Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Informeer je gelijk naar een “groepsprijs”?
Uiteraard, maar dan moet ik wel weten hoe groot de groep ongeveer zal zijn.
Als geïnteresseerden mij via PB op de hoogte te brengen van interesse en eventuele beperkingen. Dan kan ik daarmee aan de slag.
Jelte
lid #1998 http://www.citroen-cxclub.nl

- CX TRS 2.2 1987
PB van mij

Totaal aantal Berichten: 3197
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Als plaats en tijd in mijn mogelijkheden liggen ben ik ook van de partij.
Ik hoef geen verslag voor een Nederlandse verzekeringsmaatschappij .
Enkel een taxatieverslag met een waardebepaling .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Er staat een taxatie-event gepland voor zaterdag 1 mei tijdens CitroMibile op het parkeerterrein van de Veemarkthallen met Herman Heffener als taxateur. Hij heeft aangegeven dat hij de logistieke problemen onder controle heeft en het rapport binnen 1 maand zal opleveren, met de mogelijkheid binnen een paar dagen na taxatie via een fax de verzekeringsmij op de hoogte te brengen.
Kosten zijn €100 contant.
Mochten er nog meer CX-gegadigden zijn, of mocht je geïnteresseerden weten uit andere groepen, stuur mij dan even een pb. We kunnen nog wel wat gegadigden gebruiken.
Jelte
Mooi geregeld ! Helaas moet ik mijn taxatie dan al hebben. Voor degenen die hun bedenkingen hebben bij Heffener vanwege eerdere trage ervaringen hier. Ik heb hem pas mijn CX laten doen en dat ging als de gesmeerde bliksem. Wil er vanaf zijn hoe lang precies, maar volgens mij had ik binnen een week mijn rapport binnen. Maandag zien we elkaar weer. De afspraak is vanaf bellen na 5 dagen. Heel veel suuces allemaal ! Hou er rekening mee, dat er niet meer dan 12 k wordt toegekend voor een perfecte CX in een bijzondere uitvoering.
Oh ja, een beetje pingelen ? Of is de reguliere prijs tegenwoordig al meer dan E 100,- ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Goed om te horen dat de raporten inmiddels sneller zijn, verder had ik een goede indruk van hem.
Ik ben benieuwd of hij na CM ook zijn belofte nakomt
Jelte, je hebt PB. Hopelijk red ik het om voor 1 mei uit het ziekenhuis te zijn en voldoende hersteld om naar CM te komen.

Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
Jelte Feenstra schreef:Er staat een taxatie-event gepland voor zaterdag 1 mei tijdens CitroMibile op het parkeerterrein van de Veemarkthallen met Herman Heffener als taxateur. Hij heeft aangegeven dat hij de logistieke problemen onder controle heeft en het rapport binnen 1 maand zal opleveren,
Nou, ik hoop het voor je.
Elf !!! Maanden na de taxatie datum nog steeds geen rapport ontvangen.
gr. Jan

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
patrijsraam schreef:Jelte Feenstra schreef:Er staat een taxatie-event gepland voor zaterdag 1 mei tijdens CitroMibile op het parkeerterrein van de Veemarkthallen met Herman Heffener als taxateur. Hij heeft aangegeven dat hij de logistieke problemen onder controle heeft en het rapport binnen 1 maand zal opleveren,
Nou, ik hoop het voor je.
gr. Jan
Bij een klant van ons maar des te erger, aangezien ik hem had aanbevolen wegens zijn goede staat van dienst en kunde die inderdaad respectabel is!
Goed dat ik weet dat hij op CM rondloopt, dan zal ik hem er nogmaals over aan z’n vestje trekken… aangezien hij mijn herhaaldelijke voicemail berichten nooit beantwoordt.
Ik begreep inmiddels dat hij veel problemen heeft gehad met zijn gezondheid, dus dat is allemaal heel triest en totaal begrijpelijk, maar ondertussen wel taxaties doen en geen rapporten sturen naar klanten die gewoon betaald hebben….11 maanden geleden!
Mijn eigen CX is vorige week getaxeerd, maar écht niet dat ik Heffener gebeld heb. Ik wil graag dit jaar nog een rapport!
Ik hoop oprecht voor jullie dat hij zich heeft gebeterd, maar ik geloof er persoonlijk niet meer in.
Helaas, want hij is als taxateur van klassieke Citroëns een van de beste.
Herman, mocht je dit lezen: bel me alsjeblieft!!!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

- CX TRS 2.2 1987
patrijsraam schreef:Nou, ik hoop het voor je.
gr. Jan
Des te meer reden om dit aan te geven bij Heffener en je wagen tijdens CM “gratis” te laten taxeren…........ als het waar is. Het scheelt toch weer een jaar aan geldigheid!
Ik denk dat Heffener een achterstand heeft gehad, waardoor een en ander ingehaald moest worden. Dan is de kans groot dat 1 taxatie gemist wordt. Hij zegt dat het nu sneller gaat, dus geef de man “voordeel van de twijfel”
Edit: La Léo was me 1 minuut voor, nu je het zei gezondheidsredenen idd
Ik heb hem hier expliciet naar gevraagd, zijnde het enige echte minpunt wat ik over hem gehoord heb. En hij heeft uitdrukkelijk en openhartig antwoord gegeven. We zullen het snl genoeg weten.
Jelte
La Léo schreef:Herman, mocht je dit lezen: bel me alsjeblieft!!!
Mailtje ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Mailtje naar Heffener stuur ik iedere maand, maar dat heeft ook nog geen effect.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Bellen? Jelte heeft de man ook te pakken gekregen om voor Citromobile af te spreken. Met bereikbaarheid lijken dan geen problemen?
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005