6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 

Taxateur voor CX gezocht….
Jelte Feenstra
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 312

- CX 25 GTi
Gepost: 16 april 2010 01:33 PM
  [ # 76 ]

Het spijt me voor degenen die terecht gefrustreerd beginnen te raken, maar ik heb gewoon een mailtje gestuurd en uitgelegd wat ik wilde en of hij daar aan mee wilde werken. Een dag later had ik een positief antwoord. Overigens heb ik ook Hans Kloos benaderd, die kon niet tijdens CitroMobile, en CED-Bergweg, die doen geen groeps taxaties.
Elke andere opzet dan CitroMobile zou meer tijd en coördinatie kosten.

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 16 april 2010 06:14 PM
  [ # 77 ]
La Léo schreef:

Ik hoop oprecht voor jullie dat hij zich heeft gebeterd, maar ik geloof er persoonlijk niet meer in. Helaas, want hij is als taxateur van klassieke Citroëns een van de beste.  yes

Jongens surrender laten hier een zand erover doen, dit heeft geen zin.

Jelte heeft zijn beste beentje voor gezet en de keuze is zoals hij hierboven uitlegd op Heffener terecht gekomen. Verder gaan we zien of hij een en ander weer op de rails heeft.
Verder hoop ik hoop dat hij het waar gaat maken. Wink

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 16 april 2010 10:10 PM
  [ # 78 ]
Jelte Feenstra schreef:

Het spijt me voor degenen die terecht gefrustreerd beginnen te raken, maar ik heb gewoon een mailtje gestuurd en uitgelegd wat ik wilde en of hij daar aan mee wilde werken. Een dag later had ik een positief antwoord. Overigens heb ik ook Hans Kloos benaderd, die kon niet tijdens CitroMobile, en CED-Bergweg, die doen geen groeps taxaties.
Elke andere opzet dan CitroMobile zou meer tijd en coördinatie kosten.

Maar dit geeft m.i. toch wel aan dat hij bezig blijft met het binnenharken van geld terwijl hij z’n uitstaande werkzaamheden niet afmaakt. Geen loze kreet van mij want ik heb het zelf na een groepstaxatie (bij Ree) meegemaakt. Toen ik hem eindelijk een keer te spreken kreeg, heb ik hem daarmee geconfronteerd en hij wist daar niet veel op te zeggen. Maar ik had wel korte tijd later mijn taxatierapport. Bijna een half jaar na de taxatie meet.

Geen kwaad woord over de taxaties van dhr. Heffener of over de kwaliteit van het rapport, maar de manier waarop hij zijn klanten aan het lijntje houdt, is ongehoord. Ik was op een haar na m’n all risk dekking kwijt omdat de verzekeringsmaatschappij terecht erg ongeduldig werd.

Ik ben benieuwd of hij bij deze gelegenheid z’n leven betert.

Profiel  

patrijsraam
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 403

- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
Gepost: 18 april 2010 07:03 PM
  [ # 79 ]
TRSarno schreef:
patrijsraam schreef:

Nou, ik hoop het voor je.
Elf !!! Maanden na de taxatie datum nog steeds geen rapport ontvangen.
gr. Jan

Des te meer reden om dit aan te geven bij Heffener en je wagen tijdens CM “gratis” te laten taxeren…........ als het waar is. Het scheelt toch weer een jaar aan geldigheid!

Het is inderdaad makkelijk dat dhr. Heffener op Citromobile aanwezig is.
Kan ik gelijk de 120 euro die ik hem betaald heb terug eisen.
Heb geen enkel vertrouwen meer in dhr. Heffener.
Hij beloofd keer op keer het rapport op te sturen, maar doet niets..
gr. Jan

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 18 april 2010 11:08 PM
  [ # 80 ]

Morgen vrtel ik hem de bedenkingen a;ls ik eraan denk en zal ‘m uitnodigen hier even te lezen. Is er een andere kant aan het vefrhaal, vraag ik me af….

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 april 2010 01:49 PM
  [ # 81 ]

Wat jammer, dat de posts niet meer zijn te wijzigen. Nu lijkt het net alsof ik regelrecht uit de kroeg koeterwaals heb gemaakt. Nou kwam ik ook regelrecht uit de kroeg. Maar van 2 biertjes ga ik geen koeterwaals schrijven. Laughing  Te donker, te vermoeid, te kippig bij donker, te ijdel voor een bril. Maar allez, zojuist effe een kletsje gemaakt met Heffener over de ervaringen alhier. Niet de meest communicatieve man zo heb ik het idee, maar wel een goede taxateur. Hij vertelde me, dat de verzekeringsmaatschappijen van elke taxatie een rapport hebben gehad. Nou, ik weet het niet. Ik ben er niet bij geweest. Toen ik ‘m vroeg wat er zou gebeuren als iemand alsnog een kopietje van een rapportje zou vragen. Was geen probleem. Er kon overal wel ‘ns wat fout gaan, maar over het rapport waren geen klachten. Typisch een reactie van iemand die op de inhoud zit en niet in de smiezen heeft, dat er moet worden gecommuniceerd. Ik herken dat wel een beetje van mezelf. Dus als we het elkaar aangenaam maken, schrijven we even op wie er nog een rapportje tegoed heeft en dan leveren we hem dat aan. In zijn algemeenheid hoor ik graag ook de andere kant van een verhaal alvorens te oordelen. Zo ook hier. Wellicht lost het zich allemaal op met een beetje masseren. In ieder geval is er wat betreft Heffener geen probleem. Ik snap ook best, dat het lastig is veel auto’s tegelijk te taxeren. De opname is zo gedaan, het uitwerken duurt langer. Ik ben heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan. Ik heb nu 3 keer een taxatie van Heffener gehad en dat was steeds naar tevredenheid. En bedenk wel, vliegen vang je met stroop, niet met azijn. Dus als je nog wat gedaan wilt krijgen…. De SM kreeg in ieder geval een juiste verzekerde waarde, zo denk ik.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5165

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 19 april 2010 01:59 PM
  [ # 82 ]
Robin Visser schreef:

Hij vertelde me, dat de verzekeringsmaatschappijen van elke taxatie een rapport hebben gehad. Nou, ik weet het niet. Ik ben er niet bij geweest.

Heffener moet voor het geld twee dingen doen. Een fax sturen naar de verzekeringsmaatschappij met alleen het bedrag (dat is voor hun voldoende) en een rapport opstellen voor de eigenaar van het voertuig.

Die fax naar mijn verzekering heeft ie bij mij netjes de volgende dag door de machine gehaald. Zelf heb ik alleen nog niets ontvangen. Zelf ben ik hier ook debet aan, omdat ik weinig moeite doe omdat de fax naar de verzekering het belangrijkst is. Maar toch, je geeft iemand in vertrouwen geld, en je verwacht toch dat ie zijn werk vervolgens gaat uitvoeren zonder al te veel moeite van mijn kant.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 april 2010 02:15 PM
  [ # 83 ]

Kijk, de andere kant. Volgens zeggen van Heffener kun je effe contact opnemen en krijg je alsnog je printje.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5165

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 19 april 2010 02:22 PM
  [ # 84 ]

Ik heb hem nadat ik begin december het rapport van mijn CX heb ontvangen 22 december, 3 februari, 4 maart en 15 april een mailtje gestuurd waar het rapport van mijn HY blijft. Dat contact opnemen doe ik dus wel, maar daar heeft hij geen enkele keer op gereageerd.

Toen mijn CX schade had stond hij na één mailtje binnen een paar dagen op de stoep.

Anyway, genoeg hierover. Ben je in ieder geval bewust dat dit een risico is wanneer je je dame door Heffener laat taxeren.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 april 2010 02:30 PM
  [ # 85 ]

Zoals ik al had opgemerkt, niet de meest communicatieve man. Toch heb ik er alle vertrouwen in, dat het goed gaat komen op Citromobile.

Profiel  

Jelte Feenstra
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 312

- CX 25 GTi
Gepost: 20 april 2010 02:53 PM
  [ # 86 ]

Even een opfrissertje, voor het geval een taxatie-gegadigde niet opgemerkt heeft dat het hier ook om een komende taxatie gaat.
Er staat een taxatie-ronde gepland op za. 1/5 op de parkeerplaats Veemarkthallen, CitroMobile, door Europe Expertise, H. Heffener, hier veel besproken (en niet altijd positief) maar we gaan uitproberen of hij (in ieder geval voor nieuwe gevallen) zijn leven gebeterd heeft.
We hebben nu 9 gegadigden. Heffener had het over een 10-tal dus er is nog plaats.
Stuur mij even een PB voor de details als je nog mee wilt doen.

Profiel  

freek
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 837

- CX GTI turbo 2
Gepost: 20 april 2010 03:24 PM
  [ # 87 ]
Jelte Feenstra schreef:

....door Europe Expertise, H. Heffener, hier veel besproken (en niet altijd positief) maar we gaan uitproberen of hij (in ieder geval voor nieuwe gevallen) zijn leven gebeterd heeft.

De geschiedenis lezend begrijp ik dat je daar pas achter komt als het te laat is: hij stuurt de rapporten niet of veel te laat.
Kunnen jullie niet ‘no cure - no pay’ bedingen: pas betalen als het rapport op de mat valt? Het is immers zeer lucratief voor hem: 10 taxaties in zeg max 5 uur en 1x reiskosten voor 100,- p.s.
Hij mag hier best wat tegenover stellen lijkt mij.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 20 april 2010 03:44 PM
  [ # 88 ]

Heffener zit niet te wachten op dit soort vragen, laat staan afspraken. En hoe minder taxaties, hoe beter. Hij heeft werk zat. De tijd zit niet in het beoordelen van de auto’s maar in het uitschrijven van de rapporten. En vraag je af, of je die taxatie nu wil of niet. Je wil iets hebben van Heffener, niet andersom.

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 20 april 2010 05:29 PM
  [ # 89 ]
tilanus schreef:

Verder denk ik dat dit topic nu wel voldoende gevuld is met steunbetuigingen aan het adres van de heer Heffener. Er is ook al een aantal malen duidelijk gemaakt dat niemand aan zijn kundigheid twijfelt, maar dat het meer de beschikbaarheid en de snelheid van rapportage is waar het aan schort. Dat is nou juist de reden waarom de TS dit topic is gestart, om te informeren naar een alternatief.

Dus terug ON TOPIC aub.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 20 april 2010 05:36 PM
  [ # 90 ]

Wat ik van hem begreep, is dat hij in principe individueel taxeert en niet in groep. Wij denken steeds, dat het financieel aantrekkelijk is. Zijn perceptie is, dat hij de groep eigenaren tegemoet komt, ongeacht hoe matig de vorige afwikkeling is geweest. Ik heb er geen mening over. Ik geef alleen weer wat zijn gevoel erbij is, al dan niet terecht. En kijk vooral wat er voor jezelf inzit, niet voor de ander proberen ‘in te voelen’. Daar gaat het tussen partijen mis. Het is simpel. Heb je betaald voor een taxatie, dan moet je een rapport krijgen. En hoewel de klagers alle reden hebben hier en tegen hem te mekken, denk ik dat het niet tot het gewenste resultaat gaat leiden, het verkrijgen van de rapperten. Vraag het vriendelijk en ik denk, dat het gewenste resultaat er komt. Het is de omgekeerde wereld, maar zo werkt het soms om resultaat te krijgen. Zo en nou genoeg met dat psychologische gelul van me. Ik wens jullie allen zelfde goeie taxaties toe als Heffener voor mij heeft gedaan. En dan zijn we weer waar we moeten zijn denk ik.

Sorry voor de post na de vorige. Het is tegelijkertijd getypt.

Profiel  

6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook