Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gisteren werd er in het TV programma “Andere tijden” aandacht geschonken aan de 50 jarige verjaardag van de Citroën DS. Dit leverde een mooie reportage op!
Voor iedereen die deze aflevering heeft gemist heb ik hem digitaal opgenomen, je kunt hem hier downloaden >>> klik! (+/- 300Mb)
Ik moet toegeven dat dit een van de zwakste docu’s was die ik ooit zag over Ds..
Er zijn interresantere zaken te vertellen over deze auto’s dan met lekke banden kunnen rijden..
Thats my opinion..
Andere tijden is natuurlijk geen autoprogramma. Het is een programma dat opmerkelijke gebeurtenissen in de recente geschiedenis belicht. Het ging hier om het revolutionaire, vernieuwende van de ds in 1955. Daarbij kwamen koper, verkoper, vormgever en andere betrokkenen (tegenwoordige gebruikers) aan het woord.
Ik vond het een prima doku vanuit dat oogpunt.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het heeft mij een half uurtje vermaak opgeleverd. Natuurlijk zijn er “spannendere” dingen voor te stellen voor de kenners/echte liefhebbers onder ons. Maar voor de doorsnee kijker was het informatief genoeg, en de beelden die ze lieten zien kunnen mij altijd wel boeien!
Voor Belgen : vanavond op VTM, programma Autowereld.TV bevat een reportage over de DS.
Voor Nederlanders, en voor iedereen die vanavond niet kan kijken of opnemen : het programma zou normaal in de loop van oktober te bekijken moeten zijn op
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Is er misschien een Belg die het voor ons kan digitaliseren? Ik wil de hosting wel verzorgen.
Belgen zijn over het algemeen aardige mensen.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Maar kunnen ze ook digitaliseren?