Kortom, die Fransen hadden het toen al goed begrepen…
gompy58 schreef:hehehhe, ik zou zou graag de bestuurder van deze XM willen zien die te koop staat ...
Schijnt in een inrichting te zitten
XM TCT Ambiance`94
Niet aan mij besteed maar die Musketier jongens moeten toch ook een boterham verdienen?
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 6483
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Dit is een heel brood….
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Mijn god waarom doe je zoiets!!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
eXaMple schreef:Mijn god waarom doe je zoiets!!
Ieder zijn eigen smaak. Er zijn mensen die er helemaal lijp van zijn.
Je kunt niet zeggen dat die mijnheer er niet mee bezig is…
Ondertussen: Deze op MP. Practisch dezelfde als ik heb en het kenteken begint zelfs ook met “YP”! Heb de verkoopster om meer info gevraagd na mijn bod van 300. Na 14 dagen zijn alle biedingen verwijderd, maar meer info nooit gekregen!
http://link.marktplaats.nl/330194408
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 11
- XM 3.0 ltr - V6 - 24V - 204 PK - Handgeschakeld,
Jij was niet de enige DSuper70, Mike op het XM-Forum had ook al geboden en informatie gevraagd en wat summiere informatie gekregen en daarna ook niets meer haar gehoord!!! Snap niet dat zulke mensen een advertentie plaatsen en niet naar behoren reageren op eventuele kopers!!!
Zo staat er ook een V6 op 2ehands.nl met een lekke kop. Ik had nog gebeld “nee, deze is al heel lang geleden verkocht”. Zit ik gister te bladeren, staat ie er nog steeds!
Dat is ook lui.
Maargoed, we gaan offtopic
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
DSuper1970 schreef:Je kunt niet zeggen dat die mijnheer er niet mee bezig is…
Ondertussen: Deze op MP. Practisch dezelfde als ik heb en het kenteken begint zelfs ook met “YP”! Heb de verkoopster om meer info gevraagd na mijn bod van 300. Na 14 dagen zijn alle biedingen verwijderd, maar meer info nooit gekregen!
http://link.marktplaats.nl/330194408
Ha, nog een YP. Uitgebreide info trouwens.
Nou heren, als ik een bod van €300,00 op mijn advertentie (http://link.marktplaats.nl/336643352) krijg, hoeft men van mij ook geen reactie te verwachten…
Elke andere/afzonderlijke mail (zonder dat ik weet dat ik de bieder van €300,00 mail) wordt natuurlijk wel beantwoord.
Citroënloos
Nee Hielke dat begrijp ik, maar jij hebt je auto ook goed beschreven. Als er alleen staat: XM V6 u9 1990 t.e.a.b. + slechts 1 wazige foto krijg je natuurlijk vanzelf lage biedingen.
Maaarr, ik heb haar nog eens gemaild. Bleek dat ze me wel teruggemaild had maar die heb ik nooit ontvangen. Het is een Ambiance 5 bak met stoffenbekleding. Lamp voor gebroken, van dichtbij niet zo fris. 270k gelopen. Interieur best netjes. Ze wil er min 500,= voor gezien de onderhoudskosten van de laatste tijd. Maar waar die kosten aan gemaakt zijn weet ik niet.
Ik haak er op af…
Next XM please!
DSuper1970 schreef:Nee Hielke dat begrijp ik, maar jij hebt je auto ook goed beschreven. Als er alleen staat: XM V6 u9 1990 t.e.a.b. + slechts 1 wazige foto krijg je natuurlijk vanzelf lage biedingen.
Da’s dan ook wel weer zo.
De mijne kopuh?
Citroënloos
Nee Hielke, ik was gecharmeerd omdat die andere zwart is. Makkelijk; reserve plaatwerk in de juiste kleur!
Jammer dat jouw XM nog niet weg is Alhoewel er een begeerlijk lederen stuur in zit….
Totaal aantal Berichten: 627
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
XMine schreef:Nou heren, als ik een bod van €300,00 op mijn advertentie (http://link.marktplaats.nl/336643352) krijg
Trouwens een ernstig mooie XM. Tis dak op het moment al een fijne Xant heb, en geen centjes voor een tweede auto, maar anders!!!!
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.