Ik wordt gek. Starten lukt al bijna niet meer. En als ie start is ie niet meer te houden.
Ik moet dus het contactslot vervangen, of een echte citroen sleutel. Ik heb een contactslot en sleutel, zit er een start onder breker op.
Weet iemand een oplossing. ik niet meer. Ik weet wel dat ik een huis tuin en keuken sleutel heb, dus dat is vragen om brokken. Die zijn dus op een gegevene moment versleten.
zucht, heerlijke autoos.
watje.
Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
wellicht helpt het om via de dealer een nieuwe sleutel te bestellen. Op kentekenbewijs kunnen ze een nieuwe maken. Heb ik ook gedaan nadat de mijne afbrak. Werkt nu stukken beter dan die ouwe.
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
start onderbreker op een zx ???
Is toch gewoon een kwestie van op de sloop een compleet setje scoren en erin prikken ?
niet helemaal. De mijne heeft er ook 1. Dat is simpelweg een chip aan een sleutelhanger die je in een sleuf duwt.
dat kan het wel van invloed zijn. weet niet wat de ts heeft?
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Ja dat dacht ik ook gewoon inpluggen, en weer door gaan. Hier heeft men twee kleuren draden gebruikt, roood en wit. Kom daar maar eens uit. En nu dus gewoon een hakkebar,sleutel lijkt op een autosleutel. maar van een zachter materiaal. Is dus nu gewoon versleten.
Ik denk dat ik het via de dealer eens ga proberen hoewel een auto van achtienjaar auto. Niet geschoten, is altijd mis. toch.
watje.
heb voor mijn zx (15 jaar) 3 weken terug die nieuwe sleutels besteld. was minder duur dan de sleutel die ik liet namaken op basis van de afgebroken sleutel. geloof 18 euro voor 2 sleutels
Let wel dat je slot ‘gewend’ is aan de afgesleten sleutel. Doet het eerste paar dagen niet helemaal lekker met nieuwe sleutel. Komt goed zodra de scherpe kantjes van de nieuwe af zijn
Ik had even niet opgelet. Had inmiddels een ander contact slot gehaald, maar niet gekeken wat er op stond. hihihi XM waar het hard van vol is stroomt de mond van over.
Inmiddels gewoon opgelost door een ander zx contact slot, welke uit een andere sloop zx geprikt was. Draait naar behoren.
was gewoon pluggen en weer playen. draaien.
Was er achter dat er een heel nieuw stuur huis in zit. En dan ga je even voor snel. en aktie.