nu ook een c4 gehad.
beide achterveren gebroken…
C2 (BJ 12/2003)
auto tweedehands gekocht in februari 2009 , deze morgen na 1 jaar rijden de rechtse voorveer gebroken. De auto stond 1 maand stil omdat ik op reis was. Ik start de wagen en merk onmiddellijk dat de wagen veel geluid maakt bij het sturen. Na lang proberen en kijken of ik iets kon zien aan de wagen kon ik wegrijden naar de garage (<1km). Natuurlijk is het gebeurd net na mijn garantieperiode van 1 jaar. Het wordt waarschijnlijk een heel dure reparatie…. Schandalig eig van Citroen dat ze de wagens in België niet teruggeroepen hebben… .
Ik denk dat je dit hele topic nog eens na moet lezen.
Hoezo geen garantie? de helft heeft het onder coulance gerepareerd gekregen.
oh ik dacht gelezen te hebben dat dit enkel tot max 5 j was en je de 1° eigenaar hoeft te zijn. Morgen bel ik mijn garage hierover en post het vervolg (met de kosten..)
Wie niet waagt…...
Altijd proberen!
Totaal aantal Berichten: 154
- CX CXA 25 GTi Turbo 2
- Xantia 1.8I 16V
- C6 (2005-2012) benzine
C3 tje van m’n dochter was ook 2e hands. Was geen issue.
had een e-mail naar garagist gestuurd met de vraag of het een fabricagefout was en ik garantie kreeg en zopas dit antwoord gekregen:
“goede middag
geen probleem
dit is garantie
het is zichbaar een fabrieksfout
maar ik doe geen aanvraag bij citroên voor garantie dit duurt te lang in er is altijd discusie”
Betekent dus dat ik niet veel (of niks) zal betalen
Totaal aantal Berichten: 190
- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP 165 aut exlusief
En nog steeds gaat het mis met de C3.
Vorige week midden in de nacht hoorde mijn zoon een harde een slag alsof er geschoten werd.
Hij dacht dat in de buurt een afrekening plaats vond uit het drugs circuit en schonk daar verder geen aandacht aan.
‘s Morgens sond een beteuterde buurman naast zijn C3.
Voorveren waren geknapt.
Zal je maar onder het rijden gebeuren.
Groeten, Gerard.
Met citroen zoef je over de wereld
Waarom gaat het dan nog steeds mis?
Hij is neem ik aan niet met de auto naar de dealer geweest?
Zo hé..
Schrok ik mij daar net een hartverzakking. Zojuist over een drempel met de C2 (maart 2004)..en KNAL !
Een lawaai onder rechtsvoor. Kennis erbij gehaald en die zei al dat dit euvel iets was voor dit type auto. Veerpoot rechtsvoor kapot.
Nu had ik begrepen dat het hier een productiefout betreft. Hoeveel kans maak ik dat Citroën het geheel gaat betalen ?
Alvast bedankt
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
veren willen wel is breken ja, ik denk dat de kans heel klein is dat de dealer het gaat vergoeden. succes
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Oeps..sorry
Foutje van mijn kant
Goede middag zaterdag gezien dat mijn rechter voor veer van mijn C3 1.6 i 16 V bouwjaar 2003 gebroken was. Maandag morgen de citroen dealer van Splunder in Oud-Bijerland gebeld. Door de modificatie van vorig jaar kon ik er nog mee rijden dus maandag morgen vroeg gelijk naar Oud-Bijerland gebracht en kreeg daar gelijk een leenauto mee en nu dinsdag middag weer opgehaald alle twee de kanten een nieuwe veer geplaats en dat op kosten van de citroen. Zoals je ziet kan het zo ook bedankt Garage van Splunder.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik laat de veren van onze Berlingo even checken. Mocht er wat zijn, dan zal ik dat zeker even melden.
Het is een MS uit 2001 (type1)
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bij mijn C3 uit 2002 met ruim 185000 km op de teller zijn pas geleden de achterveren kosteloos vervangen door garage Lanting in Purmerend. Heel veel respect voor deze garage die ondanks de hoge leeftijd en de hoge kilometerstand, toch coulance voor mij heeft aangevraagd en ervoor gezorgd heeft dat ik het ook nog kreeg.