Ik vind het leuker om samen te rijden dan loei hard. Dus ik blijf gewoon braaf in de rij rijden.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
helaas zit het weer niet helemaal mee morgen
kan ook nog wel wat regen vallen.
en staat ook aardig wind
maar ja we maken er gewoon wat van
renz schreef:anders neem ik wel een sleepkabel mee
hahah een (oude) citroen slepen Heb je het weleens geprobeerd? remmen kan dan niet bijzonder goed meer… alleen de handrem nog
scheelt me wel benzine
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Caroline81 schreef:renz schreef:anders neem ik wel een sleepkabel mee
hahah een (oude) citroen slepen Heb je het weleens geprobeerd? remmen kan dan niet bijzonder goed meer… alleen de handrem nog
scheelt me wel benzine
volgens mij gaat dat remmen in een nieuwe auto ook niet zo makkelijk meer
pedaal wordt keihard.
gewoon motor laten draaien in N
ik heb alleen maar sleepervaring met een motor die het niet meer doet, anders hoef ik me niet te laten slepen
Maar dat is bij de nieuwe citroenen dus ook zo, wist ik niet.
Harm schreef:aca kan 130 dus wat zeur je dan nog
Oh dat wist ik niet! Nee ik was niet van plan om hard te gaan rijden hoor, ik had alleen het idee dat zo’n aca maar 90 kon ofzo. Ik wil wel achter de Visa aanrijden trouwens, ik hou van visa’s!
Nou ineens terugkrabbelen
Harm schreef:
Enne mokken mee? is het niet handiger als wat mensen een rol wegwerpbekertjes, suiker, roerstaafjes en melk meenemen? Wil ik best doen
Is misschien wel een goed plan.
Caroline81 schreef:ik heb alleen maar sleepervaring met een motor die het niet meer doet, anders hoef ik me niet te laten slepen
Maar dat is bij de nieuwe citroenen dus ook zo, wist ik niet.
In principe geldt natuurlijk voor alle auto’s met conventionele rembekrachtiger dat ze (lood)zwaar remmen als de motor niet loopt. bij de Citroens met hydraulische bekrachtiging (alle hydropneumaten uitgezonderd C5 en wslk C6) geldt dat zodra de accubol leeg is, ze helemaal niet meer remmen voor. Achter blijven ze remmen zolang de achterkant nog omhoog staat. Meja, achterrem doet niet veel. Handrem zit bij de hydrauliques nog wel op de voorkant, dus als deze in goede staat is, is het nog een verdienstelijke noodrem.
Ik neem wel wat bekertjes enzo mee, als donatie aan de organisatie
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Toch maar even naar huis gereden om hier te zeggen dat de gebruikelijke afrit “Pothof ” op de A 15 is afgesloten ivm wegwerkzaamheden.
Nu kun je het beste een afrit eerder “Rozenburg Centrum/Maassluis"nemen.
Vanaf daar staat middels de bekende rode bordjes met witte chevrons de weg aangegeven.
De tent staat inmiddels en zo ook de toiletwagen.
Forum leden kunnen bij dagbezoek gratis inschrijven en onbtvangen een ander kleurig inschrijfkaarte dan de reguliere bezoekers voor achter de voorruit. We zullen proberen de forumgangers bij elkaar te zetten.
Martijn, op wat voor ondergrond staan we daar? Asvalt of iets in die orde hoop ik?
Want met de regen die is voorspelt gaat anders het hele terrijn verrot gereden worden .
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
morgen word het droog hoorde ik net op de radio
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ze zijn het ook nooit eens he
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
uuh?
maja wil fijn om te weten wat voorn ondergrond idd
want als het wel gaat regenen (het weer is onvoorspelbaar )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
mpostma schreef:McDean schreef:uuh?
maja wil fijn om te weten wat voorn ondergrond idd
want als het wel gaat regenen (het weer is onvoorspelbaar )
\
Ach, voorspellen kan altijd, maar of het ook uitkomt. zaterdag 90 % kans op regen.
Ik hoorde het ja
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI