2 van de 2
 < Vorige 1 2

Ra ra wat is dit?
xm_turbo
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 841

- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Gepost: 29 september 2005 10:01 PM
  [ # 16 ]
BXsport1986 schreef:

Nou… ik vind hem oerlelijk en vind het zonde van de Xsara!

En als ik dat wil zeggen, moet ik dat weten toch? Als hij die auto zo wil verbouwen moet hij weten, maar zou niet weten waarom ik dan vevolgens niet mag zeggen dat ie oer-knoer-lelijk is!  Twisted Evil

Mee eens…als je in zoiets rijdt vraag je om uiteenlopende reacties. En uiteraard mogen die geuit worden…het liefst op een sportieve manier. Razz
‘k Heb ook Musketier om de XM…nou, het grootste deel van het XM forum vind het maar nix hahahahaha! Wink  Is toch leuk om eigenwijs te zijn? Laughing

See, buy, fly C5 V6

http://www.rasaudio.nl

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 30 september 2005 02:08 PM
  [ # 17 ]

Oooooh neeeee… heb jij musketier op je XM ??!! Wat vreselijk man! Heb je ‘m zo gekocht met het idee om de set eraf te halen en daar nog geen tijd voor gehad. Stiekem wel toch!?

Maargoed, ik wil dat alles gezegd, alles gelezen, geschreven, gedacht en alles gezien kan worden, met ‘doen’ ben ik wat voorzichtiger.. het blijven toch mensen hè.....

Wat de Xsara betreft vind ik het weinig uit maken of er nu een kit of een olifant op zit, aangezien de auto toch nauwelijks iets eigens heeft.

Animal triste post coitum

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 september 2005 03:41 PM
  [ # 18 ]
xm_turbo schreef:
BXsport1986 schreef:

Nou… ik vind hem oerlelijk en vind het zonde van de Xsara!

En als ik dat wil zeggen, moet ik dat weten toch? Als hij die auto zo wil verbouwen moet hij weten, maar zou niet weten waarom ik dan vevolgens niet mag zeggen dat ie oer-knoer-lelijk is!  Twisted Evil

Mee eens…als je in zoiets rijdt vraag je om uiteenlopende reacties. En uiteraard mogen die geuit worden…het liefst op een sportieve manier. Razz
‘k Heb ook Musketier om de XM…nou, het grootste deel van het XM forum vind het maar nix hahahahaha! Wink  Is toch leuk om eigenwijs te zijn? Laughing

musketier XM is wel gaaf Cool
(vin alleen 3 ronde lichten voorop niet zo mooi)

ik las dat je er ook mee naar de meeting komt, ben benieuwd Smile

@Serge: waarschijnlijk heb je dan tegen meer “nieuwe” modellen wat.
een C5 is een grote Xsara met HP vering Wink

Profiel  

XerroR
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 258

Gepost: 30 september 2005 05:54 PM
  [ # 19 ]

Ik vind uhm ook niet mooi/erg extreem!

Maargoed ieder zijn idee/smaak!

Citroën tunen vind ik niet verkeerd maar probeer de lijnen van het model wel een beetje intakt te houden….

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 september 2005 06:39 PM
  [ # 20 ]
arjan_verkade schreef:

@Serge: waarschijnlijk heb je dan tegen meer “nieuwe” modellen wat.
een C5 is een grote Xsara met HP vering Wink

Ik heb niet zo zeer wat ‘tegen’ de Xsara, maar het model laat mij gewoon koud. En ik weet ook wel waarom dat zo is. Ik ben namelijk van mening dat qua vormgeving de Xsara een afgelikte versie van de Xantia is, die op zijn beurt weer een afgelikte versie van de XM is. De XM heeft op haar beurt weer veel herkenningspunten van de BX en misschien ook wel de SM, met dat verschil dat die punten alleen maar aanleiding zijn geweest voor het ontwerpen van de XM wat het model uitendelijk tot een uniek geheel maakt. Via de Xantia naar de Xsara zie je de lijnen en het model langzaam wegmodderen in een karakterloze éénheidsworst, om uiteindelijk bij de C5 terecht te komen. Metname bij de C5 break, heb ik het idee dat er eindelijk weer eigen karakter toegevoegd wordt ipv alleen maar weggesneden en dat zet zich weer door in de C6, die vanuit de C5 icm kenmerken van de CX weer oorspronkelijkheid krijgt. Ze (Citroën) zijn er nog lang niet, het mag van mij nog wel iets radicaler, maar ze zijn iig weer op de goede weg.

Profiel  

XerroR
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 september 2005 06:47 PM
  [ # 21 ]

volgens mij komt de xsara meer uit een zx/bx!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 30 september 2005 07:07 PM
  [ # 22 ]

Qua prijs en rangorde misschien, maar zeker niet qua vormgeving.

Profiel  

XerroR
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 september 2005 07:19 PM
  [ # 23 ]
Serge schreef:

Qua prijs en rangorde misschien, maar zeker niet qua vormgeving.

Nou volgens mij is het daar wel uit ontstaan!

Zoals bekend is, is de xsara de opvolger van de ZX!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 30 september 2005 09:17 PM
  [ # 24 ]

Kom eens met een paar voorbeelden waaruit volgens jouw blijkt dat de Xsara voortkomt qua vormgeving uit de ZX.

Profiel  

XerroR
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 september 2005 09:55 PM
  [ # 25 ]
Serge schreef:

Kom eens met een paar voorbeelden waaruit volgens jouw blijkt dat de Xsara voortkomt qua vormgeving uit de ZX.

ik heb het hier over de opvolger!...

Maar zet maar us een zx of xsara naast elkaar en gooi de motorkap los juist ut zelfde (zie de voorpoten maar us)

zet ik mijn xsara naast mijn vaders xantia (type2) kan ik alleen iets gelijkenis halen uit de motorkap meer niet…

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 30 september 2005 11:06 PM
  [ # 26 ]

Tja, de waarheid ligt in de ogen van de beschouwer.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook