Edit: dubbelpost
Maar om er toch maar even gebruik van te maken: die voorspoiler is inderdaad van zichzelf al wat strakker, die kan ik waarschijnlijk dan ook wel direct in de primer zetten.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Kleine update: waarschijnlijk wel voor volgende week zondag gespoten, echter niet voor die tijd opgebouwd en gekeurd.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Dat bericht komt natuurlijk niet geheel onverwacht… Maar het is wel jammer. Maar tegelijkertijd ook weer goed nieuws, het ding wordt gespoten!!
Gisteren Jeroen gebeld: de Cabrio gaat een dezer dagen gespoten worden. Heeft iets vertraging gehad omdat hij een splinter in zijn oog gehad heeft.
De planning is nu als volgt: volgende week zondag (25 april) naar Heerhugowaard toe om hem helemaal op te bouwen en technisch na te lopen. In de week daarna voor de keuring en 1 mei ermee naar Citromobile.
Eigenlijk kan ik zondag in Hhw wel een paar extra handjes gebruiken, dus daarom deze vraag: heeft iemand tijd/zin om volgende week te komen helpen met opbouwen? En het liefst iemand die wel handig is op technisch vlak, omdat de Cabrio aan het einde van de dag APK klaar moet zijn ...
Project Cabrio
Goh, vandaag is het die 25e. Ik ben inderdaad in Hhw geweest en heb iets gedaan ... maar we kwamen al vrij snel tot de conclusie dat de primer (waar hij nog in staat) nog niet uitgehard was. We hadden het zwarte deel zwart willen spuiten, maar dat ging dus niet door.
Deprimerende dag vandaag, maar wel mooie foto’s gemaakt. Die upload ik als ik straks thuis ben.
Volgende week zaterdag ben ik dus met een geel gerolde Visa op Citromobile.
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Ga je de cabrio toch ook maar geel rollen? ;-p
Nee, ik heb al een gele auto.
Project Cabrio
De beloofde foto’s.
Zo stond hij er afgelopen zondag bij:
Ben benieuwd in welke staat hij op dit moment is. Ik hoop dat er toch zeker al iets gespoten is!
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Inderdaad hij staat buiten, waarom weet ik niet, \“daar” zal het spuiten niet gebeuren.
Zo afgeplakt moet hij maar een richting op en wel “in” de spuitkabine.
En al denk je er mogelijk anders over Citromobile zal hij niet halen.
Maar wees gerust 2011 is er weer 1..een…
Gekigheid natuurlijk ... ik vind het wel jammer voor je dat het niet wil vlotten…
Maar ik neem aan dat een ieder zijn uiterste best doet..!!
Ooit zullen onze monden open vallen…
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Citromobile halen we inderdaad niet, daar waren we al achter.
We hebben hem naar buiten gereden omdat de primer nog niet droog was en de zon scheen. Aan het einde van de dag istie ook weer netjes naar binnen gereden hoor.
Project Cabrio
MMS van Jeroen:
Jazeker, er zit een soort van schot in de zaak!
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Wat een gekke band!
Zo op de foto ziet het er helegaar niet slecht uit.
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Dat ken je toch wel? Een band met een witte wang.
Begint er mooi uit te zien, Peter!
Iesse zpesjal diesijn!
Dit zijn de werkwielen, bij aflevering komen mijn 185/60/R13 bandjes op verbrede velgen eronder, totdat mijn Chronovelgen opgelapt zijn.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 5464
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Het einde komt in zicht zie ik!
Ik ben benieuwd!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?