Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ziet er strak uit willem!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat een glans, prachtig zeg! Dat hebben ze best knap gedaan met dat spuitbusje van foto 4
netjes hoor. dat word een hele mooie voiture
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Arjan Verkade schreef:Dat ziet er netjes uit hoor
Zijn de raamstijlen van de deuren ook meegespoten?
Dat is correct. Dat vond ik mooi dus dat hebben ze gedaan! Prachtige schoonheid!! Wat een auto. Dinsdag komt ze thuis. Ze gaat uiteraard meteen de garagebox in. Zolang het dit weer is komt ze maar heel kort buiten. (alleen ff een showrondje en dan droog wachten voor de zomer)
@ de rest bedankt voor de reacties: The black Pearl is gewoon prachtig!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 27876
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
In mei op CitroMobile was er ook een zwarte MK1 die dat ook had.
Deze dus:
Het zal ook wel in de kosten schelen vermoed ik.
De 09-ZP-JL.
Mooi ding, volgens mij ook met airco.
Later nog eens gezien, toen waren de originele velgen eraf gehaald en rode bumperstrips aangebracht.
(op de foto zat het reserve wiel eronder)
Even een update!!
Ik ga de wagen aanstaande zaterdag hoogstwaarschijnlijk ophalen! De auto is nu eindelijk klaar.
Dit vraagt natuurlijk wel om een fotoshoot!! Ik zal kijken wat ze kunnen doen!
Anders doe ik het als die terug is.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Uiteraard weer veel tegenslag gehad, maar dat mag voor mij de pret niet meer drukken.
Ik heb morgenavond de afspraak met het bedrijf dat ik mijn auto eindelijk kan halen.
Dus om 18.30 sta ik daar en dan zul je een grijns op mijn gezicht vinden die er voorlopig opblijft. Ik rij de auto alleen naar huis. Dan gaat ze direct de garagebox in totdat die getaxeerd wordt en all-risk verzekerd wordt.
Als het me lukt maak ik morgen nog een aantal foto’s.
Morgenavond om deze tijd is ze dan eindelijk thuis. Een gerestaureerde bx 16v mk1!!! Ik ben er super blij mee.
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
en wat kost dat nou? ik ben het misschien ook van plan met mijn bx
Totaal aantal Berichten: 5461
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
We wachten af op de foto’s….
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Pimperklaas schreef:en wat kost dat nou? ik ben het misschien ook van plan met mijn bx
Wat dat kost? Dat kost je heel veel geld. Voor dat geld kun je een hele hoop bx-en kopen.
Maar morgen zal ik wel foto’s maken. Ze staat inmiddels bij mij in de garagebox. Vanavond nog ff een showrondje gedaan! De auto wordt door iedereen met veel enthousiasme ontvangen.
Magoed het is nu ook zonder enige twijfel de mooiste bx die er bestaat.
Het interieur is daarentegen nog steeds oud magoed daar moet gewoon leer in gehangen worden.
Eigenlijk zoek in nog wel een bedrijf die het dashboard opnieuw kan maken. Want ik wil gewoon alles nieuw. Maar dat zal een flinke rotklus zijn.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Je kunt natuurlijk ook je 16V stoelen met leer laten bekleden:
Maar is nu de motor ook gereviseerd? of is alleen de koets aangepakt?
Want alleen aan de kop ben je al zo’n 2500 euro kwijt als alles nieuw moet (en jou kennende…...... )
Wat is er trouwens precies stuk aan je dash? De ontwasemgleuf bij de voorruit? Zo ja, wellicht is het een idee om daar iets met dun folie mee te doen, dat stickerspul waar ze ook complete bussen mee beplakken, als je dat een beetje deftig op die plaat weet aan te brengen zie je er volgens mij niets van, en in het gunstigste geval zou het dash niet eens los hoeven daarvoor.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Dat ziet er wél gelikt uit !!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ja dat is de auto van Darja uit Tsjechië zij heeft nogal wat leuke dingen daarmee uitgehaald waaronder een volledig werkende Clima uit een XM en momenteel is ze (al een tijdje) bezig met een T16 blok uit een 405.
Linkje naar meer foto’s
Magoe, terug naar Willems bak, ben benieuwd hoe die geworden is!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Wow dat interieur ziet er goed uit zeg. Ik zou wel voor compleet zwart gaan.
Ik moet dan eerst maar eens even uitzoeken wie het zou willen en kunnen doen.
Verder is het moterblok er alleen even uitgeweest en weer teruggehangen. De moter wordt namelijk door een ander bedrijf gedaan. Die bouwen vervolgens meteen de orginele airco erbij in.
De kosten zijn wel flink wat euro’s voor het moterblok, maar dat mag de pret niet drukken. De koets is nu in ieder geval helemaal nieuw.
Als ik naar singapoure ga dan breng ik vlak daarvoor de auto naar de garage toe en kunnen ze ermee aan de gang. Nu is de wagen nog even bij mij in de garagebox. Maar ik ga er zo wel ff weer mee rijden. De auto goed inspecteren en verder ga ik vooral genieten.
Het bedrijf heeft trouwens de typeplaatjes er niet meer op gedaan. Ze vonden hem zonder typeplaatjes mooier. Ik twijfel wel een beetje of ik ze er alsnog opdoe. Maar ongeloofelijk wat een wagen zeg. Een wagen voor het leven wat mij betreft. (of er moet iets heel bijzonders gebeuren natuurlijk)
OW ja en foto’s. Ik ga eraan denken.
Hier dan eindelijk de eerste foto’s.
Helaas vlak voordat ik hem weer in de garagebox zette. Mijn eigen camera was namelijk compleet leeg dus iemand anders heeft even kort een paar fotootjes gemaakt. Ik kan jullie iig heel duidelijk melden dat ik er super blij mee ben. Het ere rondje vandaag mocht er ook zkr weer wezen!!
Een heerlijke auto!!
Een korte impressie van hoe deze wagen er nu bijstaat. In werkelijkheid de auto zien is natuurlijk het beste, maar gelukkig kan ik dat elke dag.
En even een iets grotere foto.
Verder kreeg ik een aantal heerlijke reacties. Ik noem er even een paar, want alles opnoemen is me toch te gortig.
- Ik wist niet dat een BX zo mooi kon zijn.
- Die auto lijkt wel nieuw!
- Jammer dat je binnekort alweer last van steenslag krijgt
- Eigenlijk moet je er nu nooit mee rijden