Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gefeliciteerd!!
Ik had hem natuurlijk ook wel gespot op MP evenals de rode Routiere in Enschede afgelopen week, kan dat?
Ik vond het een onwijs knappe BX voor de KM`s!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ja! de break ziet er ook top uit! je zal hem nog wel is zien in “de Stad”.
Ik was donderdag met de Rout naar school dus dat kan! Waar heb je me gezien?
Dit is trouwens mijn 3de rode break. De eerste 2 had ik niet zo lang:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
AAaahhh, die vreselijke GGGB74, die stond onlangs nog weer te koop.
Ik ben echt verslaafd aan de prachtige, sommigen zeggen lelijke, lijn van de Break.
Ik zou bijvoorbeeld dan wel op zoek gaan naar een setje Furio Bumpers van de TZx modellen en de dikke deurstrips zoals de GGGB74.
Ik stond donderdag met mijn Taxi-Sprinter te tanken bij de Texaco aan de Haaksbergerstraat,toen ik in een flits de Routiere herkende met de ‘modeljaarvreemde’ wieldoppen…
Wat een ontzettend zware combinatie achter die Xant trouwens, bij de GGGB74 kwam het totaal op 1800kg achter onze Volvo s80.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Dat kan inderdaad! De wieldoppen zijn van een katloze GTI. Persoonlijk vind ik ze wel mooi voor de wintervelgen.
Ik wil een setje meegespoten bumpers nog wel inderdaad. Maar wel met smalle strips. Misschien wel de pfeba voorbumper met een setje skirts (heb ik nog liggen)
Achter de xant had ik 1700 kg. De aanhanger was 650 en de Bx 1050 ongeveer. Tja het mag niet maar ging prima :$ De xantia mocht op kenteken 1500 kg trekken. Dus tja wel wat overgewicht maja.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dubbel….
Met-ter-tijd gewoon een extra tank op de plaats van het reserve-wiel steken .
Maar dat is inderdaad het minpunt aan een grote tank. Als ik LPG ga tanken en ik sta bijna leeg dan is het voor 40,- euro gas dat ik daar in kap (en de gas kost in België nog geen 50 cent). Doet toch elke keer een beetje pijn. Voordeel is wel dat ik ALTIJD bij de goedkope pomp kan tanken (want geraakt altijd nog thuis ).
Maar met mooie bumpers gaat dat ding er echt 1000 keer beter uitzien. Dan is hij echt zoals nieuw (maar ik vind andermans BX’en precies altijd in mooiere staat dan de mijne ::) )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Als ik onderbouw heb gaat die andere tank eruit. Maar ik ben bang als ik met de Gas installatie ga liggen kloten dat hij daarna gaat kloten.
Is het een gas-installatie met een computer of 1 die totaal ‘mechanisch’ werkt? Bij mij was het gekloot met mijn gasinstallatie over op het moment dat we de computer hebben gebypassed (hij zit er nog in… maar als ik ooit aan de elektronica in de BX zou beginnen dan vliegt die er uit ! ) en het via een schakelaar en 2 relais hebben gedaan.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Tsja, toendertijd heel normaal zo`n bom in de koffer.
Mijn ouders hadden vroeger een CX20RE met een 80 litertank achterin, in een berline, dus het handschoenenvakje was groter dan de kofferbak
Sorry voor het hijacken maar… iets als dit?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zo wat een bom! nouja je komt er wel verder mee! dan is mijn 45L? tank erg bescheiden. De gasinstallatie heb ik me nog niet echt in verdiept, ik denk zonder computer. Maar als ik tijd heb ga ik me er is goed in verdiepen.
Ik zou, als ik jou was, ook wat kabel in de auto smijten. Heb het al gehad dat er wat probleempjes waren met de bekabeling en was toen blij dat ik de afsluiters handmatig van 12V kon bedienen en toch verder rijden (en wat kabel hoeft niet veel plaats in te nemen ). (wel even voor de zekerheid de injector uit trekken dat hij zeker niet opeens op 2 brandstoffen tegelijk gaat rijden)
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Hij moet gewoon ook goed op benzine gaan lopen! Kan je tenminste altijd door.
Maar nu David er is ga ik me toch maar is aanmelden voor de ANWB pechservice.
Maar bij mij reed hij toen niet op LPG en niet op Benzine . Omdat het probleem juist in dat schakelmechanisme zat .
Edit: uiteraard is dit doemdenken, want normaal moet dat ding wél functioneren
Vandaag de auto zien staan (neem ik tenminste aan gezien de plek, ik heb het kenteken niet gecontroleerd).
Zag er zover ik kon zien (met een slapend manneke achterop de fiets wat ik vast moest houden) best strak uit. Maar de bumpers zijn wel erg, uhm….....