arjan_verkade schreef:zullen er niet teveel zijn
vorige meeting 0
Dan zal ik de eer van de Saxorijders maar hoog houden, ook al kan ik alleen op zondagmiddag komen.
Ik hoop dat er ook nog zo’n 1.6 VTS staat, wil die stoel ervan weleens voelen.
M&M schreef:Bram schreef:
Niet stiekem overschroeven hé
Ssstttt…! :headbang
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bram schreef:arjan_verkade schreef:zullen er niet teveel zijn
vorige meeting 0
Dan zal ik de eer van de Saxorijders maar hoog houden, ook al kan ik alleen op zondagmiddag komen.
ik zou ook als je toch in die stoel zit er wel ff lekker ingedrukt willen worden
Ja…ik zag het in de specificatie’s…..120 pk en krap 900 kg !
Top = 205 km
Kwam van de week nog een verlaagde rode Saxo tegen op de snelweg, met een spoiler boven het achterraam…..ik kon alleen niet zien welk type het was.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hmmm…. moet dan toch wel een turbo bij eigenlijk. Ik vind 8.7 sec nog wat mager… de gti t2 doet 7.8 en da’s voor dat ik aan de turbodruk gerommeld heb
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ooh wat geil zo’n CX GTI ops:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:ooh wat geil zo’n CX GTI ops:
Tja…..
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Leuk, zo’n colonne… maarre ik ga niet met 80 achter een acadiane aantuffen hoor
Als ‘t tempo me niet bevalt scheur ik er gewoon plankgas vandoor.
Overigens heb ik op de kaart het volgende gezien:
Dat belooft wat….
Harm schreef:Leuk, zo’n colonne… maarre ik ga niet met 80 achter een acadiane aantuffen hoor
Als ‘t tempo me niet bevalt scheur ik er gewoon plankgas vandoor.
Nou maar goed dat ik niet met de Sport kom….. slipgevaar
Harm schreef:Dat belooft wat….
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
sans-pareil schreef:Hmmm…. moet dan toch wel een turbo bij eigenlijk. Ik vind 8.7 sec nog wat mager… de gti t2 doet 7.8 en da’s voor dat ik aan de turbodruk gerommeld heb
het lijkt me wel wat om er een opgefokte 2.0 TCT in een Saxo VTS te hangen
gelukkig gaat nog geen enkele standaard Citroën een CX GTi T2 voorbij
op papier kan alleen een XM V6.24 dezelfde sprinttijd halen.
Xantia en C5 V6 en Xsara VTS komen in de buurt.
fftopic
@harm: weet je zeker dat er geen flitspaal staan?
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik wil wel even meegeven dat diegenen die op zondag komen wel rekening moeten houden dat dan een hoop mensen al naar huis gaan/zijn.
Meestal is het na 13:00 uur echt wel over. Alleen als het mooi weer is willen mensen nog wel even langer blijven staan maar de ervaring leert dat ze vroeg weggaan omdat de meeste toch nog een eind moeten rijden.
Het afbreken van de tent en het weghalen van de toiletwagen is ook meestal rond het middaguur.
Dus als je zondag komt kun je beter wat vroeger komen.
Oja, en wat betreft dat racen liever niet. Ik ben zelf ook echt geen heilig boontje maar we willen niet dat de club geen vergunning meer krijgt volgend jaar doordat ze met dit soort activiteiten in verband wordt gebracht. Ik hoop dat jullie dit begrijpen, ook al leent de weg zich er prima voor. Het is in deze tijden al moeilijk zat om een vergunning te krijgen tegenwoordig.
(we hebben al eerder gehad dat iemand met slippende banden wegreed met een hoop BOOM BOOM muziek net terwijl er een controleur van de havendienst (eigenaar terrein) bij was. Toen hebben we een hoop moeten uitleggen/goedpraten…. Het blijft er natuurlijk een natuur/stilte gebied…)
@harm: weet je zeker dat er geen flitspaal staan?
Geen idee, maar op een weg die “scheurweg” heet zou je ze toch niet verwachten
CitroenAZU schreef:Ik wil wel even meegeven dat diegenen die op zondag komen wel rekening moeten houden dat dan een hoop mensen al naar huis gaan/zijn.
Meestal is het na 13:00 uur echt wel over. Alleen als het mooi weer is willen mensen nog wel even langer blijven staan maar de ervaring leert dat ze vroeg weggaan omdat de meeste toch nog een eind moeten rijden.Het afbreken van de tent en het weghalen van de toiletwagen is ook meestal rond het middaguur.
Dus als je zondag komt kun je beter wat vroeger komen.
Ow :
Nou…..dan zal ik moeten kijken of ik zaterdagmiddag nog een gaatje kan vinden.
Als er bijna niemand meer is, lijkt het me niet zo leuk.
kijk eens naar de lijst met bezoekers van het citroën forum en zie dat je een van de weinige bent waar (zo) achter staat Bram!! Zou toch jammer zijn?
Harm schreef:@harm: weet je zeker dat er geen flitspaal staan?
Geen idee, maar op een weg die “scheurweg” heet zou je ze toch niet verwachten
Zal wel zoiets staan dan: