2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
C15 klusjes : remleidingen en spoorstang
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 22 april 2010 01:21 PM
  [ # 16 ]

Een benzine dus. Geen ervaring mee, behalve dan dat ik wel eens wat onderdelen van een benzineversie geplukt heb…
Wat olie betreft kan ik je dus nix wijzer maken.

Profiel  
 
vaas
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 79
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 22 april 2010 01:51 PM
  [ # 17 ]

Ik heb tijdens de laatste twee keuringen telkens een aantekening gehad op de remleidingen, vanwege haarscheurtjes in het rubber. Remvloeistof moet ook vervangen worden dus ik dacht, ik doe de hele zwik in een keer Smile

Wat voor een blok erin ligt? Deze: 1.4 mot.k1g 1360cc 49kw, een benzinemodel dus…

Profiel  
 
vaas
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 79
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 23 april 2010 09:55 AM
  [ # 18 ]

Ik heb gister de hele santekraam besteld, inclusief het axiaal deel van het stuurhuis (ik gooi er toch een nieuwe op GV, bedankt nog voor je aanbod). Geen idee of er ook nieuwe moeren worden meegeleverd. Zo niet, hoe veilig is het om gewoon de oude moeren te gebruiken? Haynes zegt gebruik een nieuwe maar die moeren zitten er vaak niet bij en ik heb me ooit rotgezocht naar een nieuwe naafmoer toen ik een aandrijfas ging vervangen.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook