Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Midfriesland schreef:Wat een gedoe met die computerzooi. Waarom niet gewoon old-school een draadje trekken vanaf de accu met een zekeringetje en een schakelaartje?
Omdat het een moderne, recente auto is en je dan geen gebeun wil misschien?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Wat citrophile zegt is nogtans duidelijk! Gewoon de mistlichten aansluiten en de pulsschakelaar laten inlezen bij de dealer opdat hij bij de 2de puls de voorste mistlichten ontsteekt.en niet vergeten het stickertje te plakken op de schakelstengel. Zo simpel kan het zijn!
waarom gaat iedereen het toch moeilijk zoeken als het makkelijk ook gaat??
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Vanochtend mijn bestelde (niet originele) mistlampen opgehaald en ingebouwd. Dit is echt een fluitje van een cent.
1-Dummies uit de bumper wippen.
2-Aan de onderzijde van de bodemplaat de toegangsluikjes loshalen (met een schroevendraaien wip je deze makkelijk los). Maar doe dat uiteraard met beleid!!!
3-H1-lampjes in de mistlampen plaatsen, en aansluiten natuurlijk!!.
4-De reeds aanwezige stekkertjes op de mistlampen aansluiten.
5-De mistlamp in de bumper klikken, en vastzetten met een M6 boutje (met een sluitring ter bescherming van het kunststof).
6-Luikje weer sluiten.
7-Bij een dealer de mistlampen in de BSI laten activeren.
De mistlampen zijn nu gewoon met de bedieningshandle aan het stuur in- en uit te schakelen.
Omdat ik het zonder een brug heb gedaan (en de boutjes op gevoel vast moest zetten) duurde de hele inbouw 20 minuten. het programmeren in de BSI ging in 2 a 3 minuten.
Op de mistlamp zelf zit een stelschroef (zie foto) om de hoogte van de bundle aan te passen.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Voilà! Zo simpel is het nu eenmaal