Lange verhalen zijn leuk!
Alleen dit,
Bas schreef:2 dagen van te voren nogmaals gebeld en te horen gekregen dat er geen plek was terwijl ik 5 dagen daarna naar Frankrijk op vakantie ging
Je neemt het de betreffende garage kwalijk dat ze vol zaten?
Wat kunnen hun er aan doen dat je op vakantie gaat dan?
Ik vind dat niet echt redelijk. Vol is vol toch?
Totaal aantal Berichten: 6485
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Klopt, maar als je beter leest dan zie je dat ie de beurt al had laten inplannen, 2 dagen van tevoren nogmaals belde om dit te verifieren en dat toen pas werd gezegd dat ze geen plek hadden. Tenminste zo lees ik het.
Eerste beurt (1.500 km) gepland bij Bulters in Nijmegen (meest waardeloze garage ooit!!!!!!), 2 dagen van te voren nogmaals gebeld en te horen gekregen dat er geen plek was terwijl ik 5 dagen daarna naar Frankrijk op vakantie ging.
Overigens heb ik weinig vertrouwen in een garage die naast Citroen inmiddels ook Alfa, Opel, Mazda, Chevrolet en Hyundai dealer is. Je kunt niet overal verstand van hebben.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Rene schreef:Lange verhalen zijn leuk!
Alleen dit,
Bas schreef:2 dagen van te voren nogmaals gebeld en te horen gekregen dat er geen plek was terwijl ik 5 dagen daarna naar Frankrijk op vakantie ging
Je neemt het de betreffende garage kwalijk dat ze vol zaten?
Wat kunnen hun er aan doen dat je op vakantie gaat dan?Ik vind dat niet echt redelijk. Vol is vol toch?
Het verhaal gaat zo; ik had de auto besteld en deze zou 1 week voor onze vakantie naar Frankrijk afgeleverd worden. Nu moet een C5 bij 1.500 km een soort van controle beurt hebben, volgens mij noemen ze het zelfs de garantiebeurt. Omdat ik wist dat het kort dag zou worden had ik al gebeld met Bulters 4 weken voor aflevering om te vragen of ze plek hadden in die specifieke week!! Het zou geen probleem zijn, even bellen om de afspraak te bevestigen zodra ik de auto had en dan kon de auto ergens tussenin gepland worden. Schijnbaar duurt het maar een uurtje.
Nu heeft Nijmegen de Vierdaagse en laat dit nou net in de week van de Vierdaagse vallen… De werkplaats was dus de hele week dicht. Als ze me dat meteen verteld hadden, was ik wel ergens anders naar toe gegaan. Ik heb het hele weekend Nederland rondgecrossed om 1.500 km op de teller te zetten VOOR de vakantie zodat de beurt uitgevoerd kon worden.
Vandaar, nooit meer naar Bulters voor mij. Nu zitten hier in Sydney nog veel grotere afzetters hoor. Hier vertrouw ik de merkdealer helemaal niet meer tenzij ik een nieuwe auto zou rijden.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Totaal aantal Berichten: 43271
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Vandaag is de koude douche voor de prutsers van Citroën Amsterdam op het Stadionplein…
Mijn ouwe heer is in een onbewaakt ogenblik in hun sluwe klauwen gevallen. Wat wil het geval? De afstandsbediening van hun xantia deed het niet meer. Omdat ze met de auto in de stad waren zijn ze maar even langs gereden. Conclusie: de batterijen zijn leeg. De “techneuten” hebben er vervolgens de volgende bende van weten te maken:
In beide sleutels horen 2 knoopcelbatterijen. In 1 sleutel zat één knoopcel van een verkeerd model ( te kleine diameter…) en in de andere sleutel hadden ze wél 2 knoopcellen gemonteerd, maar ook weer te klein. Die sleutel/afstandsbediening werkte één keer, daarna was de boel verschoven en werkte het niet meer. Bovendien zijn ze te lamlendig geweest om even de mini-schroef, die het geheel van de afstandsbediening/sleutel bij elkaar houdt, los te draaien. Ze hebben de boel gewoon uit elkaar gerukt. Nu is het dus stuk…
Natuurlijk wordt er in alle toonaarden ontkent…
Ik ga morgen zelf maar eens even met ze praten. Wees gewaarschuwd.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
ik las net ergens dat de baliemedewerkers iig allemaal spontaan vrij hebben genomen naar aanleding van je reactie
Maak je er geen ramkraak met de RaRo van Waterman?
Iemand ervaring met “In m,n eendje in roodeschool.”
http://www.inmneendje.nl/Home.htm
Ik heb belang in een eend van hem en hij in een volvo van mij.
R.
Even a white rose has an black shadow.
2h4you schreef:Iemand ervaring met “In m,n eendje in roodeschool.”
http://www.inmneendje.nl/Home.htmIk heb belang in een eend van hem en hij in een volvo van mij.
R.
Niemand?
Even a white rose has an black shadow.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik ben vandaag tevreden over Emerpark Hilversum. Een nieuwe afstandbediening met klapsleutel gekocht, inleren bleek tegen te zitten, totaal zijn ze er anderhalf uur mee bezig geweest, maar de rekening viel mee; 125 euro waar ik was voorbereid op 150.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Wie heeft ervaring met Van Fraassen in Goes?
Zouden die nog zin hebben in onderhoud aan een XM?
Van Beek in Vlissingen heb ik niet zon zin in.
Iemand ervaring met “In m,n eendje in roodeschool.”
http://www.inmneendje.nl/Home.htmIk heb belang in een eend van hem en hij in een volvo van mij.
R.
Prima en vriendelijk adres voor onderdelen en reparatie van Eendachtigen. Ben er vaak geweest voor onderdelen. Peter Lollinga (de eigenaar) heeft vaak leuk/bijzonder spul staan/liggen voor leuke prijzen. Je kunt er tegen een redelijke vergoeding ook zelf een brug huren. Peter is bepaald geen originaliteitsfreak, dus verwacht bij hem geen opgepoetste en tot in de puntjes gerestaureerde glim-Eenden. Het spul is technisch allemaal 100%, maar optisch valt er vaak nog wel het e.e.a. op aan te merken. Daar is ‘ie zelf trouwens ook eerlijk over. Bekende quote van Peter: “Tsja…‘t ding ziet er niet uit, maar verder is ‘t gewoon een hartstikke leuk Eendje”.
Mijn ervaring met een garage in noord holland.
Hele slechte service! Wanneer ik een auto naar een specialist breng voor APK ga ik er vanuit dat, indien er iets aan de hand is tijdens de APK, deze specialist dat ook voor mij kan oplossen. Dat weigert men bij deze garage. Er waren wat punten voor APK die gerepareerd moesten worden. Het antwoord op mijn vraag, of zij dat wilde doen voor mij was:‘begin ik niet aan, heb ik geen zin in! En herkeuring doe ik ook niet’ Daarna was hij nog een beetje aan het napruttelen waarom een Axel niets was!
Beetje jammer van de arrogante houding dus.
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 6485
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Even een pluim voor Wil Wijnhoven in Boxmeer. Prettige en onderhoudende man, die niet te beroerd is zijn jarenlange ervaring met je te delen en die snelle en goede service levert voor een eerlijke prijs. Ik denk dat ik de quote “Het zijn gewoon supergoeie auto’s!” maar eens onder mijn berichten ga zetten.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Bij mij in de buurt staat een lelijk rood pand met een Double Chevron aan de gevel. De showroom staat vol met grijs metallic auto’s en een poster van een C6 en de meneer in de showroom loopt in een keurig pak.
Het leek mij dat ik daar zou moeten zijn voor een nieuwe waterslang van mijn geliefde XM. Toch?
Na een avondje sleutelen (radiateur vervangen) scheurde ik de kachelslang waar de ontluchtnippel in zit. Kwam niet helemaal gelegen…
Dus de volgende morgen vanaf kantoor al voor 8 uur een mailtje aan “magazijn” gestuurd met kenteken, bouwjaar, motortype en een niet te missen omschrijving. Nog steeds voor acht uur kwam daar verdorie al reactie: dat was veelbelovend! Of ik een chassisnummer en een foto (?) kon mailen. Beiden was niet zo’n probleem, behalve dat het zo vroeg nog geen licht was en ik een noodslang had gefabriekt en dus niet de echte slang kon tonen. Leek me overkomelijk: zo geschiedde binnen het uur.
Sindsdien zijn we een week en 4 onbeantwoorde mails verder. En daar word ik dan weer wat treurig van. Zouden ze aan het Olympiaplein weten hoe hun dealer met mij - als hoeder van hun industrieel erfgoed - om gaat?
Ik ga snel weer terug naar de dealer in Hoorn, daar bevalt het me een stuk beter.
Peugeot 304 S cabriolet, Peugeot Q3A, Alfa Romeo 166 JTD, Citroën Xantia 1,8i, Citroën type 23, Peugeot 304 cabriolet, Hyundai Ioniq 5
En wat zeiden ze door de telefoon?