4 van de 15
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

het grote najaars meeting napraat topic
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 02 oktober 2005 01:23 AM
  [ # 46 ]

Mooie foto’s hoor!!! Staat mijn BX een keer op de foto, staat de motorkap weer open Wink Lekkere reclame is dat…

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 02 oktober 2005 01:26 AM
  [ # 47 ]
voge schreef:

Mooie foto’s hoor!!! Staat mijn BX een keer op de foto, staat de motorkap weer open Wink Lekkere reclame is dat…

Jehzeker, jouw 14e wordt gebruikt om die mooie rode GTi weer aan de gang te krijgen Wink Razz

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 02 oktober 2005 01:26 AM
  [ # 48 ]
deur63 schreef:

Heej, ik zie daar m’n droomBXje staan (de witte type1 dus voor mensen die het niet meer herinneren Wink)

En ik moet zeggen, hij stond er heeeeel netjes bij!
En Voge, hij staat ook een keer met de kap dicht Wink

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 oktober 2005 01:30 AM
  [ # 49 ]
deur63 schreef:

Heej, ik zie daar m’n droomBXje staan (de witte type1 dus voor mensen die het niet meer herinneren Wink)

Jaja, vandaag was je kans om er een stukje mee te sturen!! (en dan is ‘ie er weer niet Rolling Eyes )

metro2005 schreef:

Dat laatste had ik gezien hoor, gelukkig wel!! En over dat ‘netjes erbij staan’... Ik weet nog genoeg verbeterpunten hoor!!!

Ohja, zag net op ‘t parkeerterrein hier in Zierikzee dat de eerste groene druppel zich alweer heeft laten zien, mijn 14e is nog niet echt een kilometervreter geloof ik Surprisedops:

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 02 oktober 2005 01:34 AM
  [ # 50 ]
voge schreef:
deur63 schreef:

Jaja, vandaag was je kans om er een stukje mee te sturen!! (en dan is ‘ie er weer niet Rolling Eyes )

metro2005 schreef:

Dat laatste had ik gezien hoor, gelukkig wel!! En over dat ‘netjes erbij staan’... Ik weet nog genoeg verbeterpunten hoor!!!

Ohja, zag net op ‘t parkeerterrein hier in Zierikzee dat de eerste groene druppel zich alweer heeft laten zien, mijn 14e is nog niet echt een kilometervreter geloof ik Surprisedops:

Het zou saai zijn als er geen verbeterpunten waren, maar wees eerlijk. Hoeveel andere auto’s van rond de 20 jaar oud zien er nog zo goed uit. In elk geval optisch zag ie er echt nog goed uit hoor.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 02 oktober 2005 01:34 AM
  [ # 51 ]
voge schreef:

Ik dacht dat je met de diesel kwam.. als ik dat wist zou ik er toch nog een paar keer over nagedacht hebben..

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 oktober 2005 01:37 AM
  [ # 52 ]
renz schreef:

Toch wil ik nog even de complimenten overbrengen aan de organisatoren van deze meeting! Erg aparte lokatie , en goeie voorzieningen!!!
Was weer toppie!
@ MPostma: ZO!! DAT RIJDT LEKKER!!!! Alleen niet zo goed voor de twijfels van Bram Wink  Laughing

@ Harm… Hoe bedoel je dat???  WAT heb jij allemaal gezien??? Wink

Ojee. is Bram alweer aan het twijfelen? Mijn bx heeft “gelukkig” geen airco, dus die is denk ik wel veilig.

@Renz: Die exclusive rijdt ook zalig zeg..  wat een klassewagen.

Ik vond het echt een geweldige meeting. De colonne (allemaal Citroen neuzen in de binnenspiegel), de organisatie vanuit CCR, de gezelligheid, het weer (toch heel netjes gezien de weersvoorspellingen), de unieke locatie.. Het was een top meeting!

Ik heb weinig tot geen foto’s, maar goed, anderen hebben ook genoeg foto’s gemaakt.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 02 oktober 2005 01:44 AM
  [ # 53 ]
deur63 schreef:
voge schreef:

Ik dacht dat je met de diesel kwam.. als ik dat wist zou ik er toch nog een paar keer over nagedacht hebben..

Nee hoor, die Diesel durfde ik niet op het terrein te zetten sinds ik wist dat Bram ook kwam. Ik wil ‘m niet in de verleiding brengen want ik hoop dat ‘ie dat Saxootje nou maar eens een poosje houdt!! Wink
Maar naar dit soort dingen is het toch logisch dat ik de type 1 wil laten zien?

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 02 oktober 2005 01:46 AM
  [ # 54 ]
voge schreef:

Nee hoor, die Diesel durfde ik niet op het terrein te zetten sinds ik wist dat Bram ook kwam. Ik wil ‘m niet in de verleiding brengen want ik hoop dat ‘ie dat Saxootje nou maar eens een poosje houdt!! Wink

Ja, dat is zeker logisch, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de 14e ter reparatie was Surprisedops:
Maar, de combinatie BX diesel <-> Bram is inderdaad erg gewaagd. Ik heb het gevoel dat onze BX moderator binnenkort toch weer rondkachelt in een BX diesel met airco en de hele reutemeteut Razz

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 oktober 2005 01:50 AM
  [ # 55 ]
deur63 schreef:
voge schreef:

Ja, dat is zeker logisch, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de 14e ter reparatie was Surprisedops:
Maar, de combinatie BX diesel <-> Bram is inderdaad erg gewaagd. Ik heb het gevoel dat onze BX moderator binnenkort toch weer rondkachelt in een BX diesel met airco en de hele reutemeteut Razz

Ik moet zeggen, het Saxootje diesel is toch ook best leuk, Ik denk dat het helemaal geen straf is om er lange ritten mee te maken. Minder windgeruis en bandenlawaai dan een BX, motor is ook best stl (ondanks het gebrek aan andere herrie) en het motortje is niet snel, maar komt dapper vooruit. De airco is natuurlijk een pluspunt en het ding is natuurlijk heel zuinig. De techniek lijkt me ook wel een stuk minder gecompliceerd dan bij een BX. Dus op rationele gronden is de Saxo heel goed te verdedigen. Jammer alleen dat autokeuzes niet altijd zo rationeel zijn Wink...

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 02 oktober 2005 01:52 AM
  [ # 56 ]

Nog maar wat fotootjes dan.

Ik vond die vent op z’n Citroën-klompen wel stoer. Had ‘m wel eens vaker gesproken op eendenmeetings, maar z’n klompen blijven stoer.  Cool

En van wie was deze C5 V6 Break?
Wat kwam daar een bruut geluid uit zeg Cool
Stiekum begin ik de C5 toch wel te waarderen.  Very Happy

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 02 oktober 2005 01:54 AM
  [ # 57 ]

Die v6 een mooi geluid?? alleen boven de 4000 rpm hoorde je dat er 6 cilinders bezig waren..

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 02 oktober 2005 01:56 AM
  [ # 58 ]
Simpele Ziel schreef:

Die v6 stil? alleen boven de 4000 rpm hoorde je dat er 6 cilinders bezig waren..

Heb ‘m maar ff gehoord, maar dan zat ie blijkbaar net boven die 4000 rpm.
Van wie issie dan?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 02 oktober 2005 02:02 AM
  [ # 59 ]

Trouwens, die havenpunt is wel een stoere fotolocatie.
Harm, wanneer gaan we eens samen daarheen?  Laughing

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 02 oktober 2005 02:09 AM
  [ # 60 ]

Harm, wanneer gaan we eens samen daarheen

Vandaag zou praktisch geweest zijn Smile

romantisch plekje ook Cool

Profiel  

4 van de 15
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook