![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 14
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 138
hey c4 coupe indd binnekort spreken we af voor die fotoshoot maar eerst moet het weer wat beter zijn/worden :p
nu een reactie op van schroefkit en veren
ikzelf heb op mijn saxo 1.1 i (geen vts) met de volgende merken gereden als veren + dempers
weitec = aangenaam rijden en zeker prijs kwaliteit goed
raceland = sjah da is echt brol was er na 4 maand onder uit
vmax = is minder aangenaam rijden maar prijs kwaliteit zeker niet slecht alleen (persoonlijke mening) die veel te hard te zijn.
en dan als laatste heb ik kw gestoken en je betaald veel maar je krijgt veel (persoonlijke mening)
op mijn c2 1600 16v vts fase 2 heb ik meteen kw schroefkit gestoken en was er meteen aan verkocht,
en op mijn huidige wagen c4 vts 2.0hdi fase 2 heb ik eerst spiralen gestoken van vmax (omdat ik een halfjaar moest wachten op kw schroefkit met goede pvg nummer voor mijn wagen )
da reed niet slecht voor zijn prijs (80 euro nieuw gekocht in een winkel)
en nu rij ik met ene kw schroefkit inoxline en ik zit +- met de bodemplaat op 6 a 6.5 cm van grond en ik kan uren rijden zonder dat ik daar afgebroken uit kom
dus int algemaan denk ik gewoon dat elkmerk niet slecht is maar
wat je er maar voor betaald kun je er ook maar voor krijgen…..
zeg je ik wil comfort en toch lager rijden (niet laag laag dus) dan zou ik opteren voor eibach,weitec
zeg je van nee ik wil laag laag laag rijden en “comfortabel” rijden raad ik kw aan
yo, gij zit hier ook :d
nu niet voor te mekkeren ( dan weet ik het mss zelf eens ). Maar is weitec en KW van rijkwaliteiten niet hetzelfde?
buiten de verschillende materialen langs buitenkant. inox vs roestvrijstaal. zijn deze toch beide van zelfde fabrikant > KW.
Mja weitec is in ieder geval wel goed merk, evenals KW natuurlijk.
klopt als een bus coupe
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_15157.jpg)
Totaal aantal Berichten: 152
- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
ik heb nog even een vraagje…
Heb net even opgemeten hoe hoog de auto op zijn poten staat ivm een evt schroefset.
Als ik meet vanaf de weg is de voorbumper 19cm van de grond af, de wielkast 70cm (van weg tot bovenkant wielkast) en de ruimte in de wielkast 9cm.
Als ik nu de auto 7cm ga verlagen betekend dit dus dat de voorbumper maar 12cm van de grond af staat.
Nu vraag ik mij af als jullie 9cm verlagen of jullie dan niet problemen krijgen op de weg. Denk aan drempels en al die gekkigheid.
Graag even jullie info.
Gr Marcel
ik heb geen enkel probleem met heuvels :d ok ik moet z eniet tegen 70 gaan nemen, maar kan er best aardig over rijden +-15 a 20 km/u, over de baan rijden valt wel mee al hoewel je best uitkijkt momenteel voor putten en bulten(komt door de strenge winter)
@C$Coupe…
Heb jij ook spacers tussen de wielen??
Heb vorige week 18inch geplaats 7J maar heb het idee da ze erg naar binnen in de wielkasten staan. Net zoals de standaard velgen.
Of lijkt het zo en valt het als ie eenmaal lager ligt heel erg mee.
29mei gaat ie lager.. Weet alleen nog niet hoeveel cm.. Zit te denken aan 7cm..
Oh ja,
effe 2 pics van de auto nu..