Hallo luitjes,
vragaje: ik kan een uitlaat kopen van een turbodiesel, maar ik heb een normale diesel.
Wat kan ik gebruiken?
Ik heb alleen de benzinemodellen kunnen vinden in Haynes.
gr,
Daan
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
past niet. Ongeblazen diesels hebben een kleinere diameter pijp, met schuif aansluiting Bovendien is de voorpijp van de turbodiesel totaal anders.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:past niet. Ongeblazen diesels hebben een kleinere diameter pijp, met schuif aansluiting Bovendien is de voorpijp van de turbodiesel totaal anders.
OK, maar dat verschil in diameter is over de gehele uitlaat, dus ook de dempers? t leek al te mooi om waar te zijn…...
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:stoterstangen90 schreef:past niet. Ongeblazen diesels hebben een kleinere diameter pijp, met schuif aansluiting Bovendien is de voorpijp van de turbodiesel totaal anders.
OK, maar dat verschil in diameter is over de gehele uitlaat, dus ook de dempers? t leek al te mooi om waar te zijn…...
Je mag hem wel inleveren bij mij! Dan ik je in elk geval nog wel een voorpijp van een ongeblazen diesel teruggeven. (of nog wat $$ erbij)
mpostma schreef:DaanDus schreef:stoterstangen90 schreef:past niet. Ongeblazen diesels hebben een kleinere diameter pijp, met schuif aansluiting Bovendien is de voorpijp van de turbodiesel totaal anders.
OK, maar dat verschil in diameter is over de gehele uitlaat, dus ook de dempers? t leek al te mooi om waar te zijn…...
Je mag hem wel inleveren bij mij! Dan ik je in elk geval nog wel een voorpijp van een ongeblazen diesel teruggeven. (of nog wat $$ erbij)
Wat mag ik inleveren? die turbo-uitlaat?
Die wilde ik kopen (gebruikt) voor 25 euri, hier in Delft
(staat op marktplaats)
krijg ik nu die beginpijp voor deze gouden tip haha
ennuh, waar vind ik “het download-gedeelte” can het CF? ik wil nog eens door Haynes snuffleen, want ik zoek
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
Haynes kan ik je ook wel doorsturen, scheelt het forum weer bandbreedte.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Robin schreef:Haynes kan ik je ook wel doorsturen, scheelt het forum weer bandbreedte.
haha, dit is Robin de stoelen-man neem ik aan?
Ennuh, heb jij de haynes van de bx DIESEL? en dan vooral de part-list enzo?
Verder heb ik alles volgens mij.
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:Robin schreef:Haynes kan ik je ook wel doorsturen, scheelt het forum weer bandbreedte.
haha, dit is Robin de stoelen-man neem ik aan?Ennuh, heb jij de haynes van de bx DIESEL? en dan vooral de part-list enzo?
Verder heb ik alles volgens mij.
De stoelenman idd
Haynes diesel heb ik!
Parts list heb ik niet voor zover ik weet.
Ik ga even graven.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm