De onze vandaag ook. Iig twee nieuwe bandjes.
Michaël,
Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km, http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…
Bram schreef:M&M schreef:zandvoorta schreef:....iets met gas…...
:neenee da’s voor het fornuis ... verder met de site die plat ligt
Wat ik overigens niet leuk vind hoor…hou me ten goede
Ik hoop oprecht dat ie ongeschonden weer terug kan keren….met een schat aan info waar ook BX-rijders (vooral de dieselaars) vaak wat aan hebben….immers de Xant zou de opvolger zijn van de BX. :
(wat ik betwijfel)Alleen jammer dat ene Rocco uit Friesland (een Citroenmonteur) er niet zoveel meer langs kwam met zeer goede tips en trucs.
Maar daar hebben we hier (o.a.) Johan voor.
Het blijft natuurlijk een Xantia forum. Er heerst gewoon wat andere mores, daar moet je ook wel een beetje tegen kunnen. Ik kan mij goed voorstellen dat j men op een Xantia forum niet echt zit te wachten op BX enthausiastelingen die de Xantia (zoals in mijn geval) puur zien als een onderdelenleverancier voor de BX. Toch ben ik wel een paar keer redelijk verder geholpen met info. Maar zonder Xantia heb ik geen enkele reden om er mijn thuishonk van te maken. Wel boeiend. De Xantia is 1 van de weinige moderne Citroens waarin ik volgens mij zelfs nog niet eens heb meegereden, laat staan zelf gereden!
web schreef:Achja, sommige nederlanders denken ook dat het nog steeds grappig is om aan een Duitser je fiets terug te vragen.
Niet als we het met z’n allen telkens aan dezelfde Duitser vragen nee… :bananna
Peugeot 306 3-deurs XS 1.8 16v 1999
Peugeot 306 cabrio 1.8 1996
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
zandvoorta schreef:zandvoorta schreef:Ha, die heb ik ook nog
Tegen verzendkosten (5,50 geloof ik) is de xc kph van mij te krijgen, of ophalen. Stuur maar een pb wie hem wil.
Ok, je hebt een PM.
P.S. Volgende keer even quoten waar je op reageert dan aub. Losse bijdrage zag ik dus over het hoofd . Dit topic is nl. nogal, euh.. gevuld.
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Wicky of Handjes neemt hem over dus ik heb geen kph meer te vergeven.
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 532
- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
XCNL-KPH
Is er dan niemand die een KPH voor mij over heeft???
Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011
Denk dat ik nog 1 (nieuw) exemplaar heb liggen, zal straks even in de garage gaan graven.
renz schreef:mpostma schreef:Bram schreef:M&M schreef:zandvoorta schreef:....iets met gas…...
:neenee da’s voor het fornuis ... verder met de site die plat ligt
Wat ik overigens niet leuk vind hoor…hou me ten goede
Ik hoop oprecht dat ie ongeschonden weer terug kan keren….met een schat aan info waar ook BX-rijders (vooral de dieselaars) vaak wat aan hebben….immers de Xant zou de opvolger zijn van de BX. :
(wat ik betwijfel)Alleen jammer dat ene Rocco uit Friesland (een Citroenmonteur) er niet zoveel meer langs kwam met zeer goede tips en trucs.
Maar daar hebben we hier (o.a.) Johan voor.Het blijft natuurlijk een Xantia forum. Er heerst gewoon wat andere mores, daar moet je ook wel een beetje tegen kunnen. Ik kan mij goed voorstellen dat j men op een Xantia forum niet echt zit te wachten op BX enthausiastelingen die de Xantia (zoals in mijn geval) puur zien als een onderdelenleverancier voor de BX. Toch ben ik wel een paar keer redelijk verder geholpen met info. Maar zonder Xantia heb ik geen enkele reden om er mijn thuishonk van te maken. Wel boeiend. De Xantia is 1 van de weinige moderne Citroens waarin ik volgens mij zelfs nog niet eens heb meegereden, laat staan zelf gereden!
Dat komt aankomende meeting wel goed ! de uitnodiging staat
Ik ben benieuwd.
Lijkt wel een quote-wedstrijd…
Ik heb ook nog een XC kph staan! liefhebbers?
geloof dat je al te laat bent….
Tja, stond stom te kijken dat je er mee wegging…dacht dat we hem hadden geruild?
Hij is perfect…Door al dat onzinnige gelul over die harde vering heb ik altijd gedacht dat het een “plank” was…..nou hij veert super! zacht genoeg hoor!....oh, en rijden….als een BEEST! wat een megagroot verschil met mijn Xantia zeg, die doet het zeer zeker ook niet verkeerd, maar moet toch wel ff inleveren t.o. de C5!
HDI
Hooo, Daar In!
Xantippe schreef:René van Maren schreef:Het is hier al heel lang gezellig….
Anders had ik daar op 7000 berichten gestaan
Hoezo? Is de XCNL niet gezellig dan?
XC is wel gezellig, maar hier mag je (zolang je ontopic blijft ) bijna alles zeggen of denken…zolang je maar netjes blijft….
Hier mag je roepen dat diesels rookhokken zijn en lpg om te ko…wokken is….
Dus net ff gezelliger….
Totaal aantal Berichten: 532
- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
Wordt er op de XC gecensureerd? Diesels zijn toch rookhokken? Zie mijn uitlaat na 6000km: Zwart.
En LPG heeft als prettige bijkomstigheid dat t niet duur is, maar verder….
Oei, word ik nu van de XC verbannen???
Oh ja, ik heb alle brandstoffen, behalve electriciteit en aardgas wel gehad hoor…ok, steenkool niet
Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011