interieur kleur(en) 20 RE?
Tinfoil
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1282

Gepost: 05 april 2010 10:35 AM

Ondanks het feit dat ik bij aanschaf, nu zo’n 1,5 jaar geleden, een “nieuwe” bestuurdersstoel heb gekocht, begint de stof van de bestuurdersstoel toch flink te slijten, met name aan de linkerkant. Ik vermoed als gevolg van het in- en uitstappen langs de ietwat uitstekende raand van het kuipje dat een CX zetel toch wel enigszins is.

Nu kan ik weer op zoek gaan naar een originele grijs/groene visgraat in tweed, maar volgens mij is er makkelijker aan VIP te komen Rolling Eyes
Zo staat er nu opMP een compleet VIP interieur voor 100 euri -da’s zoveel als ik destijds voor 1 stoel heb betaald, exclusief reinigen.

Mijn vraag is echter: is er origineel ook VIP geleverd in combinatie met een grijs dashboard?
(Ik wil de dame zoveel mogelijk origineel houden ...)
Grijs leer lijkt me een echte zeldzaamheid, dus daar begin ik (voorlopig) nog maar niet eens aan.

ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 05 april 2010 10:41 AM
  [ # 1 ]

Als de kleuren matchen, is er toch geen probleem. Originaliteit bij een CX voor dagelijks gebruik, dat vind ik niet zo’n issue. Het moet er wel uitzien natuurlijk.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27947

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 april 2010 12:45 PM
  [ # 2 ]

De VIP stoelen werden als een optie pakket geleverd.

Volgens mij heb je dan het volgende:
- VIP stoelen
- Zwart dash, hemel en vloerkleed
- Rokers pakket (extra sigaretten aanstekers in de achterdeuren)
- Elektrische ramen achter
- Elektrisch verwarmde spiegels

Zover mij bekend werd deze optie geleverd op een GTi (latere jaren standaard) en 22 TRS. En natuurlijk standaard op de Turbo uitvoernigen. Ook op bepaalde dieseluitvoeringen een optie, maar daar ben ik wat minder in thuis.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 05 april 2010 12:49 PM
  [ # 3 ]

TRD

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 05 april 2010 11:13 PM
  [ # 4 ]

Tja, ik wilde het originele interieur sparen, omdat de stof van de bestuurdersstoel wat dun werd. En ik wilde beter stoelen. Dus heb ik een VIP interieur in m’n serie 1 geplaatst.
Maar ik heb het originele interieur op zolder opgeslagen dus m’n CX is nog wel origineel… Ik rij alleen tijdelijk in een wat minder originele… Laughing Maar zoals Robin zegt, het is m’n dagelijkse auto en dan wil ik wel lekker zitten en niet ineens door de stof heen scheuren… Smile

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook