Nou een airco inbouwen moet 1 dag werk zijn volgens de garage,heb nog geen bericht wat een airco kost nieuw van CITROEN,maar ik heb tijd ,Heb een advertentie geplaatst op onderdelenlijn!en als het te gek wordt zeg ik nee ,en ik wacht gewoon af stel er komty een wagen in de aanbieding die schade heeft! ,Kan ik zelf wel uitbouwen,en deels inbouwen,meestal is het voorschade dan wordt het in iedergevan ook een radiator erbij is ongeveer een 100 euro,dus gewoon afwachten,als het lukt horen jullie het!
Weet ook iemand welke wagens de zelfde onderdelen hebben? er moeten o.a peugeot’s zijn waar dezelfde onderdelen in zitten dan de C4
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 14
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 138
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 138
ik denk de pug 307, de c4 16 hdi van u bouwjaar ook MSS heel MSS zijn het ook dezelfste onderdelen als op een 206 hdi 16 van het jaar 2006 a 2007 ...
Tanks, ik weet al wel dat de carterpan ook vervangen dient te worden!betreffende een beugel!
De beste tip die ik je kan geven: Vraag het eens na bij een garage in Duitsland of België.
Dat kan je enorm veel geld schelen. Die trip is het zeker waard !!!
Bedankt voor die tip ,ik ga komende dinsdag toch naar duitsland voor de auto wegbrengen (grote beurt),dan was ik toch al vanplan om te vragen.kijken wat die mensen ervan zeggen.En winterbanden heb ik hopelijk niet meer nodig ,zijn van plan om te verkassen naar Spanje,en als het lukt in iedergeval eind van dit jaar nog.tevens heeft mijn C4 maat velg R15.