2 van de 2
 < Vorige 1 2

Voorkant staat te hoog
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 september 2005 12:17 PM
  [ # 16 ]
metro2005 schreef:

80 euro is wel een hoop geld maar voor dat geld ga ik niet uren lopen pielen, een brug huren om dat ding eronder te hangen etc etc.
Ik meen me te herrineren dat het incl eronder zetten was maar dat weet ik niet zeker. Maargoed, zo lang zijn ze d’r bij Chyparse niet mee bezig.
Bij mijn vorige bx was het ook in een zucht en een scheet gebeurd.

Als het 80 EUr is incl montage: zeker doen. Maar aangezien het toch al snel een uurtje werk is voor een professional betwijfel ik dat nogal.

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 29 september 2005 05:54 PM
  [ # 17 ]
mpostma schreef:
metro2005 schreef:

80 euro is wel een hoop geld maar voor dat geld ga ik niet uren lopen pielen, een brug huren om dat ding eronder te hangen etc etc.
Ik meen me te herrineren dat het incl eronder zetten was maar dat weet ik niet zeker. Maargoed, zo lang zijn ze d’r bij Chyparse niet mee bezig.
Bij mijn vorige bx was het ook in een zucht en een scheet gebeurd.

Als het 80 EUr is incl montage: zeker doen. Maar aangezien het toch al snel een uurtje werk is voor een professional betwijfel ik dat nogal.

Chyparse vertelde mij een paar weken geleden dat het rond de 70-90 euro zou kosten incl. montage, kan wel kloppen dus.

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook