Ook dit jaar weer zal het citroen-forum.nl vertegenwoordigd zijn op de Citromobile! Aan de ene kant om nieuwe mensen attent te maken op dit geweldige forum, maar zeker net zo belangrijk ook om een ontmoetingspunt te creeeren voor alle bestaande leden! Hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen!
Om dit allemaal te realiseren hebben we wel de hulp van onze leden nodig! We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om een dagdeel de forumstand te bemannen.. Als stelregel houden we aan dat er altijd 2 man op de stand moeten staan en hierbij hebben we de dagen in 2 delen ingedeeld.
Wil je het forum helpen EN een heleboel gezichten achter de forumnamen ontmoeten, geef je dan even per pb op aan mij! Uiteraard staat hier ook een beloning tegenover: Voor de forumleden die komen helpen regelen we als forum een toegangkaart voor die betreffende dag!
De evenementencommissie
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Het plan is altijd om rond die tijd even naar NL te komen, maar het lukt elke keer niet. Ik kan dus niets garanderen. Mocht ik in NL zijn, dan kan ik altijd iets van reserve zijn ofzo. Lijkt me leuk!
Hoeveel aanmeldingen voor de bezetting zijn er nu ?
Ik heb nu 4 concrete aanmeldingen binnen. Meer mensen zijn dus altijd welkom!
Marco
Mensen,
Ik heb nog een paar mensen nodig! Om de vrijkaartjes geldig te laten zijn moet ik redelijk snel de namen door gaan geven nu! Wie o wie wil ons helpen?
Gratis toegang en tijdens je tijd op de stand gratis koffie!
Stuur me even een pb!
Zovast bedankt!
Er zijn weer wat aanmeldingen binnen, waarvoor dank mensen!
Ik heb nog een plek open staan op de zaterdagochtend en een op de zondagmiddag en dus ook nog 2 kaartjes te vergeven!
Marco
Kom op mensen! De zaterdagochtend is inmiddels opgevuld.. Wie zet zich in voor de zondagmiddag?!?!
Niemand voor een gratis kaartje en een hoop gezelligheid?
De evenementencommissie
Zondag ochtend is ook gevuld. Michel heeft me gemaild, dat een stukje rijden in de CX al overtuigend genoeg is. Voor een rondje SM houdt hij zich uiteraard ook aanbevolen. Een ieder die nog een gaatje vult, krijgt van mij de belofte een rondje SM rijden ! Wordt helaas wel pas zodra de leren bekleding er in zit, of je moet dit weekend naar Den Bosch komen als het stof er nog in zit. Wie oh wie ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Ik wil ook wel een plekje opvullen…
Zondagmiddag goed?
Zo ja, dan is de planning rond en kan ik namen gaan opgeven aan de organisatie en alle entree kaarten bij de nieuwe eigenaar laten komen..
Zondagmiddag is prima, wat is de planning en de standbezetting?
Mooi!
Standbezetting is 2 man. Planning is dat de middaggroep er van 13:30 tot 17:00 uur staat.
En als ik het goed lees heb jij zojuist een rondje sm verdiend!
Top mensen, dan zijn we rond!!!
Xsara Coupe schreef:En als ik het goed lees heb jij zojuist een rondje sm verdiend!
Klopt, contact via PB en we maken een afspraak. Als het goed is, komt er volgende week of de week erna het gerepareerde interieur in. Zodra dat het geval is, kan er worden gereden. Wat zou het mooit zijn als dat al tijdens Citromobile is. Maar ik vrees met grote vrees. Na het inbouwen van het leer, moet het ook niet te lang wachten. Want dan gaat de auto een week of 3 uit de roulatie voor een spuitbeurt.
Als het goed is heeft iedereen een pb van mij gehad met daarin de indeling, de tijden en wat van jullie verwacht wordt…
Nogmaals dank aan iedereen en wat mij betreft kan hier een slot op!
Marco
Robin Visser schreef:Xsara Coupe schreef:En als ik het goed lees heb jij zojuist een rondje sm verdiend!
Klopt, contact via PB en we maken een afspraak.
Beloftes gelijk ingelost. Michel is meegereden vanaf Tiel en terug. Emiel heeft een rondje Utrecht Hilversum gehad. Dat was tegelijk een nuttige ontmoeting. Emiel weet de weg in de bandenwereld. En voor SM-rijders is dat nooit weg.