Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ik rijd met NGK BPR6ES. Perfect.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Kan best! Maar gij hebt een injectie. De carb’s geven minder keus bij kiezen van ontstekings kaarsen.
Em hier zullen verschillende personen mij kunnen bijtreden. Trouwens die Equiem kaarsen,welk type hoort
er in de SM?? Deze heb ik nog niet volluit kunnen testen…
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Citroensmgz schreef:maar ik zou zeker geen te koude bougies monteren, want dan loopt je SM enkel goed bij vol vermogen.
Mooi. Dat moeten we hebben
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Blooper1963 schreef:Trouwens die Equiem kaarsen,welk type hoort
er in de SM?? Deze heb ik nog niet volluit kunnen testen…
Kan ze hier niet meer krijgen. kunnen wel besteld worden of de betere leverancier: RC52LS
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Zo; ik heb inmiddels weer poweeeeeeeeer bij het optrekken. De middenconsole is er ook uit geweest en ik dacht dus klaar te zijn door alles weer terug te zetten zo ook 2 bouten tbv de versnellingshandel. Nu kon ik wel in de alle versnellingen schakelen (dacht ik…) maar hij ging dus nooit echt in z’n 1 en 2 en ja, optrekken in z’n 3 dat gaat nou eenmaal niet zo snel alles ffff opnieuw afgesteld conform de WPHB en het is weer klaar. Schakeld nou ook nog eens een stuk “degelijker”.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Hoe zit dat precies met de windhaak van de motorkap ??? Moet daar een koortje of pennetje aan ?? Ik moet nu de kap ontgrendelen in het midden met behulp van bijv. een lange schroevendraaier, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. PartsFiles (PDF) is ook niks op te zien.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
verdo &^%%*^% . APK afgekeurd: Dimlichten geven “verspreid” licht. Gaan nu de deur uit richting lichtenvoorde link voor een nieuw chroomlaagje. heb ook contact gehad met galvame in rotterdam maar dan moest ik minimaal 2 maanden wachten…Zal mij benieuwen hoe die van mij eruit zien over 2 weken.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Wat kost twee spiegels verchromen daar?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ja, maar dat probleem heeft echt niet alleen met het chrome te maken. De H1 lamp constructie van de sm zuigt gewoon. Ik had met nieuwe ( ja, nieuw uit de doos…) het zelfde gezeur. Heb er H4 lampen ingezet. Nooit meer problemen!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
citroen23 schreef:Hoe zit dat precies met de windhaak van de motorkap ??? Moet daar een koortje of pennetje aan ?? Ik moet nu de kap ontgrendelen in het midden met behulp van bijv. een lange schroevendraaier, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. PartsFiles (PDF) is ook niks op te zien.
Hoort een rubber dopje in zodat je em net met je middelvinger open kan duwen met je hand met palm omhoog…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
bogaard77 schreef:Wat kost twee spiegels verchromen daar?
Hij zei: reken € 100,- als het tegenzit € 120,-
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
waterman schreef:Ja, maar dat probleem heeft echt niet alleen met het chrome te maken. De H1 lamp constructie van de sm zuigt gewoon. Ik had met nieuwe ( ja, nieuw uit de doos…) het zelfde gezeur. Heb er H4 lampen ingezet. Nooit meer problemen!
Zou best wel eens kunnen want dat chroom was nog niet zo slecht. Mocht dat niet lukken dan rest mij nog maar één ding en dat is “ombouwen” naar H4. Zijn er nog H4 houders/voetjes te krijgen voor “onze” dimlampen. ?? Heb nu dus H1 houders.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
H4 houders haal je uit de koplampen van een serie 1 of vroege serie 2 CX. Vaak zijn er bij wat specialisten nog wel gare CX koplampen te vinden waar je ze uit kunt roven. Die passen zó in je dimlicht unit.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Mooi, heb ik weer iets om naar te speuren op de citromobiele
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Of je vraagt het eens vriendelijk aan Wendela.