90 van de 861
« Eerste  < Vorige 88 89 90 91 92 Volgende >  Laatste »

CX’en te koop
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 07 april 2010 10:10 PM
  [ # 1336 ]

nou, petje af hoor, daar is lekker aan geklust en gelast !!

zo zie je maar, een beetje lassen hoort bij een CX van 2 ton op de teller. maar dat weten we allemaal hier al Wink

ik snap dat de eigenaar wat wil voor zijn leuke/mooie T2. maar die uren laswerk horen gewoon bij regulier onderhoud. ja, het is een mooie uitvoering, maar wel een stevige vraagprijs. ik krijg mijn uren aan onderhoud, laswerk en verfbeurt ook niet terug als ik haar verkoop (wat ik zeker niet doe!!).

en als een airco het niet goed doet in een CX, is er een grote kans dat er meer in moet dan een beetje koelgas…...  grote kans op compressor revisie of vervanging, als de slangen en aansluitingen nog goed zijn…..
en dan heb je al aangegeven dat er geen schone lak op zit…..
ik wil die auto niet ongezien teniet doen, maar slechts een enkele gedachte mijnerzijds.

verder is dit zeker een super en unieke uitvoering !!

ik dacht niet dat cruisecontrol een optie was op een GTi turbo of Prestige Turbo uitvoering en ik meende dat cruisecontrol en ABS ook niet samen gingen op een CX. bij de ABS zit er te veel in de weg, want daaronder moet ook de cruise control delen worden gemonteerd.
en op een T2 cruise je inderdaad niet op een vaste snelheid zoals je al aangaf, maar rijdt je meestal wat sportiever Wink

die mooie auto vindt vast zijn weg naar een nieuwe liefhebber !!

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27937

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 07 april 2010 10:22 PM
  [ # 1337 ]

Ik mis de cruise control juist op mijn Turbo 2… Ik ben het gewent in de Xsara Wink
Gezien de CX bij mij juist de auto is die zich het minst leent voor sportief rijgedrag (de Xsara gooi je nu eenmaal makkelijker door bochten dan de CX) cruise ik er het liefst mee op de snelweg.

Maar ik kan begrijpen dat als je het vergelijkt met een serie 1 Prestige dat een Turbo 2 de wat meer sportievere auto is Wink

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 07 april 2010 10:35 PM
  [ # 1338 ]
La Léo schreef:

Mag ik eeeventjes pluggen??  Wink
Deze CX is van een vriend van mij. Met alle opties, dus echt iets voor jou Robin!

Robin is van de serie 1.

cx25gtit2 schreef:

Robin zoekt toch iets met cruise control ??  Wink

Robin zoekt geen CX, die wil gewoon die cruise control op de Pallas. En zodra de bak gaar is, dan moet de hele santekraam op een onderstelletje met ABS worden gebeund ! Laughing

Robin vindt die groene wel een echt lekker ding, maar zoeken, da’s wat anders. Eerst nog maar een SM op de weg krijgen.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 07 april 2010 10:41 PM
  [ # 1339 ]

ik zou ´t ook wel willen…..
je kan ook een John Gold aftermarket systeem laten plaatsten. doen ´t goed schijnt.
origineel systeem (als je er een op de plank hebt liggen) kan wel in een gti turbo. als je een ABS hebt moet je de regelunit op de gaskabel er wat in passen, kan lastig zijn. of iets verplaatsen naar voor de plastic Baehr luchtinlaat. daar past ie wel. heeft iemand hier ook gedaan.

nog een andere gespot !
een mooie
prestige T2 in frankrijk !
geen cruise control…...  Wink

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27937

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 07 april 2010 10:56 PM
  [ # 1340 ]

Hier zit toch een extra kabel?

Deze had ik nog op mijn PC staan. Misschien wel dezelfde CX?
Het zit hier niet onder het reserve wiel.

Overigens heeft een collega van mij ook wel eens verteld dat hij vroeger een GTi Turbo 2 had met: Airco, ABS, cruise control en boardcomputer.
Ik dacht ook dat het niet kon, maar ja, je weet het nooit

Afbeelding Bijlagen
P1010346.jpgP1010348.jpgP1010349.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 07 april 2010 11:07 PM
  [ # 1341 ]

zoals op jouw thumbs - CXA had een dergelijke CC upgrade toegepast met een originele Hella dash unit, met een dergelijke VDO pomp er aan boven de accu gemonteerd om de gasklep te besturen.

de originele fabrieks CC had een pomp gemonteerd voor de witte koelvloeistof water bol.

ik heb nog niet eerder een originele gti turbo gezien met een fabrieks CC. maar dat zegt niet alles.

Profiel  

Gepost: 07 april 2010 11:27 PM
  [ # 1342 ]
Arjan Verkade schreef:

Het zou me niks verbazen als dit dezelfde eigenaar is als die van de originele CC bediening van een paar posts terug, want de foto is ook gemaakt op een Turbo in deze kleur Wink

Nee hoor, die man die de cruise control aanbiedt ken ik niet.

@Tinfoil: ja, stom hè? Die satellieten horen zwart te zijn op een cassis dash. Blijkbaar vonden ze het bij Citroën niet nodig om cassis satellieten te maken voor die paar auto’s die ermee werden uitgevoerd.  depressed

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

Gepost: 07 april 2010 11:30 PM
  [ # 1343 ]
cx25gtit2 schreef:

dus veel aan gedaan, maar wel of niet een nieuwe koppeling ?
en is de verfbeurt in Fr. nu redelijk of echt met de franse slag ?

Oh en die verfbeurt…. Franse slag I’m afraid.  nono

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

jmmj
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 763

- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Gepost: 07 april 2010 11:55 PM
  [ # 1344 ]
La Léo schreef:

@Tinfoil: ja, stom hè? Die satellieten horen zwart te zijn op een cassis dash. Blijkbaar vonden ze het bij Citroën niet nodig om cassis satellieten te maken voor die paar auto’s die ermee werden uitgevoerd.  depressed

Kan ik beamen, heeft die van mij ook! Ik vind het ook raar - waarom wel de klepjes en 100 andere delen in cassis maken en niet ‘all the way’ gaan en ook die satellieten - aan de andere kant misstaat het eigenlijk helemaal niet, er is genoeg ander zwarts in de omgeving (ventilatie-unit en asbak, versnellingspook, tellerunit in de lunule, etc) zodat je niet meteen denkt ‘hee waarom zijn die satellieten niet zwart?’...

Profiel  

bonetone
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 943

- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Gepost: 08 april 2010 09:56 AM
  [ # 1345 ]

Kijk wat leuk! Een Ambulance die nog belastingvrij wordt met een achterbank erin Smile

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 08 april 2010 11:12 AM
  [ # 1346 ]

gaaf, maar wel aan de prijs… Als er een eentje ipv dat tweetje zou staan, zou ik het in overweging willen nemen Wink

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 08 april 2010 02:01 PM
  [ # 1347 ]

Voor heul wênahg een nette serie 1 turbo diesel voor een knutselaar: http://www.leboncoin.fr/vi/105843880.htm?ca=12_s

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 08 april 2010 03:18 PM
  [ # 1348 ]

Diesel Leader Serie 2, goedkoper dan een treinkaartje ernaar toe!

Drie slopers voor 200 pietermannen.

Turbodiesel 2 Break, voor 300 EUR in een erg mooie kleur, vind ik.

En dat dan in contrast met deze Argentijnse Pallas voor 14.000 USD.

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 08 april 2010 04:06 PM
  [ # 1349 ]

Die Leader is wel goedkoop, maar papieren zullen er niet bij zijn…. ‘pour la destruction’ betekent meestal niet veel goeds Wink

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 08 april 2010 05:02 PM
  [ # 1350 ]
Nelis Infra schreef:

Argentijnse Pallas voor 14.000 USD.

Wat je ver haalt is lekker… Ik denk, dat ik een handeltje op Argentinië ga beginnen.  cheese

Maar hoe kom je erop een Argentijnse site zien te vinden ?

Profiel  

90 van de 861
« Eerste  < Vorige 88 89 90 91 92 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook