Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
er is weer een update op de site, ik heb nu na veel prusten een uploadsrcipt erop geplaast zodat iedereen zijn foto’s naar de server kan uploaden zodat ik deze weer op de site erbij kan plaatsen. Verder ga ik nog een gezocht tabje erbij maken.
Mark
edit. er zijn trouwens bezoekers uit Roemenie, Zwitserland en Frankrijk geweest, begint dus aardig internationaal te worden.
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Haha, die bezoeker uit Roemenie dat ben ik waarschijnlijk geweest. Ik was daar vorige week…
En Frankrijk, grote kans dat dat GSM is…
Maar goed, ga zo door. De wereld ligt voor je open…!

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Er zit nog iemand in Roemenië, geloof ik. En inderdaad, ik heb van de week even geraadpleegd. Erg goeie site!
Ga zo door!
Degenen die met de clubsite bezig zijn, volgen de ontwikkeling aandachtig en vinden het prachtig. We hebben er afgelopen woensdag over gesproken en al een beetje zitten filosoferen. Binnenkort moet er content komen voor de site…...
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
vanavond het uploadgedeelte nog ff verbeterd, er werd namelijk geen logische naam aan het bestand gegeven, gevolg is nu dat er iemand een groen serie 1 inclusief paard op de achtergrond heeft geupload waar ik de kleur niet van weet.
Wanneer diegene hier ff de kleur meld plaats ik hem.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
na een aantal weken stilte dan nu weer een update, ik ben bezig de site een nieuwe layout te geven die overzichtelijker is. Nog lang niet alles is klaar maar voor diegene die niet kunnen wachten je kunt vast kijken op de volgende link. Let op deze link is tijdelijk, zet hem dus niet bij je favorieten en nog lang niet alles werkt.
Als je nog ideen voor verbetering hebt, deze zijn altijd welkom.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik heb je toevallig vandaag een mailtje gestuurd met een idee.

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ziet er leuk uit, belooft wat te worden !
eeehhhhh…..
kan je het begin schematische plaatje van die CX even spiegelen zodat ie links gestuurd is ipv rechtsgestuurd ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hoi Mark,
Ik heb nog een suggestie. Meestal weet je de kleur zoals “rood”, “beige” of “blauw” en wil je weten wat nou de exacte kleur is.
Je kan aan alle foto’s een tag hangen met de kleur zoals mensen hem zouden noemen (eventueel twee) zodat je daar ook op kan zoeken. Als je daarop zoekt krijg je alle verschillende citroen kleuren die wij dan bv “rood” zouden noemen. Zo kan je van een foto op marktplaats makkelijker de exacte kleur bepalen.
Grtn,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
nog ff aan het hobby’en geweest, de CX is nu goed afgebeeld uitlaat en stuur zitten aan de juiste kant, tja met die tags komt later wel weer een keer.
ik heb er nu een gastenboek aan toegevoegd en verder een tab met uitrustingsniveau aangezien hier ook vaak twijfel over is of de wagen nu wel of niet standaard een 5 bak, airco enz had. Wordt wel nog een P#$#!! werk om dat allemaal in te voeren en ik zal scans van foldermatriaal moeten hebben om te weten wat er standaard was.
De uitrusting van de 1978 Pallas die werkt al , moet alleen de optie’s nog ff kloppend maken.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Chapeau Mark voor al het werk dat je er in stopt…

- BX 1.9 TURD, de Euro
par eXeMple! schreef:Chapeau Mark voor al het werk dat je er in stopt…
Helemaal mee eens!

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
vanavond nog ff wat dingen bijgewerkt en praktisch alles van de oude layout werkt nu ook weer op de nieuwe, tegelijk maar eens de dubbele puntjes op E gezet.
Mark
CX 2000 pallas ‘78