Ik vraag me af wat er de 17e te doen is..
Hopelijk ben je te zien op Citromobile, of is dat te kort dag?
Op de 17e is er een sleutelmeeting, ALV en BBQ van de XM Club. Lid worden? Zie hieronder
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nou, de 17e gaat hem toch niet worden.. Ivm tentamens en langzame taxatie moet ze nog steeds naar het RDW!!
Vandaag wel weer wat geknutseld voor de dame:
1 af nog 1 te gaan… Nieuwe glazen hiervoor staan ook in bestelling..
Marco
gompy58 schreef:Poetsen? Ik neem aan dat je de dame gaat/laat polijsten ? Zodat de lak echt helemaal poep strak is ?
!
Ik heb zo’n vermoeden dat hij zich er eens lekker op uit gaat leven…
Gezien de verhalen op het Carclean Forum!
Maar goed bezig Marco!
Gaat het voor 1 mei nog lukken? Kunnen we wel even 2 MM’s naast
elkaar zetten, en dan die van Sjaak81 er nog bij!!
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Ik ga mijn best doen voor die datum!! Moet toch wel lukken mag ik hopen.. Ik ga haar gewoon op auto-ambulance naar t RDW brengen.. Scheelt alweer 1 keer wachten op taxatie.. Moet alleen die 2e taxatie voor 1 mei gebeurd zijn.. Ligt een beetje aan de medewerkzaamheid van de taxateur..
Marco
Je wilt het haar alleen verzekeren met de taxatie, als ik het goed begrijp?
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Ze is nu ook verzekerd, maar tegen dagwaarde.. Gebeurt er iets, ben ik alles kwijt! En er zit echt al veel tijd en moeite in deze auto..
De verzekering is echter dusdanig, dat zodra ik een taxatierapport overleg, ze ook direct allrisk verzekerd is tegen het bedrag op dat taxatierapport.. Voel ik me toch iets prettiger! Zeker gezien citromobile al vaker heeft bewezen dat auto’s er niet veilig zijn en het feit dat ik niet fulltime bij mijn auto kan zijn die dagen..
Marco
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Xsara Coupe schreef:Vandaag wel weer wat geknutseld voor de dame:
1 af nog 1 te gaan… Nieuwe glazen hiervoor staan ook in bestelling..
Marco
Zit er een kap je op of heb je iets anders?
Dit zijn Multimedia koplampen, als je een tunnel in rijdt en je navi staat aan dan gaan je koplampen ook automatisch aan.
Das wel gaaf zeg. Vandaag de dag rijden de meesten altijd al met de lampen aan, maar 10 jaar terug was dat volgens mij best een vooruitstrevende optie geloof ik.
Wat die verzekering betreft, In welke mate is je MM verzekert op de autoambu? Is wel een redelijk veilige manier om iig naar de RDW te gaan, dat wel.
Het RDW is letterlijk 10 minuten rijden. Zit geen enkele snelweg oid in! Dat is de overwerging in ieder geval waard. Ik zit aan 1 kant van een kanaal, aan de overkant zit het RDW….
oooooo, dan gewoon gaan met dat ding. Alle zijwegen avond ervoro af zetten met linten, borden verboden in of op te rijden plaatsen en gaan.
Gele bus ervoor en erachter met borden “uitzonderlijk transport” en dan zit je safe
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Sjaak81 schreef:Dit zijn Multimedia koplampen, als je een tunnel in rijdt en je navi staat aan dan gaan je koplampen ook automatisch aan.
Dat was toch Day-and-night vision en de voorloper van de CAN-bus?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Zoiets ja, de XM ALTO had het ook, die had zelfs al het head-up display van de C6…in 1994…