Mooi geregeld dus. Ik zou zeggen, kom maar op met die foto’s (!).
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oké hier komen ze dan
En nog even wat leuke detail shots
Hoezo zijn de originele knippers niet mooi?
Ziet er fraai uit, je houdt meer van poetsen dan ik ..........
Zit de LPG vulopening niet erg laag? Soms heb je nogal wat ruimte nodig om de kop goed over de vulopening te draaien. Of rijd ik al weer te lang op vuilere brandstof:)
als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Thanks
Het aansluiten van de slang gaat zonder problemen. Eigenlijk vind ik het wel handig dat de slang zo laag zit, zo kan ik hem met mijn voet los duwen, zodat je niet die koude spray over je handen krijgt zodat je handen een paar min naar LPG ruiken
Nette foto’s en klasse poetswerk.
Totaal aantal Berichten: 5472
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Hij ziet er weer netjes gepoetst uit!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ziet er echt netjes uit zeg echt mooi gepoetst! Hoeveel wil je ervoor hebben om de mijne ook een keer te doen:P
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik ben er zelf ook wel tevreden over
Hopelijk is het nu een kwestie van bijhouden. De eerste wasbeurten zullen zeker heel makkelijk zijn.
Misschien over 2 a 3 maanden weer een extra laagje wax aanbrengen, dat is ook zo gebeurt.
Als het voorbereidende werk kost zoveel tijd.
Ik wil je auto best doen, alleen:
Je ben je auto voor onbepaalde tijd kwijt.
Mijn uurtarief wil je niet weten, die vertel ik achteraf met je auto als onderpand
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Zo zul je ook niet rijk worden:p En dan krijg ik zeker ook geen leenauto?
Denk dat er niks anders op zit als het dan maar zelf te doen he!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Je mag me fiets lenen, die staat inmiddels toch alweer maanden stil
alles weer nice en shiny! Ik weet ook nog wel een auto die nog gepolijst en gepoetst moet worden….
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 5472
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
En hier nog eentje!
Ik weet het al: Xsara poetsmeeting bij Arjan! Hahahahaha!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Haha, er zijn trouwens mensen die het voor je doen hoor, gewoon uit hobby
Die hebben waarschijnlijk nog beter tips en matriaal dan ik.
Als je het zelf gaat doen ben je de eerst keer ook zo 100 euro aan kosten kwijt voor alles wat je nodig heb.
Maar daar doe je natuurlijk wel langer van dan 1 keer
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nadat het uiterlijk van de Xsara onder handen is genomen was het ook tijd om technisch wat onderhoud te plegen.
Gister de Xsara met een km stand van 120.1xx Km bij de dealer neergezet.
Vandaag weer opgehaald met nieuwe APK.
Uiteraard is de d-riem + waterpomp vervangen. En een grote beurt incl. bougies is ook gedaan.
Er zitten 2 nieuwe Exalto’s op de achteras, en de nog goede Exalto’s aan de achterkant zijn naar voren verplaatst. De 2 banden aan de voorkant waren helemaal op, de slijtindicatoren waren gelijk aan het profiel
Het was ook nodig om de achterremblokken te vervangen. Ik meen te herinneren dat deze ook al eens door de vorige eigenaar waren gedaan, deze gaan blijkbaar niet al te lang mee. De remvloeistof is ook direct gedaan.
Ik hoop in elk geval weer behoorlijk wat km’s verder te kunnen rijden
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ja die km’s zal vast wel moeten lukken;) Maar met al die dingen bij de dealer dan ben je waarschijnlijk ook weer een maandsalaris ligter;)
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003