp rond 1130 uur. Kenteken TJ/GR/64.
Een grijze (gris espadon?) serie 1 vanmorgen op industrieterrein de Beitel bij Heerlen.
Iets met JR.. geloof ik.
Nooit eerder daar in de buurt gezien.
- ID/DS DSuper
Zojuist in Hengelo, deze groene 2400i met kenteken 94-SL-DD op blauw (foeifoei, strafbaar!):
Sorry voor de matige foto; vanuit ‘Maya’ geschoten en het regende.
Bovendien is mijn telefoon blijkbaar niet zo snel…
‘Spirit of avant-garde’
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het was vanmiddag weer genieten in Nijmegen-centrum.
Om 16.25u spotte ik eerst een prachtige Bleu Romantique serie 1 25 Pallas automatique (ND-BT-88). De eigenaar durft wel, hij reed in de krapste parkeergarage van de stad (Marienburg-garage). Eenmaal buiten stond er om 16.55u een Gris Perlé serie 1 met grote ronde mistlampen op de voorbumper (TP-JX-55) aan de Van Broekhuijsenstraat.